تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

Bitterness abounds در شمال یمن ، a Houthi

شهر سعدا ، که مقر نیروهای شورشی Houthi است، تحت بمباران شدید نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی قرار دارد .

اعتبار

تایلر هیکس / نیویورک‌تایمز

تصویر

شهر سعدا ، که مقر نیروهای شورشی Houthi است ، تحت بمباران شدید توسط coalition.Cred itCreditTyler هیکس ، نیویورک‌تایمز ، آمده‌است .

نویسنده: کریم فهیم

۱۳ اکتبر ۲۰۱۵

SAADA ، یمن - در طول دهه گذشته ، این جنگ‌ها از این استان شمالی یمن مانند فصل‌های وحشت زده عبور کرده‌اند و خانه‌های خاکی را خرد می‌کنند که صدها سال زنده مانده‌اند و قبرهای تازه و گورستان‌های قدیمی را ترک کرده‌اند .

آخرین جنگ بدترین جنگ بوده‌است . در شش ماه گذشته ، بمباران هوایی توسط یک ائتلاف نظامی عرب به رهبری عربستان‌سعودی ، منجر به کشته شدن صدها نفر در سراسر این استان شد و هزاران نفر را به خانه‌هایشان فرستاد . ساکنان می‌گویند که برای نسلی از یمنی‌ها که زمانی بزرگ‌ترین حامی کشور آن‌ها بود ، بخاطر ویرانی که در اینجا رها کردند به یاد خواهند افتاد .

اما رقیب سعودی ، گروه شورشی یمنی که به نام the شناخته می‌شود ، نیز برای نقش آن در جنگ با موشکافی دقیق مواجه است . مبارزان Houthi با خشم و غیرت سلاح‌های سنگین خود را به شهرها و مخالفان زندانی کردند . The از آنچه که بسیاری از آن‌ها به عنوان یک اتحاد دوران جنگ در زمان جنگ با رهبر سابق یمن ، علی عبدالله صالح ، حمایت کردند ، حمایت کرد .

در سعدا ، دژ Houthi که جنبش شورشیان در آن بنیان گذاشته شد، frustration مملو از تمام جنگجویان جنگ است .

advertisement

حسین Khowlan ۵۲ ساله ، در میان گروه کوچکی از ساکنان که در سعدا باقی مانده‌اند ، گفت : " مردم سعدا و دیگران خواستار پایان مباحثات هستند " و ترجیح می‌دهند که بمب‌ها را به جای پیوستن به توده‌های مردمی که در جاده یمن صف کشیده‌اند را تحمل کنند.

صحبت از آتش‌بس در چند هفته گذشته ، از زمانی که the طرح صلح سازمان ملل را به طور عمومی تایید کرده‌است ، افزایش‌یافته است . اما بسیاری از آن‌ها می‌ترسند که ماه‌ها نبرد ، تنش‌های موجود در وهله اول را تشدید کرده‌است . این اثر ممکن است به جای حل شدن ، به تعویق بیافتد ، استدلال‌هایی که یمن را به شدت آسیب‌پذیر کرده‌است .

درگیری‌ها باعث گسترش اختلافات میان مناطق ، احزاب سیاسی و قبایل شد . گروه‌های افراطی سنی ، از جمله شاخه‌ای از دولت اسلامی ، در خلا قدرت ظاهر شده‌اند که برخی در کنار ائتلاف عربستان‌سعودی می‌جنگند . در حالی که جهادی‌ها به رهبری شیعیان به رهبری شیعیان حمله کرده‌اند ، شورشیان همه مخالفان خود را به عنوان افراط‌گرا توصیف کرده‌اند و یک بعد فرقه‌ای جدید را به خصومت‌ها افزوده‌اند .

The یک سال پیش پایتخت یمن را تصرف کرد و یک دولت منفور را به چالش کشید و وعده داد که کشور را بهبود بخشد . اکنون که آن‌ها قلمرو بیشتر و بیشتری را به ائتلاف عرب از دست می‌دهند ، به سوالاتی در مورد آنچه که پیروزی نظامی آن‌ها به دست آورده‌است ، رو به رو می‌شوند . The شامل کسانی بودند که امید خود را به the ، در شمال شرقی یمن دوخته بودند .

آقای Khowlan گفت : " هیچ ثباتی وجود ندارد . همه جا ویرانی و فقر در هر خانه وجود دارد ."

Editors

چگونه McKinsey به بزرگ کردن حکومت استبدادی دولت استبدادی کمک کرده‌است؟

ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .

چگونه یک Crackdown در MS - ۱۳ از دانش آموزان دبیرستان بی‌گناه شناخته شد

یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟

از آنجا که the از مالیات کناره گرفتند ، Tenants را با پول پرداخت کردند .

۲۳، ۰۰۰ Nicaraguans به کاستاریکا رفته‌اند . ۵۰ Fugitives در اینجا پنهان شده‌اند .

تبلیغ

مبارزان Houthi حملاتی را در شهرهای جنوبی عربستان‌سعودی انجام داده‌اند و بخش‌هایی از اسیر ، Najran و Jizan را توقیف کرده‌اند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...