تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

برای دفاع از آمریکا ، Don 't Overreach

نویسنده : ویلیام Ruger

۱۹ مارس ۲۰۱۸

یک سرباز آمریکایی به عنوان یک مجسمه از صدام‌حسین در آوریل ۲۰۰۳ در مرکز بغداد دستگیر شد . تهاجم به عراق از ۱۵ سال پیش شروع شد .

اعتبار

گوران Tomasevic / رویترز

تصویر

یک سرباز آمریکایی به عنوان یک مجسمه از صدام‌حسین در آوریل ۲۰۰۳ در مرکز بغداد دستگیر شد . تهاجم به عراق از ۱۵ سال پیش began itCreditGoran Tomasevic / رویترز

واشنگتن - به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور ترامپ قصد دارد بعد از همه این رژه نظامی را انجام دهد . آخرین باری که نیروهای ما در سراسر واشنگتن رژه رفتند ، در سال ۱۹۹۱ برای نشان دادن پیروزی ما در جنگ خلیج‌فارس بود . متاسفانه ، در سیاست خارجی ما چیز زیادی برای جشن گرفتن وجود ندارد - مگر اینکه شما ۱۵ سال سالگرد جنگ عراق را بشمارید .

نمی‌دونم .

به عنوان یک سرباز قدیمی در افغانستان ، من آرزو می‌کنم که این مورد نباشد . هیچ میهن‌پرستی نمی‌خواهد شاهد شکست ما باشد . اما رویکرد آمریکا به دنیا فقط برای امن‌تر کردن ما کار نمی‌کند . و رئیس‌جمهور ترامپ کمک نمی‌کند . ما به یک سیاست خارجی موثرتر و realistic نیاز داریم .

جنگ عراق تنها بدترین جنگ در یک رشته از شکست‌ها می‌باشد . آن‌ها از آن ماموریت ویرانگر رژیم - تغییر در عراق و بعد از این تلاش در لیبی برای پروژه ساخت کشور با سرنوشت شوم در افغانستان ، و تمام راه بازگشت به توسعه خطرناک ناتو در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ به کشورهایی که در آستانه در روسیه قرار دارند ، هستند . در این فرآیند ، نزدیک به ۷۰۰۰ نیروی آمریکایی کشته و ده‌ها هزار نفر مجروح شده‌اند ، و ما تریلیون دلار هزینه کرده‌ایم در حالی که در رسیدن به اهداف استراتژیک خود شکست‌خورده ایم .

اساس همه این شکست‌ها ، دیدگاه تایید شده توسط هر دو طرف است که ما به حضور فعال نظامی در سراسر جهان نیاز داریم تا آنچه را که تقریبا ً در همه جا اتفاق می‌افتد شکل دهند . اما مهم نیست که پنتاگون ما چقدر بودجه داشته باشد، سربازان ما چقدر شجاع هستند و یا این که دیپلمات‌های ما چقدر حسن‌نیت دارند . تا وقتی که ما با این سیستم اجرایی معیوب ادامه دهیم ، همچنان شکست خواهیم خورد .

advertisement

یک نظرسنجی جدید توسط سازمان من ، موسسه چارلز کوچ ، و RealClearPolitics کشف کردند که اکثر شهروندان آمریکایی و سربازان قدیمی معتقدند که در ۱۵ سال گذشته چنین تلاش‌هایی ما را امن‌تر نساخته و عراق تنها نمونه بارز این اقدامات است . اما اولین سال دولت ترامپ پیشنهاد می‌کند که در آینده هم چنین چیزی وجود داشته باشد.

رئیس‌جمهور ترامپ به عنوان یکی از منتقدان صریح جنگ عراق در طول مبارزات انتخاباتی خود ، باید از این anniversary غم‌انگیز و انتصاب وزیر جدید دولت برای در نظر گرفتن یک رویکرد جایگزین برای نقش ایالات‌متحده در جهان استفاده کند . یک ذهن سازنده اما واقع‌بینانه ، ابتدا ایمنی خود را در حالی که فرصت‌های آمریکا برای تعامل سازنده با جهان را گسترش می‌دهد ، قرار می‌دهد .

سازنده واقع‌گرایی در جهان به همان اندازه که هست به دنیا نگاه می‌کند . سیاست بین‌المللی می‌تواند یک عرصه خطرناک باشد ، و ایالات‌متحده یک نقطه ثابت در بالای قدرت‌های بزرگ جهان تضمین نمی‌کند ؛ بنابراین باید یک دفاع ملی داشته باشیم که دوم است .

اما واقع‌گرایی همچنین سیاست گذاران را فرا می‌خواند تا در نحوه استفاده از این نیروها محتاط باشند . این به این معنی نیست که دیگر iraqs ، نه more و نه فرستادن " دولت به یک جعبه " به استان‌های دوردست افغانستان ، در حالی که نیاز به خانه نادیده گرفته می‌شود . این بدان معنی است که قبول کنیم که هر چیز بدی که در دنیا اتفاق می‌افتد منافع ما را تهدید می‌کند یا ارزش سرمایه‌گذاری در زندگی آمریکایی و دلار را تهدید می‌کند . همچنین از ما می‌خواهد که تصدیق کنیم که نیات خوب واشنگتن کافی نیستند ، و اینکه برای آن‌هایی که تلاش می‌کنیم به آن‌ها کمک کنیم ، مشکل است .

رویکرد realist نسبت به سیاست خارجی قدرت ما را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد . تمرکز بر روی یک مجموعه محدود از اولویت‌ها به ما کمک خواهد کرد تا سرمایه‌گذاری‌های wiser را در ارتش خود ایجاد کنیم . یک توانایی هسته‌ای مدرن ، امن و دوم می‌تواند حملات علیه آمریکا را مهار کند. نیروی دریایی و هوایی ما


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...