تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

تبلیغ

در طی دیدار اخیر از یک پاسگاه پلیس در صنعا ، آقای Alfaqih گفت که او توسط یک مبارز Houthi که او می‌شناخت ، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود: سال‌ها پیش ، او سعی کرده بود به این مرد که در شعبه امنیت ملی آقای صالح زندانی شده‌بود کمک کند .

من به او گفتم : به خاطر داشته باشید که وقتی شما در یک وضعیت هستید و ما ساعت‌ها در پاسگاه پلیس بایستیم ؟ امیدوارم که دایره ادامه پیدا نکند و یک روز دوباره قربانی می‌شوید ."

این جنگ باعث کشته شدن بیش از ۵، ۰۰۰ تن و کمبود شدید مواد غذایی و دارو شده‌است . یک بخش از بیمارستان محلی مملو از مجروحان غیرنظامی در حملات هوایی و دیگری با کودکان نحیف بود .

آقای Khowlan گفت : " نمی ‌توان تشخیص داد که آیا ما به این کار دست یافته‌ایم یا نه ."

از آغاز آن‌ها به عنوان یک جنبش دانشجویی به نام جوانان که در اوایل دهه ۱۹۹۰ به آن اعتقاد داشتند ، the ها ریشه در ایمان و مکان داشتند و برای احیای هویت مذهبی در میان شیعیان شیعه ، اقلیت در یمن کار می‌کردند . آن‌ها به دنبال پایان دادن به غفلت از سوی دولت مرکزی شمال تحت تسلط شیعیان بودند . از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ ، the شش جنگ علیه دولت آقای صالح و همچنین علیه اسلام گرایان سنی تندرو که از سوی سعودی‌ها حمایت می‌شدند ، درگرفت .

قیام سال ۲۰۱۱ در یمن علیه حکومت آقای صالح امیدها را به وجود آورد که مناطق حاشیه‌ای کشور در نهایت یک صدا خواهند داشت . عبدالمالک الحوثی جوان ، تمایل خود برای وارد شدن در سیاست را ابراز کرد ، اما این جنبش به دلیل رشد frustrations با دولت در صنعا ، پایتخت ، به زور تبدیل شد .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

The در سپتامبر ۲۰۱۴ از شمال یمن به صنعا رفت و به Sana حمله کرد . آن‌ها در نهایت دولت جانشین آقای صالح ، جانشین رئیس‌جمهور عبدو ربو منصور هادی ، از قدرت و یک بحران سیاسی که به جنگ تبدیل شد را مجبور کردند .

در سعدا ، همانند سایر بخش‌های کشور ، مردم مجبور به انجام هر دو طرف شدند . احمد صالح احمد ، ۵۰ ساله ، سربازی بازنشسته که در جنگ‌های دهه گذشته علیه the جنگید ، گفت که هر کسی در این استان ، بدون توجه به وابستگی ، اکنون در کنار شورشیان در حال مبارزه است ، چه ما آن را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم."

او گفت : " سعودی‌ها " هیچ انتخابی برای ما باقی نگذاشته اند " و آنچه را که او یک ایدئولوژی مذهبی تندرو را خواند که هیچ تحمل شیعیان را نداشت . تجاوز آن‌ها همه ما را تحت‌تاثیر قرار داده‌است ."

فشارهای مربوط به خانواده‌اش در طول سال‌ها ساخته شده‌بود . وی گفت که پسر ۱۵ ساله‌اش ، مانند بسیاری از کودکان در اینجا ، بی‌سواد بود ؛ جنگ‌ها مکررا ً مدارس را تعطیل کرده بودند . و آقای احمد بستگان خود را از دست داده و در اثر حمله هوایی نیروهای ائتلاف عربستان‌سعودی کشته شد .

advertisement

او گفت که در سعدا ، سختی با " حتی ظلم بزرگتری " جایگزین شده‌است .

این رنج ، رهبران Houthi را در حالت دفاعی قرار داده‌است ، چرا که آن‌ها سهم خود در جنگ را توضیح می‌دهند . یکی از مقامات Houthi که خبرنگاران را در اطراف سعدا همراهی می‌کرد ، اظهار داشت که این جنبش چاره‌ای جز " تمرین قدرت " در واکنش به آنچه که او گفته بود دخالت خارجی در یمن است نداشت .

این مقام که نخواست نامش فاش شود گفت که این درگیری آغاز شده‌است زیرا " جامعه انصار الله را پذیرفته بود اما احزاب سیاسی با نام رسمی این گروه " انصار الله " را پذیرفته بودند .

او گفت : " ما باید برای یمن تصمیم می‌گرفتیم . "

اما حتی آن‌هایی که از the در گذشته دفاع کرده‌اند از رفتار آن‌ها در طول درگیری‌ها نگران شده‌اند ، به دلیل محاصره شهرهای اصلی یمن مانند Taiz و دستگیری مخالفان سیاسی .

Abdulrasheed Alfaqih ، یک مدافع حقوق بشر در صنعا ، گفت که سازمان او سال‌ها از Houthis که توسط دولت آقای صالح در طول جنگ سعدا بازداشت شده‌است دفاع کرده‌است . پس از قیام سال ۲۰۱۱ ، شکایت‌ها از سو استفاده از شمال شروع شد ، جایی که the به دنبال تثبیت کنترل خود بودند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...