تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

https://www.nytimes.com/شما گفتید ، در مورد ترامپ ، " من نمی‌خواهم با این کار چه کنم ."

او از نوع فردی نبود که من فکر می‌کردم باید رئیس‌جمهور شود . در طی این مبارزه لحن صدایم را دوست نداشتم . تعداد زیادی از مردم در حال دویدن بودند و من فکر نمی‌کردم که او the باشد . فکر نمی‌کردم برنده بشه .

این را می‌گویم : یکی از آن‌ها ، او فرد متفاوتی است تا شخصی که شما در آنجا می‌بینید . اما من تویی‌تر را دوست ندارم . من اسم صدا را دوست ندارم . The واقعا ً برای کشور خوب نیست . اما او تنها کسی نیست که این کار را انجام می‌دهد.

فکر می‌کنی اون بیش‌ترین آسیب رو داره ؟

من آرزو می‌کنم که او توئیتر را متوقف کند .

رفتار بزرگسالی است ؟

این کار سختی است .

فکر نمی‌کنم اصلا ً مشکل باشه .

فکر نمی‌کنم رفتار بزرگسالی باشد ، و من فکر نمی‌کنم که این رفتار ریاست‌جمهوری باشد ، و من فکر می‌کنم این کار به توانایی او برای انجام کارها صدمه می‌زند .

من در سخنرانی آغازین ام گفتم که می‌خواهم یک دوره جدید از هم‌کاری حزبی را آغاز کنم و به سمت زمین میانی حرکت کنم که در آن همه ما می‌توانیم با هم متحد شویم . این دو سال قبل از ترامپ بود . واقعا ً زمان وجود داشت - هیچ وقت عالی نبود - اما زمانی هم وجود داشت که هم در مجلس و هم مجالس قانون گذاری وقتی که مردم بهتر شدند .

فرماندار هوگان از اتاق‌های تاریخی کاپیتول ایالت در آناپولیس ، Md عبور می‌کرد . به نام ۲۰۱۵.Cred itGabriella for the New York Times

شما حتی نام دونالد ترامپ را در دو ایالت از سخنرانی‌های دولت به دست نیاورده اید .

من در آخرین one در مورد واشنگتن صحبت کردم - the ، the . هر کس ، صرف‌نظر از اینکه آن‌ها در کجای این طیف هستند ، خواستار نزاکت هستند . آن‌ها به دو حزب نیاز دارند .

همه این را می‌خواهند ؟

بیشتر مردم . درصد کمی در سمت چپ وجود دارد که آن را نمی‌خواهد . درصد کمی در سمت راست وجود دارد . نظرسنجی ما نشان می‌دهد که در هر دو طرف حدود ۱۵ درصد است . اما ۷۰ درصد مردم در وسط قرار دارند . فرآیند نامزد کردن ما و نحوه ساختار بندی گروه‌ها و gerrymandering تمایل به گسترش چیزها دارد .

advertisement

مردم اغلب چهار نفر از فرمانداران را در یک نفس بیان می‌کنند ، چهار جمهوری‌خواه محبوب ، میانه‌رو در کشورهای آبی : شما و چارلی بیکر و برایان Sandoval در نوادا و فیل اسکات در ورمونت . اما آیا هیچ کدام از شما حتی برای برنده شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه دعا کرده‌اید ؟

عقل مرسوم در کار نبود . اگر نشسته‌ای مقدماتی را باز می‌کردی و همه مجاز به رای دادن بودند ، احتمالا ً برای یک میانه‌رو رای می‌دادند و کسی که بتواند با هر دو طرف به راه بیفتد . اما نشسته‌ای مقدماتی هر دو طرف توسط فعالانی که لیبرال یا more از بقیه احزاب هستند ، کنترل می‌شوند .

شما به این نکته اشاره کرده‌اید که زمانی که فکر می‌کنید آن‌ها اشتباه می‌کنند ، از مخالفت با رئیس‌جمهور یا به دست آوردن دولت نترسید . می‌دونم که تو این کار رو با آب و هوا انجام دادی . می‌دونم که تو این کار رو برای مسلح کردن معلم‌ها انجام دادی .

هوای پاک . روی آب تمیز . در زمینه مراقبت‌های بهداشتی . در مرز . من اولین حاکم جمهوریخواه بودم که نیروهای نظامی را از مرز بیرون کشید .

یک معلم از بالتیمور در سال ۲۰۱۵ ، فرماندار هوگان را در آغوش گرفت و به او در مورد بهبودی اش از سرطان تبریک گفت . او در حال بازدید از کاپیتول ایالت با شاگردانش بود .

اعتبار

گابریلا Demczuk برای نیویورک‌تایمز

تصویر

یک معلم از بالتیمور در سال ۲۰۱۵ ، فرماندار هوگان را در آغوش گرفت و به او در مورد بهبودی اش از سرطان تبریک گفت . او در حال بازدید از کاپیتول ایالت با her itGabriella برای نیویورک‌تایمز بود.

اما خیلی زود بعد از اینکه ترامپ شروع به گفتن چیزی درباره ممنوعیت پیشنهادی مسلمانان کرد ، تحت آتش قرار گرفت .

این واقعا ً بر وضعیت ما تاثیر نگذاشته بود . یک نفر در فرودگاه B.W.I. نبود که بازداشت شد . من با آن موافق نبودم . مردم از او پرسیدند : " چرا در B.W.I. با مارتین اومالی و یکی از senators معترض نیستی ؟ او گفت : " وظیفه من به عنوان فرماندار این است که بیرون نرود و تظاهرات اعتراضی را رهبری کند .

من فکر می‌کنم چیزی که برخی از مردم می‌گفتند این بود ، " چرا فقط یک بیانیه منتشر نکنیم ؟ "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...