تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

۲۹ اکتبر در استان فراه : دو پلیس کشته شدند

طالبان تلاش کردند که یک فرمانده پلیس را در شهر فراه بکشند . این فرمانده اندکی زخمی شده‌است ، اما دو افسر پلیس در این حمله کشته و کشته شدند . مهاجمان توانستند از منطقه فرار کنند .

۲۹ اکتبر - شهر کابل : یک پلیس و یک غیرنظامی کشته شدند

یک افسر پلیس و یک غیرنظامی کشته و هفت‌تن از کارکنان کمیسیون مستقل انتخابات در یک حمله انتحاری به یک وسیله نقلیه که کارمندان را به مقر کمیسیون حمل می‌کرد ، زخمی شدند . دولت اسلامی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت .

۲۷ اکتبر ، ولایت وردک : سه غیرنظامی و دو پلیس کشته شدند

یک وسیله نقلیه حامل مواد منفجره در نزدیکی یک پایگاه پلیس در میدان شهر ، مرکز استان منفجر شده‌است . در این انفجار دو افسر پلیس و سه غیرنظامی کشته و شش غیرنظامی و شش افسر پلیس زخمی شدند .

۲۶ اکتبر در استان قندهار : سه غیرنظامی کشته شدند

یک بمب کنار جاده‌ای در ناحیه Malang Karez در ولسوالی میوند به یک کامیون برخورد کرد. در این حادثه سه غیرنظامی کشته و شش تن دیگر زخمی شدند .

مرکز پزشکی به شهر War در یمن دسترسی پیدا کرد .

به رویترز

۱۳ فوریه ۲۰۱۶

ژنو - صلیب‌سرخ روز شنبه اعلام کرد که برای اولین بار پس از ماه اوت وارد شهر جنگ‌زده یمنی Taiz شده‌است و سه تن از تدارکات پزشکی را به چهار بیمارستان منتقل کرده‌است که زخمی‌ها را درمان می‌کنند.

Taiz یکی از سخت‌ترین مناطق جنگی بوده‌است که در آن شبه نظامیان و نیروهای وفادار به دولتی که مارس گذشته توسط شورشیان Houthi برکنار شده در تلاش برای بازگشت به پایتخت صنعا است . یک ائتلاف نظامی به رهبری عربستان‌سعودی از نیروهای طرفدار دولت حمایت کرده‌است .

بسیاری از ساکنان Taiz ، شهری از ۲۰۰، ۰۰۰ نفری در جنوب غربی کشور ، می‌گویند که شورشیان Houthi مانع ورود به مناطق غیرنظامی شده‌اند و مناطق غیر نظامی را بمباران کرده‌اند .

آنتوان گراند ، رئیس کمیته بین‌المللی هیات صلیب‌سرخ در یمن ، در بیانیه‌ای گفت : " این یک پیشرفت است و ما امیدواریم که عملیات امروز پس از آن ادامه پیدا کند ."

advertisement

"آقای گرند " گفت : تیم صلیب‌سرخ ، اقلام مورد عمل جراحی، مایعات داخل وریدی و اقلام دارویی را برای کمک به درمان صدها مجروح ، تحویل داد .

آقای گرند گفت : " داروهای ضروری و تدارکات برای زنان باردار نیز تامین شده‌است . همه این موارد تقاضای زیادی توسط بیمارستان‌ها در Taiz دارند که به دریافت روزانه مردم زخمی ادامه می‌دهند ."

the گفت که شرایط زندگی برای غیر نظامیان در شهر بدتر شده‌است و ساکنان با تهدیدهای روزانه برای امنیت خود و تلاش دائمی برای مراقبت پزشکی ، غذا و آب مواجه هستند .

یمن از یکی از بدترین بحران‌های انسانی جهان رنج می‌برد . ایالات‌متحده می‌گوید که قحطی در حال رشد است و بیش از نیمی از جمعیت یا ۱۴.۴ میلیون نفر با خطر گرسنگی شدید مواجه هستند .

بیمارستان‌ها در حملات هوایی این درگیری جان سالم به در نبرده اند . بیمارستان Thawra در Taiz همه پنجره‌های خود را از فشار ناشی از برخورد بمب کنار گذاشته و چندین ضربه مستقیم باعث کاهش یک بخش تقریبا ً به گرد و غبار شده‌است .

Editors

۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان

یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی

چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟

advertisement

یک سخنگوی I.C.R.C. ، فرانسیس مارکوس ، تایید کرد که بیمارستان Thawra یکی از چهار نفری است که تجهیزات پزشکی دریافت کرده‌است ." او گفت : " آنچه نیاز است دسترسی بدون مانع منظم است ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...