تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

بعد از ترامپ است - اوه ، نه !

خط بعدی کوچک‌تر از خوب است .

گیل کالینز

نوشته گیل کالینز

دیدگاه نظریه

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

۶۲

استیضاح لزوما ً در پایان خوشی نیست .

اعتبار

داگ میلز / نیویورک‌تایمز

تصویر

استیضاح لزوما ً در پایان خوشی نیست . CreditCreditDoug میلز / نیویورک‌تایمز

واو ، خیلی ترامپ شروع به صحبت کردن می‌کند . مردم ، شما چه احساسی در مورد یک رئیس‌جمهور به نام مایک Pence دارید ؟

هیچ وقت زیاد راجع به مایک فکر نکردی ، مگه نه ؟ اما اگر ترامپ به خارج از دفتر پرتاب شود ، او در صف بعدی قرار دارد . ما یک مدیر اجرایی داریم که گفته می‌شود همسرش را " مادر " می‌نامد ، چه کسی قانونی دارد که در آن شرکت مختلط نخواهد نوشید ، مگر اینکه همسر او حاضر باشد ، یا با هر زنی که ازدواج‌نکرده است غذا بخورد .

حداقل تفسیر هشدار دهنده از قوانین جدایی جنسی این است که این فرد یک مرد وحشی است ، نمی‌تواند خودش را کنترل کند مگر اینکه یک نفر دیگر هم آنجا باشد تا از زنی در نزدیکی او محافظت کند .

نه ، نه .

سپس باید فرض کنیم که Pence در دنیایی از نظم قدیمی زندگی می‌کند ، زمانی که زنان به عنوان کارمندان عادی ، کارفرمایان و همکاران شناخته نمی‌شدند ، بلکه به عنوان یک گونه متفاوت ، که به طور کامل توسط جنسیت شان تعریف شده‌بودند ، شایسته درمان خاص و تبعیض ویژه بودند .

به طور عملی ، اگر او رئیس‌جمهور می‌شد ، آیا این به معنای صرف ناهار خصوصی با نانسی پلوسی بود مگر این که چاک شومر هم آمد ؟ اگر ترز ماه مه می‌خواست با او بنشیند و درباره Brexit صحبت کند ، آیا می‌توانست یک اسنک را به او عرضه کند ؟

تبلیغ

واو ، این شروع خوبی نیست .

خبر مهم این هفته این بود که مادر - - ، کارن Pence ، تدریس شغلی را در مدرسه‌ای که دانشجویان همجنسگرا را ممنوع کرده و به کارکنان نیاز دارد تا اعلام کنند که خداوند به ازدواج هم جنس اعتقاد ندارد ، تدریس می‌کند .

این یک یادآوری بود که Pence بیشتر فعالیت‌های سیاسی خود را صرف مبارزه با حقوق همجنس گرا کرد . این بخشی از یک مخالفت بزرگ‌تر نسبت به همه سکس در خارج از ازدواج سنتی است . در ایندیانا ، Pence تلاش کرد تا کلینیک‌های مادران برنامه‌ریزی‌شده را از کسب‌وکار خارج کند . در یک کشور ، هیچ خدمات رایگان برای آزمایش for وجود نداشت و این باعث شد که این بیماری همه‌گیر شود .

اما این زوج دوم به شدت به این موضوع فکر می‌کنند ، به عنوان یک موضوع ایمان . مطمئنم که آن‌ها عقاید خود را با همکاران ، همسایگان و دوست خوب آن‌ها ، یعنی رئیس‌جمهور سه بار ، به اشتراک می‌گذارند . شاید در حالی که آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند، دونالد آن‌ها را با داستان‌هایی در مورد این که چگونه روزنامه‌های نیویورک را تشویق می‌کند تا عناوین خبری را در مورد روابط زناکار پیدا کنند ، و توانایی فوق‌العاده او برای گرفتن زنان از طریق قطعات خصوصی آن‌ها را سرگرم می‌کند .

فقط همین را می‌گویم .

گذشته از این، Pence یک جمهوری‌خواه محافظه‌کار آسیای میانه است . او یکی از رفقای صمیمی برادران کخ است . او بیشتر از رئیس فعلی اش نمی‌خواهد کاری در مورد تغییر آب و هوا انجام دهد . زمانی که او فرماندار شد ، همدردی او برای مهاجران توسط تلاش برای جلوگیری از اقامت خانواده‌های پناهنده سوریه‌ای در ایالت ایندیانا به اثبات رسید .

علاوه بر این ، the یک مار ، یک سگ ، یک گربه و یک خرگوش دارند . به عنوان رئیس‌جمهور ، مایک احتمالا ً پایان دادن به کاخ سفید رایگان را به پایان می‌رساند .

Editors

سرطان در نیویورک ، " First لی " ، " ساندرا لی " ، مرحله سیاسی Onto

سوسک ببر پیرایشگر ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد .

" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.

تبلیغ

او به مدت دو سال معاون رئیس‌جمهور بوده‌است و بر خلاف برداشت‌های عمومی ، وظایف وی محدود به پیروی از رئیس‌جمهور در اطراف و بالا رفتن سر او نشده است . اگرچه او تمایل دارد زمانی که نام رئیسش بالا می‌آید ، تردید کند . آن جلسه کابینه را به خاطر خواهید داشت .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...