تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

عربستان‌سعودی بارها اتهاماتی مبنی بر اینکه حملات هوایی منجر به کشته شدن غیر نظامیان شده‌است را رد کرده‌است و به جای آن the مسئول مرگ را مقصر می‌داند .

آقای کولویل برآورده‌ای تلفات جدید را برای جنگ سه‌شنبه منتشر کرد و گفت که حداقل ۲، ۳۵۵ غیرنظامی از ۲۷ مارس تا پنجشنبه کشته شده‌اند . تخمین پیشین در پایان ماه ژوئن آمار تلفات غیر نظامی را به ۱، ۵۲۷ رساند .

Editors

۵۲ مکان برای رفتن به سال ۲۰۱۹

" بهترین سریال تلویزیونی " از زمان " The Sopranos "

یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟

تبلیغ

دولت اوباما ، که عربستان‌سعودی را به عنوان یکی از نزدیک‌ترین متحدان عرب خود می‌شمارد و از دولت مخلوع یمن پشتیبانی می‌کند، اطلاعات مربوط به تلاش‌های جنگ و نیز پشتیبانی لجستیکی مانند سوخت‌گیری را برای جنگنده‌های ائتلاف فراهم کرده‌است .

در نامه‌ای که سه‌شنبه به ژنرال جوزف اف فرستاده شد . . پسر رئیس ستاد مشترک ستاد ، آقای lieu درخواست کرد که وزارت دفاع مشخص کند که آیا مقامات آمریکایی می‌دانند که چه تعداد از شهروندان در نتیجه حملات هوایی ائتلاف کشته شده‌اند ، چه شهروندان هدف قرار گرفته و چه نوع کمکی به ایالات‌متحده در اختیار این ائتلاف قرار گرفته‌است .

در یک مصاحبه ، آقای lieu که در نیروی هوایی به عنوان دادستان عمومی خدمت می‌کرد ، گفت که مشخص نیست که آیا این ائتلاف " به شدت مسامحه کرده یا عمدا ً غیرنظامیان را هدف قرار داده‌است ؟ "

وی افزود : " هیچ ارزش نظامی در یک جشن عروسی وجود ندارد ."

اصلاحیه : ۱ اکتبر ۲۰۱۵

به دلیل خطای ویرایش ، نسخه اولیه of با این مقاله غلط املایی نام داده‌شده توسط گزارشگر را غلط املایی چاپ کرده‌است . او کریم فهیم است ، نه Kareen .

او افزود : " من هیچ جسدی را دست‌نخورده ندیدم . "

یک مقام شورای محلی روز دوشنبه گفته بود که داماد ، Mirsal Buseibis ، کشته شده‌است ، اما آقای Altabozi گفت که آقای Buseibis زنده مانده‌است .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

تصحیح : ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۵

به دلیل خطای ویرایش ، نسخه اولیه این مقاله به اشتباه گزارشی را نسبت داد که داماد ، Mirsal Buseibis ، مرده بود . این گزارش توسط یک مقام شورای محلی تنها توسط اعضای خانواده ارائه شده‌است . به دلیل خطای ویرایش دیگری ، نسخه قبلی گزارشی را توسط شاهد دیگری ، احمد Altabozi ، یکی از بستگان قربانیان حذف کرد . آقای Altabozi گفت که آقای Buseibis زنده مانده‌است .

فرکانس این حملات همچنین پرسش‌هایی در مورد چگونگی کنترل ایمنی پایتخت ، شش ماه پس از شروع یک ائتلاف نظامی به رهبری عربستان‌سعودی برای بیرون راندن آن‌ها از صنعا و دیگر شهرها مطرح کرده‌است . هواپیماهای جنگی چند هفته است که در صنعا با حملات هوایی حمله می‌کنند ، آنچه که به عنوان آماده‌سازی ممکن برای حمله زمینی به شهر توسط نیروهای متفق در یک استان شرقی پایتخت دیده می‌شود .

جنگ در ماه مارس پس از اینکه the رئیس‌جمهور یمن ، عبدو ربو منصور هادی ، را به تبعید در عربستان‌سعودی کشاند ، آغاز شد . سعودی‌ها در کنار ائتلافی از دیگر کشورهای عرب سنی ، حملات هوایی را علیه the آغاز کردند تا آقای هادی و دولت او را به قدرت بازگردانند .

یک وابسته مستقر در یمن در روز پنج شنبه بیانیه‌ای را منتشر کرد و گفت که یکی از اعضای آن بمب‌گذاری را انجام داده‌است . این گروه مسئولیت یک رشته حملات مشابه اخیر به مساجد در صنعا ، از جمله یک ماه که منجر به کشته شدن حداقل ۳۲ نفر شد ، را بر عهده گرفته‌است .

بمب‌گذاری توسط دولت اسلامی ، یک گروه افراطی سنی که دولت اسلامی ISIS یا داعش نیز شناخته می‌شود ، اغلب به عنوان تلاش برای تحریک درگیری‌های فرقه‌ای وسیع‌تر با پیروان of ، جنبش شورشیان تحت رهبری شیعیان که صنعا را بیش از یک سال کنترل کرده‌است ، دیده شده‌است . برخی از مساجد که این گروه از جمله این گروه در روز پنج شنبه مورد حمله قرار گرفته‌است ، با وجود اینکه مساجد یمن بطور کلی توسط فرقه تفکیک نشده اند ، به طور پیوسته مورد استفاده قرار گرفته‌اند .

تبلیغ


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...