تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

Editors

در ۱۲ دقیقه همه چیز اشتباه شد .

در افتتاح ترامپ ، ۱۰۰۰۰ دلار برای ساخت و بسیاری از خدمات اتاق

توطیه " A توطیه " : چرا کارگران پمپ مادر را به زندان قاچاق می‌کنند.

تبلیغ

اول اینکه ، دولت ترامپ می‌تواند اهداف خود را متمرکز کند، به هدف محدودتر دولت برای مبارزه با تروریست‌های خارجی و فراهم کردن آموزش ، تجهیزات و مشاوره بپردازد ، اما پشتیبانی مستقیم رزمی را برای کمک به کنترل کابل و دیگر شهرها انجام دهد . این امر باعث کاهش نیروهای ایالات‌متحده خواهد شد ، در حالی که از حضور دیپلماتیک آمریکا در کابل حمایت می‌کند و از ظهور مجدد افغانستان به عنوان یک پناه‌گاه امن تروریستی جلوگیری می‌کند . این رویکرد احتمالا ً کند خواهد بود، اما متوقف نمی‌شود ، پیشرفت طالبان .

دوم اینکه ، ایالات‌متحده می‌تواند نیروهای خود را کنار بگذارد ، به این شرط که نمی‌تواند در افغانستان برنده شود . این امر افغانستان و ایالات‌متحده را در برابر یک حضور تروریستی فزاینده آسیب‌پذیر می‌سازد و شاید جایگزینی حضور رهبری آمریکا توسط روسیه ، ایران ، چین یا هند .

در این سناریو ، دولت کابل به احتمال زیاد قلمرو بیشتری برای طالبان از دست خواهد داد و در نهایت سقوط خواهد کرد . به طور قابل بحثی ، مرگ بیش از ۲۴۰۰ سرباز آمریکایی و زنان بی‌هوده بوده‌است . این انتخاب تصویر فراموش‌نشدنی آمریکا از سایگون در سال ۱۹۷۵ را تداعی می‌کند ، و هیچ رئیس‌جمهور آمریکا تمایلی به قبول این سناریو ندارد .

در نهایت ایالات‌متحده می‌تواند قبول کند و تصمیم بگیرد که حضور آن در افغانستان اساسا ً دائمی است - اما در انجام این کار باید هزینه را درک کرد . ایالات‌متحده در هر سطحی که فرماندهان ما برای مبارزه با تروریست‌ها و پشتیبانی از دولت کابل به آن نیاز دارند ، باقی خواهد ماند . آقای ترامپ در واقع این گزینه را با هزینه سالیانه حداقل ۴۵ میلیارد دلار و حدود ۱۵۰۰۰ سرباز آمریکایی انتخاب کرده‌است . اما این رویکرد منجر به شکست نظامی طالبان نخواهد شد .

در کمال تعجب ، اقای ترامپ به توضیح دادن به مردم آمریکا که ما را برای حفظ ثبات و ثبات در افغانستان امضا کرده‌است ، غفلت کرده و در وهله اول به منظور حفظ ثبات و علی‌رغم اعتراضات وی - به ایجاد یک کشور به رهبری نظامی - را امضا کرده‌است . باید دیده شود که آیا مردم و کنگره چنین تعهدی را پذیرا خواهند شد یا خیر. دولت ترامپ یک ارزیابی واقع گرایانه از خطرات و هزینه‌های تصمیمات رئیس‌جمهور به مردم آمریکا بدهکار است . او باید اعتراف کند که طولانی‌ترین جنگ ما طولانی‌تر خواهد شد .

چهار سال پیش ، پس از حمله اوکراین ، ایالات‌متحده آمریکا را مجبور کرد که روسیه را از G - ۸ خارج کند . اکنون ، به عنوان رهبران گروه ۷ کشور در کبک ، رئیس‌جمهور ترامپ می‌گوید که فکر می‌کند روسیه باید readmitted باشد . آب و هوا آنقدر تلخ است که وزیر دارایی فرانسه این نشست را " جی - ۶ به علاوه یک " نامید و گفت: " در واقع ، این " G - ۷ من‌های یک " است ، زیرا رئیس‌جمهور ترامپ ایالات‌متحده را از شرکای اصلی اش جدا کرده‌است که به طور موثر از ما غیبت کرده‌اند .

آمریکا تنها می‌ایستد ، ضعیف و بدگمان به نظر می‌رسد. بدون رهبری آمریکا ، G - ۷ می‌تواند کمی انجام دهد . و هنگامی که ما به متحدین خود برای مبارزه با تروریست‌ها نیاز داریم ، تحریم‌های علیه کره‌شمالی ، مبارزه با یک بیماری همه‌گیر یا چک کردن چین و روسیه ، آن‌ها بعد از اینکه به آن‌ها بی‌حرمتی کردیم به ما ملحق خواهند شد ؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که آقای پوتین سیاست آمریکا را دیکته کند . اما به سختی می ‌توان تصور کرد که او می‌تواند خیلی بهتر عمل کند ، حتی اگر هم باشد .

Editors

the را فراموش کنید ، این کشور یا Bust است.

۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک

توطیه " A توطیه " : چرا کارگران پمپ مادر را به زندان قاچاق می‌کنند.

advertisement

همه چیز برای آقای پوتین و هیچ‌کس دیگر خوب نیست .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...