تبلیغات

خلبان

خلبان

وبلاگ Renegade تایمز از خطوط جبهه ، بازگشت

سربازان آمریکایی در اکتبر ۲۰۱۰ در کندوز افغانستان .

اعتبار

دامون Winter / نیویورک‌تایمز

تصویر

سربازان آمریکایی در Kunduz ، افغانستان ، در ماه اکتبر ۲۰۱۰.Cred itCreditDamon وینتر ، نیویورک‌تایمز ،

نوشته لارا Takenaga

۲۰ مارس ۲۰۱۸

روزنامه داخلی Times بینش خود را در مورد این که چگونه اخبار ، ویژگی‌ها و نظرات در نیویورک‌تایمز منتشر می‌شوند ، ارایه می‌دهد .

یک گروهبان بازنشسته نیروی دریایی در مورد آنچه که می‌خواهد برای اولین بار به قتل برساند ، یک خبرنگار خارجی در مورد خودکشی پسرشان ، یک خبرنگار خارجی در مورد خودکشی پسرشان - همه این حساب‌های شخصی عمیقا ً شخصی از درگیری‌های نظامی آمریکا در خاور میانه از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ آغاز شده‌است .

در ۲۰ مارس ، پانزدهمین سالگرد تهاجم به عراق ، در جنگ به طور رسمی بازگشت . اکنون بخشی از مجله نیویورک‌تایمز ، تکرار جدید به نقل داستان‌هایی از تجربه جنگ آمریکا ادامه می‌دهد در حالی که پوشش خود را به جنگ‌های جهانی و پیامدهای آن‌ها ، از جمله ادامه بحران‌های پناهندگان ادامه می‌دهد . اولین مقاله در ۲۰ مارس ۲۰۰۳ به چشم یک ستوان تفنگداران دریایی که گروهی متشکل از شش تانک را به بغداد هدایت کرده بود ، به نظر می‌رسد .

یک بالگرد حمله کبری در مارس ۲۰۰۳ در مرکز عراق در مرکز عراق به پرواز در آمد.

اعتبار

جیمز هیل برای نیویورک‌تایمز

تصویر

هلیکوپتر Cobra که در مرکز عراق در مرکز عراق در ماه مارس ۲۰۰۳.Cred هیل برای نیویورک‌تایمز در حال چرخش است .

والریا Chivers ، یک سرباز کهنه‌کار دریایی و نویسنده در مجله بزرگ مجله که به شدت برای احیای وبلاگ به شدت تلاش می‌کرد ، در یک ایمیل نوشت : " اما ما امیدواریم که این موضوع اغلب در رده پایین ، offbeat و گاهی کاملا ً عجیب باقی بماند . ما می‌خواهیم روحیه نو مسلمان را حفظ کنیم ."

تبلیغ

لارن Katzenberg که با نام & هدف وبلاگ مشهور نظامی را تاسیس کرد ، اولین ویراستار اختصاصی در جنگ است . او بر تیمی متشکل از آقای Chivers ، جان Ismay و توماس گیبونز - Neff نظارت خواهد کرد که همگی آن‌ها در نیروهای مسلح ایالات‌متحده خدمت کرده و به وبلاگ اصلی کمک کرده‌اند .

در جنگ اصولا ً دیجیتال است ، دو تا سه مقاله در هفته چاپ خواهد کرد، و در ماه‌های آتی خبرنامه را معرفی خواهد کرد . مقالات گاهی به صورت چاپی اجرا می‌شوند ، و برخی از آن‌ها انحصاری به مجله ، با پست‌های مکمل آنلاین خواهند بود .

گروهبان توماس جیمز برنان ، در فوریه ۲۰۱۱ با جوخه تفنگداران دریایی در افغانستان بازی کرد .

CreditFinbarr O ' Reilly / رویترز

آقای Dao ، که در حال حاضر سردبیر اجرایی Ed تایمز است ، گفت : " برای من این تنها ایده کاری بود که بلاگ می‌تواند انجام دهد - از طریق این یک نفر کل محدوده تجربیات جنگ را از نقطه‌نظر نیروی دریایی آمریکا ثبت می‌کند . " آقای برنان یکی از contributors بود که در زمان جنگ شروع به نوشتن شغل خود کرده بود .

تبلیغ

همان طور که عصر طلایی بلاگ ها رو به افول گذاشت ، در جنگ پافشاری کرد، یکی از پایدارترین و پایدارترین تلاش‌های دیجیتالی Times . نهفتگی آرام آن در سال ۲۰۱۶ منجر به تغییر منابع اتاق خبر شد ، اما در حال حاضر در جنگ یک‌بار دیگر خوانندگان را به خطوط مقدم سراسر جهان جلب خواهد کرد.

برای پیوستن به انجمن جنگ داخلی یا به تیم بگویید که چه چیزی باید پوشش دهد ، لطفا ً این فرم را پر کنید .

انفجار نارنجکی در افغانستان و سپس به عنوان یک سرباز قدیمی ، در مورد اختلال استرس پس از حادثه و تلاش برای خودکشی .

گروهبان توماس جیمز برنان ، در فوریه ۲۰۱۱ با جوخه تفنگداران دریایی در افغانستان بازی کرد .

اعتبار


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...