تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

جنگ انسولین

شرکت‌های بیمه برای دکترها و بیماران کار کثیف خود را انجام می‌دهند .

توسط دانیل Ofri

دکتر Ofri در بیمارستان Bellevue در نیویورک عمل می‌کند .

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

اعتبار

تصویر توسط جوآن وونگ ؛ عکس‌هایی از Westend۶۱ / گتی ایماژ و malerapaso / گتی ایماژ

تصویر

نوشته جوآن وونگ ؛ عکس‌هایی از Westend۶۱ / گتی ایماژ و malerapaso / گتی ایماژ

دکتر پرسید : " دکتر ، آیا شما می‌توانید نسخه insulin را دوباره تکرار کنید ؟ چیزی که تو به من دادی اشتباه است ." ناراحتی بیمار از پشت تلفن آشکار بود . او در داروخانه ایستاده بود و نمی‌توانست داروی دیابت خود را به دست آورد .

ما فقط یک هفته قبل از آن عبور کرده بودیم . من انسولین را تجویز کرده بودم ، در مقدار مناسب ، اما وقتی که در داروخانه او ظاهر شد ، متوجه شد که شرکت بیمه او دیگر آن برند را پوشش نداده است . بعد از یک سری پیام‌های تلفنی ، من نسخه را با آنچه فکر کرده بودم با انسولین درست انجام می‌دادم ، اما ظاهرا ً اشتباه می‌کردم . دوباره .

بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ قیمت‌ها برای برخی insulins سه برابر شده‌است . هزینه زیادی حدود ۳۰۰ دلار شیشه است بدون هیچ جایگزین عمومی ماندنی . اغلب بیماران از دو یا سه شیشه در ماه استفاده می‌کنند ، اما برخی دیگر به معادل چهار شیشه نیاز دارند . وقتی بیماران برای بالا نگه داشتن خود تقلا می‌کنند ، سهمیه‌بندی معمول شده‌است . در کوتاه‌مدت ، تغییر سطح قند خون می‌تواند منجر به سردرگمی ، کمبود آب ، کما ، حتی مرگ شود . در دراز مدت ، دیابت دارای کنترل ضعیف با حملات قلبی ، سکته ، کوری ، قطع عضو و نیاز به دیالیز مرتبط است .

قیمت‌های گزاف ، بیماران و پزشکان را به طور یک‌سان تحت‌تاثیر قرار می‌دهد زیرا انسولین در حال حاضر نزدیک به یک قرن است . قیمت‌گذاری تنها زمانی است که فرد فکر می‌کند the انسولین حق اختراع را برای هر یک از ۱ دلار به فروش می‌رساند تا اطمینان حاصل شود که دارو مقرون‌به‌صرفه خواهد بود . امروزه ، سه تولیدکننده اصلی انسولین با یک طرح دعوی در متهم ساختن آن‌ها از طرح‌های قیمت‌گذاری فریبنده مواجه هستند ، اما ممکن است سال‌ها طول بکشد تا این منجر به تغییراتی شود .

تبلیغ

چندین دلیل وجود دارد که انسولین بسیار گران است . این یک داروی بیولوژیکی است ، به این معنی که در سلول‌های زنده تولید می‌شود ، که یک فرآیند ساخت سخت است . با این حال ، مساله بزرگ‌تر این است که شرکت‌ها formulations خود را tweak تا بتوانند حق ثبت اختراع جدید را داشته باشند، به جای آن که برای ایجاد نسخه‌های عمومی ارزان‌تر تلاش کنند . این امر انسولین را به طور محکم در قلمرو نام تجاری نگه می‌دارد و قیمت‌ها با هم تطبیق دارند .

اما رسوایی واقعی ( و گوشت طرح دعوی ) ، معاملات میان تولید کنندگان مواد مخدر و شرکت‌های بیمه است . Insurers از مدیران سود داروخانه به نام P.B.M استفاده می‌کنند . s ، برای مذاکره با قیمت‌ها با تولید کنندگان . برنامه‌های بیمه بازار بزرگی را نشان می‌دهند ، بنابراین تولید کنندگان برای ارائه معاملات خوب با هم رقابت می‌کنند . چگونه می ‌توان یک معامله خوب ارائه کرد ؟ جک قیمت را بالا برد و بعد the را به من داد . این یک " تخفیف " است .

البته این قیمت‌گذاری از بیشتر بیماران مخفی است ، به جز آن‌هایی که بیمه ندارند و باید هزینه حمل بار را پرداخت کنند . بیماران با بیمه عمر می‌کنند و به طور مداوم تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرند. به دنبال تخفیف‌های بهتری از تولید کنندگان مختلف باشید .

همه شرکت‌های بیمه به صورت دوره‌ای تغییر می‌کنند که داروهایی که پوشش می‌دهند ، اما انسولین در یک کلاس گردباد به دلیل مبالغ گزاف پولی که در آن دخیل هستند ، قرار دارد ، اما حالا به نظر می‌رسد که گروه بیمه خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد . " انسولین ترجیحی " من در یک سال سه بار تغییر کرد ، بنابراین هر بار که او به داروخانه رفت نسخه او رد شد .

در انتهای doctor's ، این یک بازی پایان‌ناپذیر است . Lantus پوشیده شده بود ، اما حالا it است : بازنویسی همه نسخه‌های برای بیماران . اوه ، حالا نوبت اونه : دوباره همه رو بازنویسی کنید . NovoLog


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...