تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

یکی از ساکنان که نخواست نامش فاش شود گفت : " من صدای شلیک گلوله توپ و مسلسل را شنیدم و اکنون به مناطق مرزی برخورد کردم."

آقای احمد به نمایندگان یمن گفت که بر روی تاثیر مخرب جنگ بر علیه شهروندان متمرکز است و به نمایندگان یمن گفت که مردم یمن روزانه " هر روز " و منتظر نتیجه این مذاکرات هستند ."

وی افزود : " این نشست تنها بارقه امید آن‌ها است و نباید خاموش شود ." صدها کودک از گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند .

سازمان بهداشت جهانی روز سه‌شنبه گفت که در حدود ۶، ۰۰۰ نفر در این درگیری کشته شده‌اند و ۳۴، ۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند و خاطرنشان کرد که این برآوردها محافظه کارانه هستند .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

حمایت سازمان ملل از گفتگوهای صلح یمن

سخنگوی سازمان ملل متحد، احمد فوزی ، اعلام آتش‌بس در یمن را اعلام کرد و مذاکرات صلح در Switzerland.Cred itCreditVideo آغاز شد .

بیشتر تلفات غیرنظامیان در حملات هوایی نیروهای ائتلاف رخ داده‌است که گروه‌های حقوق بشر می‌گویند که اغلب بدون تبعیض بوده و اعضای ائتلاف از جمله ایالات‌متحده را به اتهامات جنایات جنگی متهم می‌کنند .

احمد Shadoul ، نماینده کشور سازمان بهداشت جهانی در یمن ، به خبرنگاران در ژنو گفت که حدود ۸۰ درصد از ۲۴ میلیون نفر از مردم یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند و ۱۵ میلیون نفر فاقد دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی می‌باشند .

تبلیغ

آقای Shadoul گفت که در حدود ۷۰ تسهیلات بهداشتی در این درگیری آسیب‌دیده اند و بسیاری از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های باقیمانده نمی‌توانند به طور موثر عمل کنند ؛ چرا که هیچ برق یا سوختی برای راه‌اندازی ژنراتور وجود ندارد . همچنین مواد مخدر به دلیل سقوط در واردات توسط شرکت‌های خصوصی ، به شدت تامین می‌شوند .

او گفت که جنگ بر ۲۰ استان یا استان یمن تاثیر گذاشته‌است ، اما نیازهای بشردوستانه بویژه در استانداری عدن و Taiz ، صحنه درگیری‌های وحشیانه در هفته‌های اخیر ، جایی که ۲۴۰، ۰۰۰ نفر در آن زندگی می‌کنند که آقای Shadoul آن را " حالت مجازی محاصره " می‌نامد ، است .

وی افزود که نهاده‌ای کمک‌رسانی بین‌المللی طرح‌هایی را برای بهره‌گیری از آتش‌بس برای رساندن ذخایر بشردوستانه تهیه کرده‌اند و سازمان ملل ۱۹ کامیون حامل تدارکات پزشکی برای توزیع در سراسر کشور آماده کرده‌است . او گفت که چندین برنامه شامل یک کمپین واکسیناسیون فلج‌اطفال در روزه‌ای آینده است که پنج میلیون کودک را هدف قرار خواهد داد .

آقای احمد ، فرستاده ویژه سازمان ملل ، هشدار داد : " اما شکست در رسیدن به یک راه‌حل در مذاکرات سوییس " عواقب فاجعه انسانی و مادی برای ملت خواهد داشت " .

" آقای Alfaqih گفت : " شورشیان شروع به دستگیری مردم کردند، که عدم اعتماد به سال‌ها جنگ و اعتقاد مذهبی را نشان می‌دادند . اکثریت افرادی که به زندان افتادند ، پورنوگرافی را در تلفن‌های همراه خود داشتند ."

اخیرا ً آقای Alfaqih در حال بازدید از زندان‌ها در صنعا است و سعی دارد صدها نفر از جمله مخالفان سیاسی و روزنامه نگاران را که توسط the دستگیر شده‌اند پیدا کند . اکثر بازداشت شدگان اعضای اصلاح هستند ، یک حزب سیاسی اسلام گرا که مخالف Houthis است و علنا ً از تهاجم ارتش عربستان‌سعودی حمایت کرده‌است .

وی گفت : " ما یک فهرست ۳۰۰ نفره داشتیم ، اما متاسفانه به خاطر دستگیری‌های روزانه بیشتر است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...