تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این یکی آسان است . فرمانداران مطلقا ً هیچ ارتباطی با دیوان عالی ندارند . من هیچ وقت در مورد هیچ نامزد دادگاه عالی موضع گرفتم , چه در مورد اوباما و چه ترامپ . چرا باید ? چرا باید مراقب باشند که من چه بگویم ? سنا این تصمیم را می‌گیرد .

اما اگر من به عنوان مدافع شیطان می‌گفتم , شما رهبر هستید …

آن‌ها مرا انتخاب کردند که کار خاصی انجام دهم : به ایالت مریلند تبدیل شوم . آن‌ها نمی‌خواهند فرماندار کل روز خود را با واشنگتن بگذراند .

اما وظیفه شما این است که به عنوان یک شهروند , به عنوان یک شهروند با صدای بلند و بلند , آنچه را که ممکن است از جانب رئیس‌جمهور کشور شما مرتکب شده تلقی کنند ?

احتمالا ً بیش از هر فرماندار جمهوریخواه در آمریکا صحبت کرده‌ام . اکثر آن‌ها یک کلمه حرف نمی‌زنند .

یک فرماندار سابق جمهوریخواه با پروفایل سیاسی بسیار شبیه به شما , کریستین تاد ویتمن , اخیرا ً نوشت که سیاستمداران جمهوریخواه باید از آقای ترامپ خواستند تا استعفا دهد زیرا برای خدمت نامناسب است . نظر شما چیست ?

این بیانیه بسیار قوی است . و ظاهرا ً کریستین , که هیچ دفتری را در اختیار ندارد و موظف به نماینده هیچ گونه منافع یا هر دولتی نیست , حق دارد که این نوع توصیه را انجام دهد . من مطمئن نیستم که در آن لحظه باشم . من از بسیاری از سیاست‌های رئیس‌جمهور بسیار ناراضی هستم . من از روشی که خودش انجام داده‌است بسیار مایوس می‌شوم . اما بدون دیدن شواهد بیشتر ?

پدرم در زمان استیضاح نیکسون در کمیته قضایی بود . او اولین جمهوری‌خواهی بود که درخواست استیضاح کرد و واقعا ً دلیل استعفای نیکسون بود . او تنها جمهوریخواه در کنگره بود که به هر سه ماده استیضاح رای می‌داد . او یک مامور سیاسی بود . او همه شواهد را دید , و پس از بررسی اسناد و مدارک , تصمیم گرفت که رئیس‌جمهور او به جرم کلاهبرداری مجرم شناخته شود و باید از مقامش برکنار شود .

حالا شما " خیلی از اینها را می‌گیرید " , " چرا او چیزی در مورد نامزدی من نمی‌گوید ? "

اما سیستم اولیه که ما قبل از به تاخیر انداختن آن صحبت کردیم و این تغییر نمی‌کند .

شاید . فکر می‌کنم آونگ به عقب و جلو حرکت می‌کند .

نظرتان درباره چیست ?

فکر می‌کنم زنگ بیداری باشد . فکر می‌کنم یک موج آبی وجود دارد .

تبلیغات

من معتقدم که میانه‌روی سزاوار احترام بیشتر است . نگرانم که سازش یک کلمه کثیف باشد .

اگر قرار باشد این جنبش میانه‌رو باشد , از فرمانداران می‌آید . من فکر می‌کنم که بیشتر آزمایشگاه‌های واقعی دموکراسی هستند . در واشنگتن هیچ اتفاقی نمی‌افتد . سعی می‌کنم به آنجا نروم , چون " از این مکان حالم به هم می‌خورد " .

یک ایمیل از فارغ‌التحصیل اخیر جانز هاپکینز در بالتیمور گرفتم . به زیبایی فکر می‌کرد . هی . او گفت : " من واقعا ً در حال مبارزه هستم زیرا " m را تحسین می‌کنم که فرماندار هوگان انجام داده‌است , اما در زمینه این مقام ریاست‌جمهوری , من در این فکر بودم که آیا رای اخلاقی برای یک جمهوریخواه رای می‌دهد یا خیر. " به آن پاسخ دهید ?

فکر می‌کنم برای او غیراخلاقی است که سرخوردگی خود را با واشنگتن بر سر کسی که فکر می‌کند کار خوبی در مریلند است , انجام دهد . این حزب به جایی رفته‌است که من هیچ وقت فکر نمی‌کردم این کار را بکنیم , اما من هنوز فکر می‌کنم که دوباره به دنبال آن می‌گردیم .

خجالت نمی‌کشی ?

نمی‌خواهم بگویم که از مهمانی خجالت می‌کشم . بعضی وقت‌ها از بعضی از آدم‌های مهمانی ناراحت بودم . من فکر می‌کنم که صراحتا ً دموکرات‌ها باید از برخی از مردم در حزب خود شرمنده باشند . من امروز به یک دموکرات تبدیل نمی‌شدم .

با تفکر مستقل و مستقل - هیچ سوالی وجود ندارد که بخواهم در مورد حزب جمهوریخواه شناسایی کنم . من یک جمهوریخواه ترامپ نیستم . اما فکر نمی‌کنم که او


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...