تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

دوم , ایالات‌متحده باید از عزل بشار اسد از نظامی خودداری کند . هزینه‌های این تلاش همیشه از مزایای آشکار فراتر رفته‌است . اکنون که روسیه و ایران عمیقا ً در حفظ او سرمایه‌گذاری کرده‌اند , خطرات این استراتژی تنها افزایش‌یافته است . ایالات‌متحده باید از درگیری مستقیم با روسیه اجتناب کند ; خطر اسرائیل برای وارد شدن با ایران و نماینده آن یعنی حزب‌الله را محدود کند و درگیری بین ترکیه و کرده‌ای سوریه را خنثی کند که به آمریکا هنوز به دولت اسلامی نیاز دارد . این بدان معنا نیست که به روسیه و ایران اجازه آزادی داده شود. در عوض , ایالات‌متحده باید محکم و جدی , ترجیحا ً با هم پیمانان , خواه با توجه به سلاح‌های شیمیایی و یا دیگر جنایات , به عقب بازگردد .

سوم , ایالات‌متحده باید کمک‌های بشردوستانه سخاوتمندانه خود را به سوری‌ها در داخل کشور و کشورهای همسایه حفظ کند و فورا ً سیاست ضد انسانی و ریاکارانه عدم پذیرش پذیرش به همه پناهندگان سوری را متوقف کند .

در نهایت , ایالات‌متحده باید فشار خود را برای حل و فصل مذاکره مجدد تمدید کند . در حالی که نفوذ آمریکا کاهش‌یافته است , وزن دیپلماتیک آن هنوز هم قابل‌توجه است . برای اینکه سوریه زنده بماند , به حکومتی نیاز دارد که توسط مردم آن انتخاب شود . بدون آن , دولت متحد نمی‌تواند مانع از سو استفاده تروریست‌ها از قلمرو خود شود .

اگرچه روسیه , ایران و بشار اسد انگیزه کمتری برای مذاکره دارند , ایالات‌متحده دو کارت با ارزش بالقوه دارد . اولین عنصر نفوذ موثر آن در شمال و شرق سوریه از طریق شرکای عمده کردی است . برای حمایت از بازسازی سوریه و بازگشت پناهندگان دومین ظرفیت بی‌نظیر آن است . بدون پول ما , روسیه و ایران , نه نیروگاه‌های اقتصادی , در یک کشور شکست‌خورده هزینه‌بر جای می‌گیرند .

متناوبا , اگر ما همه کمک‌های غربی و عربی را در پس از درگیری سوریه به انتخابات آزاد و عادلانه یک دولت جدید سوریه مرتبط کنیم , یک هویج را نگه داریم که ممکن است به طور فزاینده‌ای برای حامیان الاسد جذاب باشد .

این گام‌ها به جنگ داخلی سوریه پایان نخواهد داد , زندگی‌های بی‌شمار از دست رفته و وجدان اخلاقی جمعی ما را آرام می‌سازد . اما آن‌ها ایالات‌متحده را بر اهداف شفاف و دست‌یافتنی متمرکز خواهند کرد , از بالا بردن استراتژیک و عاقلانه بودن به منافع ملی اصلی ما اجتناب می‌کنند .

انتخاب ویراستاران

او به آسیای میانه آنلاین گفت: " طالبان مرا وادار به مبارزه کرد " : پس از اینکه آن‌ها به موقع خدمت می‌کنند چه باید کرد ?

چقدر سخت گیری علیه خانم کوپ در دانش آموزان دبیرستانی بی‌گناه

جایی که سه زندانی در آن در فضا می‌خوابند

تبلیغات

ایالات‌متحده باید با شرکای خود به امنیت , بازسازی و استقرار حاکمیت محلی موثر در مناطق آزاد شده کمک کند . این امر به ایالات‌متحده اجازه می‌دهد تا جاه‌طلبی‌های ایران برای کنترل قلمروی عراق , سوریه و لبنان را خنثی کند ; نفوذ در مناطق عمده تولید نفت را حفظ کند ; و بشار اسد را به عنوان بخش قابل‌توجهی از خاک سوریه , در انتظار راه‌حل دیپلماتیک , انکار کند . بله , این یک ساختمان یا حداقل یک ساختمان است . اما رها کردن مناطق آزاد شده , گسترش فرش قرمز برای تروریست‌ها است .

مسیر رو به جلو خطرناک و عمیقا ً رضایت‌بخش است .

اول , آمریکا و هم پیمانانش باید سطوح نیروی جاری ( تقریبا برای نیروهای ایالات‌متحده ) را حفظ کنند تا عناصر دولت اسلامی و القاعده را شکست دهند و هرگونه عقب‌نشینی زود هنگام را متوقف کنند . داعش اگر خلا ایجاد کنیم دوباره به زمین خواهد آمد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...