تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

نیروهای می‌توانند دریاها ، فضا و choke استراتژیک کره زمین را فرماندهی کنند ، به طوری که ما از تجارت سود می‌بریم در حالی که خطرات را دور از سواحل خود نگه می‌داریم . نیروهای عملیات ویژه می‌توانند در مبارزه با تروریسم پیشتاز باشند. این روش تفکر نیز به ما این امکان را می‌دهد که اندازه و مساحت کلی نیروهای زمینی مان را کاهش دهیم .

Editors

۲۱ هزار دلار بدهی مدرسه و یک شغل ساعتی ۹ دلاری

چرا مدیر " anchorman " تصمیم گرفت دیک چنی را انتخاب کند

نامزد اسکار ؟

تبلیغ

سیاست خارجی آمریکا در صورتی که تنها به حوزه نظامی نگاه نکنیم ، بسیار موثر است . ما به یک گروه دیپلماتیک کاملا ً مجهز نیاز داریم که بتواند منافع آمریکا را در خارج از کشور ترویج کند ، بدون اینکه در سیاست داخلی کشورهای دیگر دخالت کند که در آن منافع حیاتی ما به روشنی در حال بازی نیستند . پروژه‌های توسعه به بازار واگذار خواهند شد ، در حالی که ما به حمایت از آزاد سازی قراردادهای تجاری که پیوندهای فرهنگی و اقتصادی فرامرزی را برای منافع مشترک تقویت می‌کنند ادامه خواهیم داد . اما ما به سادگی فرض نمی‌کنیم که هم‌کاری اقتصادی یا گسترش دموکراسی رقابت بین‌المللی را پایان خواهد داد .

جنگ عراق محرک جبری نبود . این نتیجه منطقی عدم اعتماد به قدرت و امنیت ما و نیز روش idealistic است که در مورد سیاست خارجی و نقش ما در جهان فکر کرده‌ایم . این کار به عنوان تلاشی برای سرنگونی یک دیکتاتور آغاز شد که تهدیدی برای صلح در منطقه او پیش از این کاهش پیدا کرده بود و به عنوان یک ماموریت برای کاملا ً تغییر شکل در خاور میانه . آنچه منجر به هرج و مرج و جنگ داخلی در عراق شد ، به دنبال آن ظهور گروه‌های تروریستی جدید بود که صلح و ثبات را در منطقه تضعیف کرد . این کشور همچنین تقویت ایران را نیز به پایان رساند .

آمریکا سزاوار یک سیاست خارجی جدید و more است که به ما در جلوگیری از حمله بعدی به عراق کمک خواهد کرد . زندگی آمریکایی‌ها و موفقیت آینده ما در خطر است .

نخست‌وزیر ژاپن ، " جاستین Tusk " ، که سخت‌تر و طولانی‌تر از هر رهبر خارجی در کنار شرکای آمریکایی در کره‌شمالی کار کرده‌است ، گفت : " با وجود نقش حیاتی ژاپن در کره‌شمالی ، با وجود نقش حیاتی ژاپن در کره‌شمالی ، با وجود نقش حیاتی ژاپن در کره‌شمالی ، و درخواست شخصی برای معاف کردن تولیدکنندگان ژاپنی از این تحریم‌ها .

در نهایت ، برای کامل بودن ، آقای پوتین ممکن است رئیس‌جمهور را تشویق کند تا اطمینان حاصل کند که کشورهای آفریقایی و هاییتی نسبت به رهبری آمریکا انتقاد می‌کنند ؛ مهاجران را از ورود به آمریکا منع می‌کنند ؛ مهاجرت قانونی را ممنوع می‌کنند ؛ و کودکان جدا از والدینشان در مرز را ممنوع می‌کنند .

با مجموع این اقدامات ، رئیس‌جمهور ترامپ به طور عمیق نزدیک‌ترین متحدان ما را عصبانی کرده و تقریبا ً تمامی اعضای جامعه بین‌الملل ، به جز اسرائیل ، عربستان‌سعودی ، امارات‌متحده‌عربی - و روسیه را رنجاند . در همین حال ، روسیه در خاور میانه پیشی گرفته‌است . اتحادیه اروپا در حال reeling با ایتالیا ، اسلوونی ، اتریش و مجارستان است که در حال حاضر توسط ناسیونالیست‌های populist رهبری می‌شود که آقای پوتین را در آغوش می‌کشند و می‌خواهند تحریم‌ها علیه روسیه را برای حمله به اوکراین به پایان برسانند . اتحاد ناتو نیز به همین شکل تیره است و باعث نگرانی در مورد اراده جمعی خود برای مقابله با هر گونه تعرض جدید روسیه می‌شود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...