تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

گزارش تلفات جنگ افغانستان : ۲۶ اکتبر - ۰۱ نوامبر ۰۱

نیروهای امنیتی در حال بررسی محل یک حمله انتحاری در کابل افغانستان هستند .

اعتبار

عمر سبحانی / رویترز

تصویر

نیروهای امنیتی در حال بررسی محل یک حمله انتحاری در کابل ، Afghanistan.Cred عمر سبحانی / رویترز

نویسنده : فهیم عابد

۲ نوامبر ۲۰۱۸

گزارش‌های زیر همه رویداده‌ای مربوط به امنیت را که توسط گزارشگران نیویورک‌تایمز و stringers در سراسر افغانستان تایید شده‌است را جمع‌آوری می‌کند . آن طور که بسیاری از مقامات محلی از تایید اطلاعات تلفات امتناع می‌کنند ، لزوما ً کامل نیست .

در هفته گذشته ، تایمز تایید کرد که ۱۸ عضو نیروهای امنیتی و ۳۶ غیرنظامی در افغانستان به عنوان جنگ در هشت استان کشته شدند . در درگیری‌های میان یک شبه نظامیان محلی و طالبان در اروزگان ۲۱ تن دیگر کشته شدند ، اما از بین رفتن نیروهای امنیتی و تلفات غیرنظامیان مشخص نبود . از زمان شروع ردیابی تلفات در ماه سپتامبر ، این هفته کم‌ترین خشونت در افغانستان بود .

[ گزارش تلفات جنگ افغانستان را برای اکتبر بخوانید . [ ۲۵ - ۲۵ ]

استان بغلان در ۱ نوامبر : سه عضو شبه‌نظامی کشته شدند

در درگیری‌های میان دو گروه شبه‌نظامی محلی در منطقه بغلان مرکزی ، سه عضو شبه‌نظامی از جمله یک فرمانده کشته و سه تن دیگر زخمی شدند .

advertisement

مرگ ۲۱ تن در ولایت اروزگان : مرگ ۲۱ تن

درگیری‌ها بین طالبان و یک فرمانده شبه‌نظامی محلی به نام حکیم Shujaee چندین روز در منطقه خاص ارزگان کشته شده‌اند . دلیل دقیق جنگیدن واضح نیست . بیست و یک نفر ، هم اعضای شبه‌نظامی و هم افراد غیر نظامی کشته شدند و صدها خانواده در اثر جنگ یا آواره شدن از خانه‌های خود به دام افتادند .

[ خواندن یک‌بار در گوانتانامو ، ۵ عضو ارشد طالبان اکنون به دفتر سیاسی در قطر می‌پیوندند ]

سی و یکم اکتبر در استان فراه : ۲۷ نفر از جمله مقامات عالیرتبه که در سقوط بالگرد کشته شدند

یک بالگرد نظامی که از فرح تا هرات پرواز کرده بود به دلیل مسائل فنی در منطقه انار دارا دچار سانحه شد . همه ۲۷ نفر از جمله فرید Bakhtawar ، رئیس شورای ولایتی ، Nimatullah خلیل ، نماینده نیروهای نظامی ۲۰۷th در هرات و Jamilah امینی یکی از اعضای شورای ولایتی در استان فراه کشته شدند . بقیه در کشتی سربازان و افسران پلیس بودند . طالبان ادعا کردند که این بالگرد را پرتاب کرده‌اند ، اما مقامات دولتی هر گونه فعالیت شورشی در این ناحیه در طی این حادثه را انکار کرده‌اند .

سی و یکم اکتبر شهر کابل : سه پلیس و چهار غیرنظامی کشته شدند .

سه مامور پلیس و چهار غیرنظامی در اثر یک بمب‌گذار انتحاری کشته شدند . چهار افسر پلیس و چهار غیرنظامی از جمله سه کودک در این حمله زخمی شدند . این هدف یک اتوبوس حامل کارگران زندان به زندان پل چرخی بود . دولت اسلامی مسئولیت این حمله را برعهده گرفته‌است .

۳۰ اکتبر - استان کندوز : دو عضو شبه‌نظامی طرفدار دولت کشته شدند

یک وسیله نقلیه شبه نظامیان طرفدار دولت در روستای Arjal در منطقه خان آباد یک بمب کنار جاده‌ای را هدف قرار داده‌است . دو شبه‌نظامی طرفدار دولت در این انفجار کشته و پنج‌تن دیگر زخمی شدند . یک فرمانده محلی در میان کشتگان بود .

Editors

چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟

چگونه شرکت مشترک Slice در نیویورک غذا می‌خورد ؟

۵۲ مکان برای رفتن به سال ۲۰۱۹

advertisement

۲۹ اکتبر در استان فاریاب : دو عضو شبه‌نظامی طرفدار دولت کشته شدند

طالبان به چندین پاسگاه امنیتی در ولسوالی قیصار حمله کردند . دو تن از اعضای شبه‌نظامی طرفدار دولت در طی چند ساعت درگیری کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند . نیروهای کمکی مبارزان طالبان را عقب راندند و به حفظ کنترل پاسگاه‌های مرزی کمک کردند .

۲۹ اکتبر در استان جوزجان : یک پلیس کشته شد

طالبان به پاسگاه‌های مختلف امنیتی در ناحیه فیض‌آباد در نزدیک بزرگراهی که جوزجان را به ولایت بلخ متصل می‌کند ، حمله کردند و دست‌کم یک مامور پلیس را کشتند و یک تن دیگر را زخمی کردند. یک پاسگاه امنیتی به دست طالبان افتاد ، اما بعدا ً توسط نیروهای امنیتی بازپس گرفته شد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...