تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

گزارش مربوط به اختلافات بین مولر حاکی از آن است که ترامپ به کارگردانی دروغ دروغ می‌گوید.

مایکل د . کوهن ، وکیل طولانی‌مدت رئیس‌جمهور ترامپ و fixer ، ماه گذشته به سه سال زندان محکوم شد .

اعتبار

استفانی کیت برای نیویورک‌تایمز

تصویر

مایکل د . کوهن ، وکیل طولانی‌مدت رئیس‌جمهور ترامپ و fixer ، ماه گذشته به سه سال حبس محکوم شد .

نویسنده : مارک Mazzetti و شارون LaFraniere

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

واشنگتن - مشاور ویژه که در مورد دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ تحقیق می‌کند ، روز جمعه گزارش داد که رئیس‌جمهور ترامپ به مایکل دی دستور داده‌است . کوهن ، وکیل دیرینه‌اش و fixer ، برای دروغ گفتن به کنگره در مورد نقش او در مذاکرات برای ساخت یک آسمان‌خراش در مسکو .

این بیانیه عمومی نادر توسط سخنگوی مشاور ویژه رابرت اس . مولر ۳ ، حقایق مقاله منتشر شده توسط BuzzFeed News در روز پنج شنبه را به چالش کشید و گفت که آقای کوهن به دادستان‌ها در مورد تحت فشار قرار گرفتن توسط رئیس‌جمهور قبل از شهادت کنگره گفته بود .

سخنگوی پیتر کار گفت : " توصیف BuzzFeed از اظهارات خاص به دفتر مشاور ویژه و توصیف اسناد و مدارک به‌دست‌آمده از این دفتر ، در مورد شهادت کنگره مایکل کوهن دقیق نیست . "

گزارش BuzzFeed منجر به موجی از واکنش‌ها توسط اعضای ارشد کنگره قبل از اظهارات آقای "کار " شد که گفت که این ادعاها ، اگر درست باشد ، می‌تواند به دلیل شروع روند استیضاح علیه آقای ترامپ باشد .

advertisement

خود رئیس‌جمهور در اواخر روز جمعه به تویی‌تر پاسخ داد و بیانیه مشاور ویژه را " روز بسیار غم انگیزی برای روزنامه‌نگاری " خواند ، اما یک روز بزرگ برای کشور ما ! "

یک تلاش ثابت شده توسط آقای ترامپ برای تحت فشار قرار دادن یک شاهد برای ارتکاب دروغ ، یکی از شدیدترین revelations است که تاکنون در تحقیقات درباره تلاش‌های روسیه برای کارشکنی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ خواهد بود و می‌تواند سنگ بنای پرونده‌ای باشد که رئیس‌جمهور برای جلوگیری از بازرسان در خلیج جلوگیری کند .

هم کاخ سفید و هم وکلای آقای ترامپ به شدت گزارش BuzzFeed را حتی قبل از اینکه دفتر مشاور ویژه در آن مورد بررسی قرار گیرد را رد کرد .

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، سارا هاکبی ساندرز ، روز جمعه به خبرنگاران گفت : "دو واژه بهتر از هر چیزی که هر کس دیگری می‌تواند بگوید ، و این " واقعا ً غلط " است .

آقای اسمیت در تویی‌تر گفت که پس از اینکه دفتر آقای مولر این گزارش را رد کرد ، آقای اسمیت گفت که گزارش آن دقیق است . ما از گزارش خود و منابعی که آن را مطلع کرده‌اند ایستاده‌ایم و از مشاور ویژه می‌خواهیم تا آنچه را که او در مورد بحث دارد روشن کند . "

Editors

همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .

" سند A " : این که مک McKinsey چگونه در یک پرونده رشوه Entangled کار می‌کند .

۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸

advertisement

این بیانیه توسط آقای کار ، سخنگوی ویژه وکیل‌مدافع ، غیرمعمول بود ، زیرا به نظر می‌رسید اولین باری است که حقایق یک حساب رسانه‌های خبری را به چالش می‌کشد که توجه زیادی به افشای آن در مورد رئیس‌جمهور داشته‌است .

نیویورک‌تایمز گزارش BuzzFeed را به طور مستقل تایید نکرده است . یک نفر با شهادت آقای کوهن به دادستان ویژه گفت که آقای کوهن اعلام نکرده است که رئیس‌جمهور او را برای دروغ گفتن به کنگره تحت فشار قرار داده‌است .

نماینده آدام بی . شیف ، دموکرات کالیفرنیا و رئیس کمیته اطلاعات مجلس گفت که هیات او در مورد گزارش BuzzFeed تحقیق می‌کند و " هم اکنون در حال کار برای تضمین شهادت شاهد اضافی و اسناد مربوط به قضیه برج ترامپ و دیگر موضوعات تحقیقی است ."

اگر درست باشد ، آقای شیف گفت که این ادعاها " هر دو نوع شهادت دروغ و همچنین ممانعت از عدالت را تشکیل می‌دهند ."

نماینده "Joaquin کاسترو " از تگزاس ، یکی دیگر از اعضای حزب دموکرات مجلس ، در a نوشت : " اگر داستان @ BuzzFeed درست باشد ، رئیس‌جمهور ترامپ باید استعفا دهد یا به دادگاه احضار شود ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...