تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

آیا حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ است یا لری هوگان ؟

در یک ایالت به شدت دموکرات ، یک فرماندار جمهوری‌خواه موفق می‌شود . رئیس‌جمهور می‌توانست آن را خراب کند .

فرانک برونی

نوشته فرانک برونی

دیدگاه نظریه

۴ اوت ۲۰۱۸

۳۴۱

اعتبار

بن Wiseman

تصویر

CreditCreditBen Wiseman

ANNAPOLIS ، Md . حدود سه سال پیش من به اینجا سفر کردم تا با فرماندار جدید جمهوریخواه ایالت ، لری هوگان ، در مورد محبوبیت mystifying صحبت کنم . مریلند به همان اندازه که به نظر می‌رسد آبی است ، با بیش از دو برابر تعداد زیادی از دموکرات‌های ثبت‌شده به عنوان جمهوری خواهان ، و نرخ تایید هوگان بالاتر از ۶۰ درصد است .

منتقدان او آن را به دوره ماه‌عسل و صراحتی که او به راه انداختن ( و برد ) نبردی علیه سرطان به راه انداخت . آن‌ها گفتند که این دوام نخواهد داشت.

بیشتر از لری هوگان

نظر فرانک برونی

One خارق‌العاده یک فرماندار . ۲۸ ژانویه ۲۰۱۵

سپس دونالد ترامپ که تنها ۳۴ درصد آرا در مریلند را کسب کرد ، آمد . وابستگی حزبی هوگان در حال شکل‌گیری بود تا یک مسئولیت بزرگ‌تر از همیشه باشد .

advertisement

اما هنگامی که ما دوباره برای یک ناهار طولانی در محل اقامت استاندار در روز چهارشنبه ملاقات کردیم ، نرخ تایید او تقریبا ً ۷۰ درصد بود ، طبق برنامه صبحگاهی که او را به عنوان دومین فرماندار در آمریکا در نظر گرفت ، درست یک نقطه پشت سر چارلی بیکر ، که در یکی از سنگرهای حزب دموکرات ایالت ماساچوست قرار دارد . ما در مورد این موضوع صحبت کردیم و درباره مسابقه هوگان برای دوره دوم علیه بن حسود ، متحد برنی ساندرز ، که نامزد حزب دموکرات حزب دموکرات است صحبت کردیم . بیشتر ما در مورد ترامپ صحبت کردیم : آنچه هوگان در مورد او می‌گوید ، چیزی که هوگان می‌گوید . آیا هوگان مدل مقاومت اندازه‌گیری شده محسوب می‌شود ؟ آیا او بسیاری از مشت‌های خود را کشیده‌است ؟ سرنوشت او در روز ۶ نوامبر می‌تواند به پاسخ رای دهندگان مریلند به این موضوع باشد .

فرماندار مریلند ، لری هوگان .

اعتبار

پاتریک Semansky / Associated پرس

تصویر

Maryland Hogan.Cred itPatrick itPatrick Semansky / Associated پرس

آنچه در ادامه می‌آید گزیده‌ای از مصاحبه ما است .

فرانک برونی : چارلی برونی چه کاری انجام می‌دهد که تو داری اشتباه می‌کنی ؟

فرماندار لری هوگان : ما دوست هستیم . ما به عقب و جلو اشاره می‌کنیم . گفتم : " سلام چارلی ، من باید چکار کنم ؟ "

ما در مورد ratings تایید بالای شما شوخی می‌کنیم . هنگامی که شما نتیجه را در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ دیدید ، بخشی از شما بود که فکر می‌کرد ، " این یک مشکل برای من خواهد بود ؟ "

بله . اول از همه ، از نتیجه بسیار متعجب شدم . من از ترامپ حمایت یا حمایت نکردم یا به ترامپ رای ندادم . به کنوانسیون نرفت . من فکر می‌کنم که من اولین جمهوریخواه بودم که بگویم : " من هیچ چیز برای این کار نمی‌خواهم " می‌دانستم که این یک زمین متفاوت خواهد بود . اما در طول حکومت اوباما ، در دوران دولت ترامپ ، من همیشه می‌گفتم : " من برای کنگره رقابت نکردم . من برای مجلس سنا فرار نکردم . من در واشنگتن نیستم . تمرکز من - چیزی که مرا استخدام کردند - در ایالت مریلند اداره می‌شد ."

وقتی با ترامپ مخالفت می‌کنم ، می‌خواهم بایستم و اجازه دهم مردم بدانند . وقتی فکر می‌کنم که آن‌ها اشتباهی مرتکب می‌شوند ، مانند مراقبت‌های بهداشتی ، آن‌ها برای خلیج چساپیک مانند یک میزبان مسائل سرمایه‌گذاری می‌کنند . چیزی که باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع می‌شود این است که ما در یک وضعیت آبی عمیق و عمیق هستیم که میزان تایید رئیس‌جمهور در دهه ۲۰ است .

این جا خیلی بالا است ؟

کم و کم . دموکرات‌ها می‌خواهند بگویند : " همه جمهوری خواهان بد هستند " اما میانگین رای دهندگان مریلند می‌گوید : " همه چیز به نفع ترامپ است " . ما اکثریت دو سوم در هر دو خانه که دموکرات‌ها هستند داریم ، و با این حال پیشرفت زیادی در پیش داریم . این موضوع برعکس چیزی است که در آنجا رخ می‌دهد ، بنابراین آن‌ها آن را به من چسبیده‌اند .

Editors

چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟

۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک

آن‌ها زنده ماندند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...