تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

نمی‌توانم قضاوت کنم . اینکه من چه اتفاقی در حال رخ دادن است ، مردم او را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند .

من زیاد از این موضوع خبر ندارم .

او انتخاب شده‌است . برای از بین بردن رای دهندگان کشور به این دلیل که شما موافق نیستید و یا به این دلیل که فکر می‌کنید او برخی کاستی‌ها را دارد - این یک گام بسیار فراتر از آن است که شما شاهدی مبنی بر جرائم impeachable واقعی ببینید .

ویتمن والی در حال نوشتن در پس از of هلسینکی و آن کنفرانس خبری بود . نظر شما در مورد آن نمایش چیست ؟

خجالت‌آور بود . ناامید کننده بود . اما آیا می‌توانید بگویید که رئیس‌جمهور به دلیل عملکرد ضعیف اش باید از دفتر برکنار شود ؟

آیا در شما سوالات جدی در مورد اینکه آیا او به طریقی در رابطه با روسیه سازش کرده‌است یا خیر ، ایجاد می‌کند ؟

من مایل نیستم تا اون جا برم . فقط از چیزی که در رسانه‌ها می‌بینم ، حقایق را به من نمی‌دهد تا این نوع تصمیم را بگیرد .

اگر ترامپ اقدامات جدی برای متوقف‌کردن رابرت مولر و کاوشگر خود انجام دهد ، شما چه احساسی در مورد آن دارید و چه چیزی در مورد آن خواهید گفت ؟

advertisement

فکر می‌کنم این یک قدم خیلی دور باشد . هیچ مردی بالای قانون نیست ، حتی رئیس‌جمهور ایالات‌متحده . آیا فکر می‌کنم تحقیقات خیلی از اهداف اصلی آن فراتر می‌رود ؟ بله . اما فکر می‌کنم باید اجازه بدیم تحقیقات کامل بشه .

آیا احساس امنیت می‌کنید که ترامپ این کار را نخواهد کرد ؟

نمی‌دونم .

امیدوار بودم بیایی و درباره من صحبت کنی و ، " آیا تو آینده حزب جمهوری‌خواه نیستی ، و مخالف آنچه در واشنگتن اتفاق می‌افتد نیستی ، و آیا شما قصد دارید حزب جمهوری‌خواه را نجات دهید ؟ "

در عوض ترامپ ، ترامپ ، ترامپ ، ترامپ و ترامپ هستند . من از دو سال صحبت کردن در مورد کارهایی که در شغلم داشتم ، و چیزهایی که مردم در این ایالت به آن‌ها اهمیت می‌دهند ، رفتم . رسانه‌ها سوالاتی از من خواهند کرد ، و من با رسانه‌ها بسیار آزاد هستم ، اما هیچ چیز خارج از کشور وجود ندارد . به محض اینکه ترامپ شروع به ظاهر شدن کرد ، هر روز از یک خبرنگار تنها یک سوال مطرح می‌شد : " در مورد ترامپ چطور ؟ " ناگهان من مجبور شدم به سوالاتی در مورد مردی از نیویورک که نامزد ریاست‌جمهوری است پاسخ دهم ، و من اینجا در مریلند هستم و برای ریاست‌جمهوری رقابت نخواهم کرد .

آن‌ها گفتند : " آیا می‌خواهید از ترامپ حمایت کنید ؟ " "نه " " " " " "آیا به کنوانسیون جمهوری‌خواه می‌روی ؟ " " " " "نه " " " می‌خواهی او را تایید کنی ؟ " " " " " " " " " " " "خوب ، آیا می‌خواهی به او رای بدهی ؟ " " " نه .

از روزی که او افتتاح شد مورد حمله قرار گرفتیم ، از روزی که او انتخاب شد . هوگان و ترامپ ، هوگان و ترامپ هستند .

من می‌خواهم در مورد حزب جمهوری‌خواه صحبت کنم . دونالد ترامپ رهبر اصلی حزب جمهوری‌خواه است . پس این چه معنی می‌دهد که شما می‌گویید اکنون یک جمهوری‌خواه هستید ؟

نگاه کنید ، من از زمانی که اولین بار برای رای دادن ثبت‌نام کرده بودم ، یک جمهوری‌خواه بودم ، چون من ۱۸ سال داشتم . زمانی که ریگان در حال دویدن بود ، درست بیرون از کالج بودم . من از این نوع قالب بیرون آمده‌ام . دونالد ترامپ تا سه سال پیش تا سه سال پیش یک دموکرات بود . او یک جمهوری‌خواه نیست .

advertisement

با توجه به اینکه حزب به طور دائم یا به طور موقت از آنجا رفته‌است ، از همان مقدار که شما به آن اعتقاد دارید ، دیگر چه چیزی در تشخیص آن وجود دارد ؟ چرا فقط بگویید : " من برای زمانی مستقل هستم " ؟

فرماندار Hogan هوگان در Hagerstown ، Md . در ماه جولای .

اعتبار

الکس Wroblewski برای نیویورک‌تایمز

تصویر

فرماندار Hogan هوگان در Hagerstown ، Md . به نام July.Cred itAlex for the New York Times

"بن حسود " - اجازه بدهید آن را به خانه بازگردانیم - نامزد حزب دموکرات مریلند است که فرماندار را اداره می‌کند . او یک سوسیالیست far است که می‌خواهد بودجه دولت را تا ۱۰۰ درصد افزایش دهد، مالیات را ۱۰۰ درصد افزایش دهد، همه چیز را آزاد کند. تقریبا ً تمام دموکرات‌ها در مریلند با آن مخالف هستند . پنجاه دموکرات‌ها هم مرا تایید کرده‌اند . اتحادیه‌ها به من صحه می‌گذارند . شما به منطق خود می‌گویید : " این فرد دیوانه است که آن‌ها نامزد شده‌اند، بنابراین همه شما دموکرات‌ها نباید دیگر دمکرات‌ها باشند ، زیرا شما با او موافق نیستید ."

آیا شما فکر می‌کنید که حزب جمهوری‌خواه در آن سوی ترامپ - و تا کنون - -


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...