تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

اگر شما یک مطالعه علمی عمیق درباره تمام بحث‌های میز شام آمریکا به نفع impeachment انجام دادید ، شرط می‌بندم وقتی اسم Pence بالا آمد ، دو سوم عبارت " خوب ، دست‌کم او کسی را منفجر نخواهد کرد ."

نکته خوبی است! با این حال ، ما اکنون دونالد ترامپ را برای مدتی در نظر گرفته‌ایم و او در واقع تمام آن افراد bellicose نبوده است . در حقیقت ، به نظر می‌رسد که او در جهت دیگر سرگردان است ، نیروهای خود را از سوریه بیرون می‌کشد و لاف می‌زند، اگرچه تا حدی غیر منطقی است، که او تهدید هسته‌ای کره‌شمالی را به پایان رسانده‌است .

در همین حال ، این هفته Pence به جهان اعلام کرد که " خلافت تخریب شده‌است و دولت شام و شام خورده شده‌است " ما به این نوع از لاف زدن در این دولت عادت‌کرده ایم . با این حال ، به نظر بسیار عجیب می‌آید که تنها یک ساعت پس از اینکه جهان متوجه شد که اعضای سرویس ایالات‌متحده در حمله‌ای در دولت اسلامی عراق و شام در سوریه کشته شده‌اند ، بسیار عجیب به نظر می‌رسد .

بنابراین استیضاح لزوما ً در پایان خوشی نیست . اما این حداقل به معنای گرفتن موضع در برابر این ایده است که رئیس‌جمهور می‌تواند مانع عدالت شود و فقط نشستن در کاخ سفید را ادامه دهد . و اگر Pence تمام شود ، شاید هیچ اتفاقی بیفتد . به یاد داشته باشید، این فردی است که ۱۲ سال را در کنگره بدون تصویب یک قانون واحد گذرانده است .

پایان سال ۲۰۱۷ ، هنگامی که سخنرانی ای در مورد ترامپ به دست آورد که شامل ۱۴ مورد تحسین و یا به عنوان آرون بلیک از واشنگتن‌پست بود - هر ۱۲.۵ ثانیه محاسبه شد . آن‌ها در محدوده " شما اعتبار آمریکا را در صحنه جهانی برقرار کرده‌اند " تا " من عمیقا ً به عنوان معاون رئیس‌جمهور شما را خوار و خفیف کنم تا بتوانم اینجا باشم ."

در میان موفقیت‌های بزرگ Pence ، veep با خرج مالیات دهندگان به ایندیاناپولیس باز می‌گشت ، بنابراین او می‌توانست به بازی N.F.L. برود و زمانی که برخی بازیکنان در حین سرود ملی زانو زدند ، بیرون بروند .

همچنین سازمان دهی یک گروه مطالعه کتاب مقدس برای مقامات کابینه به رهبری یک کشیش که مذهب کاتولیک را یک مذهب " نادرست " توصیف کرده و معتقد است این گناه برای زنان با کودکان است که خارج از خانه کار می‌کنند .

شما چه فکر می‌کنید ؟ اگر ترامپ به دادگاه احضار شود ، آیا ما بدتر از همیشه خواهیم بود ؟ بعضی از مردم فکر می‌کنند جانشینی خوب است . مثل ، اوم ، آن کولتر . ( اگر ما یک دیوار نداشته باشیم ، من رئیس‌جمهور Pence را ترجیح می‌دهم ."

به جای ساختن دیواری که مکزیکی‌ها هزینه آن را پرداخت می‌کنند ، آمریکایی‌ها به خاطر دیواری که قرار نیست ساخته شود ، حقوق نمی‌گیرند . برای ترامپ ، این مساله تنها می‌تواند با یک دولت در بحران پایان یابد، به نانسی پلوسی ، یا اعلام یک " موقعیت اضطراری ملی " که سابقه خطرناکی دارد ، تسلیم شود و جمهوری خواهان دیگر را منحرف خواهد کرد . در هر صورت ، حمایت سیاسی رئیس‌جمهور از این که یک رقیب اصلی برجسته می‌تواند به دست آورد ، هزینه خواهد داشت .

دوم اینکه ، دیگر پوچ و پوچ است که ترامپ یا برنده دوره او نخواهد شد یا سال آینده در برگه رای نخواهد بود . سخنرانی پنجشنبه " تکان‌دهنده بود که رئیس‌جمهور به مایکل کوهن دستور داد تا به کنگره دروغ بگوید ، اما هیچ شکی وجود ندارد که خطر قانونی president's در حال افزایش است . یک جمهوری‌خواه که او را زودتر از موعد به چالش می‌کشد ، می‌تواند از مزایای جمع‌آوری پول و دید استفاده کند ، نه اینکه به شرافت و احترام شخصی اشاره کند .

با این حال ، مهم‌تر از همه، آینده خود G.O.P. است . هر دموکراسی موظف است حزبی داشته باشد که غریزه محافظه کارانه جامعه را نشان دهد . سوال این است : چه نوع محافظه‌کاری ؟ همانطور که جری Taylor از مرکز Niskanen می‌گوید : " حزب حق انتخاب دارد که آیا می‌خواهد به سبک of سبک قلم - ادامه دهد یا به اصالت خانوادگی خود به عنوان حزب لینکلن باز گردد ."

لری هوگان تنها جمهوری‌خواه نیست که نیاز به این انتخاب را درک می‌کند . اما او یکی از معدود کسانی است که می‌تواند جایگزین جدی و معنی‌دار نسبت به محافظه‌کاری خورده‌شده در واشنگتن شود . حالا قدمی به جلو برداشت تا به طور کامل به کفش‌های پدرش پا بگذارد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...