تبلیغات

قانون

قانون

عبدو ربو منصور هادی ، رئیس برکنار شده ، به یمن بازگشت

آواره‌ای یک خانه در حملات هوایی در صنعا ، پایتخت یمن در صبح سه‌شنبه از بین رفت . حداقل ۱۸ نفر کشته شدند .

اعتبار

Yahya ارهاب / آژانس خبری اروپایی

تصویر

آواره‌ای یک خانه در حملات هوایی در صنعا ، پایتخت یمن در صبح سه‌شنبه از بین رفت . دست‌کم ۱۸ نفر در منطقه Pressphoto Arhab / اروپایی killed.Cred بودند.

نویسنده : کریم Almosawa و کریم فهیم

۲۲ سپتامبر ۲۰۱۵

سنا ، یمن - رئیس‌جمهور یمن عبدو ربو منصور هادی ، رئیس‌جمهور یمن ، روز سه‌شنبه برای اولین بار پس از اینکه شش ماه پیش مجبور به تبعید شد ، به کشور جنگ‌زده خود بازگشت .

این بیانیه گفت که هدف از این دیدار ، همزمان با " پیروزی‌های بزرگ " بود که نیروهای متحد با دولت او علیه the به دست آورده بودند . اما به نظر می‌رسد که این نشانه نمادین اقتدار آقای هادی است تا نشانه‌ای که دولت یا حامیان آن در عربستان‌سعودی در جنگ داخلی یمن حاکم هستند . صنعا ، پایتخت ، هنوز تحت کنترل شورشیان Houthi است که او را بیرون راندند ، و دیگر شهرهای اصلی با نبرد یا سلطه افراط گرایان سنی درگیر شده‌اند .

محمد Mousaed ، یک مقام ارشد امنیتی در شهر ، گفت که آقای هادی به شهر بندری عدن که نیروهای آن با دولت او در ماه ژوئیه متحد شده‌اند ، پرواز کرد .

رئیس‌جمهور تبعیدی ، عبدو ربو منصور هادی ، به شهر بندری عدن در یک هواپیمای سعودی نزدیک شد .

اعتبار

خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

رئیس‌جمهور تبعیدی ، عبدو ربو منصور هادی ، به شهر بندری عدن در شهر بندری plane.Cred در فرانسه نزدیک شد - گتی ایماژ

یک ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان‌سعودی در ماه مارس با هدف بازگرداندن قدرت به دولت هادی ، شروع به حملات هوایی به Houthis کرد . این مداخله یک جنگ داخلی در یمن را آغاز کرد که تقریبا ً ۵، ۰۰۰ نفر را کشته و قدرت‌های منطقه‌ای را به جنگ کشانده است . دولت‌های عرب و سنی این جنگ را فرصتی برای حفظ مشروعیت داخلی خود و رقابت برای برتری منطقه‌ای علیه ایران می‌دانند که با رهبری شیعه به رهبری شیعه ارتباط دارد .

advertisement

با این حال ، با این حال ، ائتلاف تحت رهبری عربستان‌سعودی قادر به مهار شبه نظامیان Houthi نبوده است ، با وجود اینکه ایالات در ائتلاف سخت‌افزارهای نظامی پیشرفته دارند و از بریتانیا و ایالات‌متحده کمک دریافت می‌کنند .

این ائتلاف در تابستان امسال با رانندگی the از عدن و دیگر بخش‌های یمن جنوبی پیشرفت قابل‌توجهی کرد و راه را برای بازگشت وزیران آقای هادی به این کشور باز کرد . اما این ائتلاف تلاش کرده‌است تا عدن را تضمین کند و این کشور با تهدید مداوم گروه‌های مسلح فعال در شهر مواجه است .

مشخص نبود که آقای هادی چه مدت قصد دارد در عدن بماند . یک مقام دولتی به آژانس خبری رویترز گفت که روز چهارشنبه در عید قربان خواهد ماند و سپس به نیویورک سفر خواهد کرد تا در سازمان ملل صحبت کند .

بازگشت او به یمن با یکی از سخت‌ترین فصل‌های جنگ تا کنون همزمان بوده‌است . Houthis که با نیروهای امنیتی وفادار به علی عبدالله صالح ، رئیس‌جمهور قبلی هادی ، متحد شده‌اند ، یک حمله وحشیانه به control در مرکز یمن انجام داده‌اند .

Editors

ترامپ و پوتین پنج بار از او دیدن کرده‌اند . چی نوشته شده بود مرموز ؟

در جبهه Porch ، زندگی سیاه در نمای کامل

Milkers هوشمند و یک گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک تک - تک

در همین حال ، هواپیماهای جنگی ائتلاف در هفته‌های اخیر بمباران مناطق صنعا را تشدید کرده‌اند و روزانه به شهر حمله می‌کنند که منجر به کشته شدن ده‌ها غیر نظامی شده‌است .

advertisement

در آخرین یورش ، هواپیماهای جنگی روز سه‌شنبه یک خانه و یک ساختمان آپارتمانی را در محله جنوبی پایتخت بمب‌گذاری کردند و حداقل ۱۸ نفر را کشتند . به گفته محمد al ، که گفته بود عمویش در میان قربانیان بوده‌است ، شش تن از اعضای خانواده القریشی از جمله کشته‌ها هستند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...