تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

بمب‌گذاری‌ها در مسجد در یمن حداقل ۲۵ نفر را کشتند

شورشیان Houthi پس از انفجاری در روز پنج شنبه ، مسجد Balili را در پایتخت یمن ، صنعا ، مورد بررسی قرار دادند .

اعتبار

محمد Huwais / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

شورشیان Houthi پس از انفجاری در Thursday.Cred itCreditMohammed Huwais / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ ، مسجد Balili را در پایتخت یمن ، صنعا ، مورد بررسی قرار دادند .

نویسنده : Shuaib Almosawa

۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵

سنا ، یمن - به گفته مسئولان وزارت داخله ، بمب‌گذاری‌ها در مسجدی در روز پنج شنبه در یک مسجد منجر به مرگ دست‌کم ۲۵ تن از مردم این کشور در نماز عید قربان که یک تعطیلی بزرگ مسلمان بود ، شدند .

تمیم شامی ، سخنگوی وزارت بهداشت یمن ، گفت که این مسجد در محله Al با دو بمب مورد اصابت قرار گرفته‌است . یکی از آن‌ها در یک کفش مخفی شده‌بود و در ورودی مسجد مخفی شده‌بود و دیگری از مواد منفجره منفجر شده توسط یک بمب‌گذار انتحاری که به نمازگزاران حمله کرد و از انفجار اولیه گریخت .

آقای بان از همه احزاب دخیل در درگیری‌های یمن " از داخل و خارج از کشور خواست تا فورا ً همه فعالیت‌های نظامی را متوقف کنند ."

آقای کولویل گفت که شهروندان با افزایش تعداد حملات هوایی که پل‌ها و بزرگراه‌ها را هدف قرار می‌دهند کشته می‌شوند ."

آقای کولویل گفت که گزارش اخیر دفتر کمیسر عالی نشان داد که دو سوم تلفات غیرنظامیان براساس حملات هوایی ائتلافی بوده‌است که مسئول تقریبا ً دو سوم ساختمان‌های عمومی آسیب‌دیده یا تخریب‌شده بودند ."

سازمان ملل در تلاش برای تحقیق درباره نقض حقوق بشر از هر طرف در جنگ یمن بوده‌است . اما عربستان‌سعودی و متحدان عرب آن تلاش کرده‌اند تا هر گونه تحقیق بین‌المللی را مسدود کنند .

عربستان‌سعودی بارها اتهاماتی مبنی بر اینکه حملات هوایی منجر به کشته شدن غیر نظامیان شده‌است را رد کرده‌است و به جای آن the مسئول مرگ را مقصر می‌داند .

آقای کولویل برآورده‌ای تلفات جدید را برای جنگ سه‌شنبه منتشر کرد و گفت که حداقل ۲، ۳۵۵ غیرنظامی از ۲۷ مارس تا پنجشنبه کشته شده‌اند . تخمین پیشین در پایان ماه ژوئن آمار تلفات غیر نظامی را به ۱، ۵۲۷ رساند .

برای محافظه‌کاران همجنس گرا ، دوران ترامپ بهترین و بدترین زمان‌ها بود .

هر ساختمان در هر بلوک : Time Capsule از دهه ۱۹۳۰ نیویورک

خودکشی ، quarterbacks و خانواده Hilinski

تبلیغ

دولت اوباما ، که عربستان‌سعودی را به عنوان یکی از نزدیک‌ترین متحدان عرب خود می‌شمارد و از دولت مخلوع یمن پشتیبانی می‌کند، اطلاعات مربوط به تلاش‌های جنگ و نیز پشتیبانی لجستیکی مانند سوخت‌گیری را برای جنگنده‌های ائتلاف فراهم کرده‌است .

در نامه‌ای که سه‌شنبه به ژنرال جوزف اف فرستاده شد . . پسر رئیس ستاد مشترک ستاد ، آقای lieu درخواست کرد که وزارت دفاع مشخص کند که آیا مقامات آمریکایی می‌دانند که چه تعداد از شهروندان در نتیجه حملات هوایی ائتلاف کشته شده‌اند ، چه شهروندان هدف قرار گرفته و چه نوع کمکی به ایالات‌متحده در اختیار این ائتلاف قرار گرفته‌است .

در یک مصاحبه ، آقای lieu که در نیروی هوایی به عنوان دادستان عمومی خدمت می‌کرد ، گفت که مشخص نیست که آیا این ائتلاف " به شدت مسامحه کرده یا عمدا ً غیرنظامیان را هدف قرار داده‌است ؟ "

وی افزود : " هیچ ارزش نظامی در یک جشن عروسی وجود ندارد ."

اصلاحیه : ۱ اکتبر ۲۰۱۵

به دلیل خطای ویرایش ، نسخه اولیه the با این مقاله غلط املایی نام داده‌شده توسط گزارشگر را غلط املایی چاپ کرده‌است . او کریم فهیم است ، نه Kareen .

با این حال بیشتر خشم دیپلماتیک طی چند روز اخیر با حملات هوایی شعله‌ورتر شده‌است . روز دوشنبه ، پس از درخواست پایان دادن به بمب‌گذاری در سخنرانی خود به مجمع عمومی ، دبیر کل سازمان ملل ، بان کی مون ، بیانیه‌ای را منتشر کرد که بمب‌گذاری در جشن عروسی را محکوم کرد . وی هشدار داد که " هر گونه حمله عمدی علیه شهروندان ، نقض جدی حقوق بشر تلقی می‌شود ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...