تبلیغات

خلبان

خلبان

سازمان ملل می‌گوید : کشته شدن غیرنظامیان در یمن علی‌رغم آتش‌بس

آواره‌ای اتاق بازرگانی و صنعت در صنعا ، یمن ، روز سه‌شنبه پس از آن که مورد اصابت حملات هوایی قرار گرفت ، گفته شد که توسط نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی انجام شده‌است .

اعتبار

خالد عبدالله / رویترز

تصویر

The اتاق بازرگانی و صنعت در صنعا ، یمن ، روز سه‌شنبه پس از آن که حملات هوایی مورد اصابت قرار گرفت و توسط the عبدالله عبدالله ، نخست‌وزیر عربستان‌سعودی ، انجام شد .

نویسنده : نیک Cumming

۵ ژانویه ۲۰۱۶

ژنو - با توجه به جزئیاتی که روز سه‌شنبه توسط سازمان ملل منتشر شد ، شمار تلفات غیر نظامی در یمن در ماه دسامبر به شدت افزایش یافت ، طبق جزئیاتی که در روز سه‌شنبه توسط سازمان ملل منتشر شد، که بیشتر این تلفات را به حملات هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی نسبت داد .

این ارزیابی دو روز پس از آن صورت گرفت که نیروهای ائتلاف گفتند که حملات روزانه نیروهای شورشی Houthi ، از جمله حملات موشکی به شهره‌ای عربستان و پست‌های مرزی ، آن‌ها را وادار به پایان دادن به آتش‌بس اعلام کرده بود که دو طرف در ماه گذشته در سوییس ملاقات کردند .

روپرت کولویل سخنگوی کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت که در درگیری در ماه دسامبر حداقل ۸۱ شهروند کشته شدند و یک ۱۰۹ نفر دیگر زخمی شدند . او افزود که حداقل ۶۲ غیرنظامی در حملات هوایی ائتلافی کشته شدند و بنا بر گزارش‌ها ۱۱ تن در اثر گلوله‌باران نیروهای وابسته به Houthi کشته شدند .

سازمان ملل متحد اعلام کرد که درگیری‌ها در سال ۲۰۱۵ به دلیل کشته شدن ۲، ۷۹۵ نفر و زخمی شدن ۵، ۳۲۴ نفر بوده‌است .

advertisement

مذاکرات در سوییس پس از پنج روز با شواهد کمی از نتایج ملموس به پایان رسید و تصمیم ائتلاف مبنی بر رها کردن آتش‌بس برای تلاش‌ها برای بازگرداندن طرفین به میز مذاکره مناسب نیست .

یکی از مقامات سازمان ملل متحد به نام میشل Zaccheo گفت که مذاکراتی که در اصل توسط نماینده ویژه یمن ، اسماعیل ولد احمد برگزار شد هنوز هم قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه ازسر گرفته شود ، اگرچه این مکان هنوز تعیین نشده است .

آخرین آمار تلفات نگرانی‌ها در مورد رفتار ائتلاف در طی جنگ را تقویت می‌کند . رئیس حقوق بشر سازمان ملل ، زید Ra ، ماه گذشته به شورای امنیت گفت که ائتلاف تحت رهبری عربستان‌سعودی " میزان نامتناسب " خسارت به زیرساخت‌ها و ساختمان‌های غیر نظامی از جمله مدارس و بیمارستان‌ها را توجیه کرده‌است .

آقای Colville به گزارش‌هایی اشاره کرد که ۱۸ غیرنظامی در دو حمله هوایی نیروهای ائتلاف در روز ۱۸ دسامبر در ولایت شمالی سعدا کشته شدند و شش نفر از جمله سه کودک در اثر برخورد هواپیما به ناحیه مسکونی شهدا در دو روز بعد جان باختند .

سازمان ملل گزارش داد که نیروهای ائتلافی به انجام حملات هوایی در مناطق پرجمعیت پایتخت ، صنعا که توسط شورشیان Houthi کنترل می‌شود ، ادامه داده‌اند ، اگرچه نمی‌تواند تایید کند که آیا این حملات منجر به تلفات بیشتر شده‌است یا خیر.

Editors

۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.

برای گرفتن پیغام این هنرمند باید واقعا ً به دقت نگاه کنید .

Wielding سنگ‌ها و چاقوها ، حمله به اتومبیل‌های خود رانندگی

advertisement

سازمان ملل متحد اعلام کرد که تیم‌های این سازمان "هشدار دهنده " حملات نیروهای ائتلاف با استفاده از مهمات خوشه‌ای در طول بازدید از استان شمالی of را یافته‌اند . دیده‌بان حقوق بشر گزارش داده‌است که این منطقه در حملات هوایی مشابه در یک سری حملات هوایی نیروهای ائتلاف از آوریل تا جولای مورد حمله قرار گرفته‌است .

سنگین‌ترین نبرد و بیش‌ترین تعداد تلفات در هفته‌های اخیر در اطراف شهر و استان of رخ داده‌است که در آن سازمان ملل متحد اعلام کرد که کنترل شدید نقاط ورود توسط نیروهای وابسته به وابسته به این شهر برای وارد شدن به شهر و یا برای شهروندان غیر نظامی دشوار شده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...