تبلیغات

قانون

قانون

آقای Mojalli که پسر کوچکی داشت و پسر کوچکی داشت ، در مورد مشکلاتی که روزنامه نگاران یمنی با آن مواجه بودند، کار و زندگی در یک منطقه جنگی و با نگرانی‌های خانواده و دوستان ، نوشت . در ماه سپتامبر ، برای آی آر آی ، یک سرویس خبری بین‌المللی که بر مسائل بشردوستانه تمرکز دارد ، او یک حمله دیگر را ثبت کرد . این بار ، قربانیان از جمله اقوام هستند .

Editors

از آنجا که the از مالیات کناره گرفتند ، Tenants را با پول پرداخت کردند .

۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان

این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟

تبلیغ

او نوشت : " قبل از آن حمله ، او حساس شد و گفت : " من به ده‌ها مکان انفجار بمب رسیده‌ام . هر روز بیدار می‌شوم تا بشنوم که ۱۰ نفر در شب گذشته یا ۲۰ یا ۴۰ کشته شده‌اند . این تقریبا ً احساس واقعی بودن را از دست می‌دهد ."

انبار مهمات در نزدیکی محل خواب بستگان سقوط کرد . در بیمارستان جسد نیم‌سوخته پسر عمو را دید که به سردخانه می‌رفت .

Bahir al ، یک عکاس خبری که روز یک شنبه با آقای Mojalli در سفر بود ، گفت که آن‌ها تازه شروع به فیلمبرداری در Jarif کرده‌اند که یک پناه‌گاه است که هفته گذشته توسط ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی بمب‌گذاری شده‌بود . هنگامی که آقای Sharabi شروع به تیراندازی کرد ، بمب‌ها در همان نقطه که هفته پیش داشتند فرو افتاد .

براساس گزارش کمیته حمایت از روزنامه نگاران ، حداقل هشت خبرنگار یا کارکنان رسانه‌های خبری در طی درگیری سال گذشته کشته شده‌اند . از آنجا که جنگ خائنانه شده‌است ، سازمان‌های خبری خارجی به روزنامه نگاران محلی تکیه کرده‌اند .

صدای آمریکا حاکی از آن بود که آقای Mojalli از ماه اکتبر برای این شبکه گزارش داده‌است . این مقاله می‌گوید که او " به دنبال مبارزه با بحران انسانی در کشورش از طریق گزارش صادقانه و دلخراش بود."

سازمان ملل همچنین در مورد تاثیر درگیری‌ها بر روی سیستم زندان یمن ابراز نگرانی کرد . این وزارتخانه گفته‌است که بیش از ۴۰ زندانی در طی ۹ ماه گذشته در حملات هوایی جان‌باخته اند و گمان می‌رود که بیش از ۴، ۳۰۰ تن از زندانیان فراری شده‌اند .

مقامات شهر بندری عدن روز سه‌شنبه گفتند که والی استان ، Aidarous al و دیگر مقامات ارشد از حمله به یک کاروان دولتی توسط یک بمب‌گذار انتحاری جان سالم به در بردند .

تبلیغ

پس از اعدام شیخ نمر ، برخی از گروهه‌ای شیعه عراقی به سرعت به ایران نزدیک شدند و خواستار بسته شدن آن شدند . در یک نقطه ، معترضان در نزدیکی منطقه سبز که عربستان‌سعودی و دیگر سفارتخانه‌ها در آن قرار دارند ، تجمع کردند .

آقای Hadithi ، سخنگوی وی ، گفت : "اما آقای Abadi تصمیم گرفت که بستن سفارت سعودی " به نفع عراق نیست " و افزود : " دولت عراق روابط خود را با کشورهای جهان حفظ می‌کند " و این شامل عربستان‌سعودی می‌شود .

آقای Abadi بیانیه‌ای را صادر کرد که حاکی از "اندوه شدید و شوک غم‌انگیز " در اعدام بود و انتقاد از آنچه او سیاست " دهان " عربستان‌سعودی نامید ، بیان کرد و گفت که نقض آن‌ها منجر به ناامنی و بی‌ثباتی خواهد شد .

وظیفه اصلی آقای Abadi حفظ پیوندهای حیاتی با نیروهای شیعه بوده‌است که اغلب از سوی ایران حمایت می‌شود که از ارتش در نبرد علیه دولت اسلامی موثرتر است در حالی که پیوندهای با اقلیت سنی را نیز احیا می‌کند . بسیاری از سنی‌ها به غفلت از سوی دولت شیعه تحت رهبری شیعیان در بغداد ، به ایجاد فضای باز برای دولت اسلامی در تسخیر بسیاری از شمال و غرب عراق در سال ۲۰۱۴ کمک کردند .

پشت تقسیمات سیاسی استارک ، یک نقشه پیچیده از شیعیان و شیعیان

جغرافیای دو شاخه اصلی اسلام یک عامل کلیدی در درگیری‌های منطقه است .

۵ ژانویه ۲۰۱۶

در حالی که واکنش‌ها به سرعت حاصل شدند، عراق بر روی زمین میانی گام برداشت و اعدام را محکوم کرد اما به سعودی‌ها اطمینان داد که سفارت جدید آن‌ها می‌تواند بماند و حمایت شود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...