تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

به گفته ساکنان ، همان طور که بارها اتفاق‌افتاده است ، هیچ هدف نظامی مشخصی در محله مورد اصابت قرار نگرفته است .

یاسین Al ۱۱ ساله که پدر و برادرش در این بمب‌گذاری‌ها کشته شدند ، گفت : " آن‌ها خواهند گفت که سلاح‌هایی در خانه ما انبار شده‌اند و همه ما ۴۰ لیتر بنزین داشتیم و اکنون این مقدار از بین رفته‌است ."

گزارشی که در روز سه‌شنبه منتشر شد حاکی از آن است که در هفت ماه اول سال ۲۰۱۵ ، سلاح‌های انفجاری در یمن بیش از هر کشور دیگری کشته یا مجروح شده‌اند . براساس این گزارش ، براساس این گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه و یک سازمان خیریه بریتانیایی ، اقدام علیه خشونت مسلحانه ، هشتاد و شش درصد شهروندان غیرنظامی بودند و بیشتر این تلفات ناشی از حملات هوایی توسط نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی بود .

پس از آن که این توافق در ماه جولای به پایان رسید ، دولت اوباما به او اطمینان خاطر داد . آقای اوباما از عربستان‌سعودی دعوت کرد تا به جلسه‌ای در کمپ داوود بپیوندد تا به متحدان عرب اطمینان دهد که ایالات‌متحده آن‌ها را رها نمی‌کند - و آن‌ها را بیش از پیش به آن‌ها می‌فروشد . اما دولت به شدت از دخالت عربستان‌سعودی در یمن انتقاد کرده و آن را یک حواس‌پرتی بزرگ از نبرد بزرگ‌تر علیه دولت اسلامی دانست .

همانطور که مردم آمریکا می‌گویند ، رهبری جدید عربستان که برای نفوذ تحت حکومت شاه سلمان مبارزه می‌کند سرسخت است ، " بیشتر به عمل علاقمند است تا مشورت " .

جاش ارنست ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، روز دوشنبه اذعان کرد که هنگامی که آقای کری به سعودی‌ها درباره اعدام شیخ نمر ، یک روحانی شیعه که به طور مستقیم خانواده سلطنتی را به چالش کشیده بود ، هشدار داد ، او نادیده گرفته شد . وی گفت که این اعدام " انواع پیامدهایی که ما در مورد آن نگران بودیم را تسریع کرده‌است ."

اما این مساله به همان اندازه که دولت مایل به انتقاد از سعودی‌ها بود ، به شدت عمل می‌کرد . مقامات تحت فشار قرار گرفتند تا اعدام شیخ نمر را محکوم کنند. مقامات از همه سو خواستار آرامش بودند . سخنگوی وزارت امور خارجه ، جان کربی از کل منطقه خواست تا به تجارت با دولت اسلامی و برخورد با بحران سوریه ادامه دهد .

آقای کربی به خبرنگاران گفت : " اگر شما بپرسید که آیا ما در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک میانجی در همه این موارد هستیم ، پاسخ نه است " ، راه‌حل‌های بلندمدت نباید توسط واشنگتن دی سی اجباری شود .

چندین مقام آمریکایی به طور خصوصی از سعودی‌ها برای انتخاب این لحظه برای اجرای اعدام‌ها ابراز خشم کردند .

آن‌ها اشاره کردند که آقای اوباما و آقای کری با اعضای رهبری عربستان‌سعودی در تماس هستند . آقای اوباما از سعودی‌ها خواست تا به مذاکرات روند صلح سوریه در سراسر این میز از سوی ایرانی‌ها بپیوندند . آقای کری به ریاض پایتخت عربستان‌سعودی سفر کرد و بعد از عربستان‌سعودی خواست تا شورشیان سوریه را به یک گروه واحد سازماندهی کند تا در مورد آتش‌بس با رئیس‌جمهور بشار اسد مذاکره کند .

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

امضا

advertisement

اما سعودی‌ها از مشارکت کنندگان ناراضی بودند و به همتایان غربی خود گفته بودند که همراه خواهند بود ، اما پیش‌بینی کردند که تلاش آقای کری از بین خواهد رفت ؛ چرا که ایران هرگز با هر فرآیندی که منجر به حذف آقای اسد می‌شود موافقت نخواهد کرد . در همین حال ، مشارکت اولیه سعودی‌ها در حملات هوایی بر علیه دولت اسلامی ، روز بعد، زمانی که آن‌ها دارایی‌های نظامی را به کمپین خود علیه شورشیان وابسته به ایران در یمن انتقال دادند ، کم‌تر شد .

برخی دیگر که با عربستان‌سعودی معامله می‌کنند می‌گویند که درجه استرس در رهبری ریاض وجود دارد که به ندرت پیش از این دیده می‌شوند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...