تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در یک پرونده دادگاهی در دسامبر ، دادستان‌ها برای آقای مولر توضیح دادند که چگونه آقای کوهن به طور مکرر به کنگره هر دو در مورد طول مذاکرات بر سر معامله در برج ترامپ و در مورد دخالت آقای ترامپ در این پروژه دروغ گفته‌است .

آقای کوهن به قانونگذاران گفت که مذاکرات در ژانویه ۲۰۱۶ - قبل از اولین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری - و هرگز بطور گسترده در بین مدیران اجرایی سازمان ترامپ مورد بحث قرار نگرفتند . در حقیقت ، طبق گفته دادستان‌ها ، مذاکرات تا اواخر ژوئن ۲۰۱۶ ادامه یافت ، پس از اینکه آقای ترامپ نامزد احتمالی رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه بود .

آن‌ها همچنین گفتند که آقای کوهن در مورد پیشرفت پروژه مسکو با آقای ترامپ بیش از آنچه به کمیته گفته بود ، صحبت کرد و به اعضای خانواده آقای ترامپ در مورد مذاکرات اطلاع داده بود .

وقتی او در دادگاه حاضر شد تا اقرار کند که به کنگره دروغ می‌گوید ، آقای کوهن می‌گوید که روابط خود را با مقامات روس مخفی کرده‌است و این حقیقت که او از آقای ترامپ خواسته‌است تا به روسیه سفر کند تا معامله را ترویج دهد ، زیرا می‌خواست از " پیام‌های سیاسی " آقای ترامپ حمایت کند .

در آن روز ، آقای ترامپ از نقش خود در مذاکرات برج ترامپ دفاع کرد و نگرانی‌های خود را کنار گذاشت تا به رئیس‌جمهور تبدیل شود و گفت : " شانس خوبی وجود داشت که من برنده نمی‌شدم و چرا باید فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دادم ؟ او به خبرنگاران گفت : " او به خبرنگاران گفت .

آقای کوهن بیانیه خود را در ماه اوت ۲۰۱۷ به همراه استیون ریان ، وکیل او در آن زمان ، به نقل از افرادی که با این موضوع آشنا بودند ، پیش‌نویس کرد . آقای رایان با وکلای خانواده ترامپ به عنوان بخشی از یک توافق‌نامه دفاعی مشترک کار می‌کرد .

طبق گفته افرادی که از این بحث‌ها آگاه بودند ، حداقل یکی از وکلای شخصی آقای ترامپ پیش از این که او در ماه اوت و اکتبر ۲۰۱۷ آن را تحویل دهد ، شهادت کنگره کوهن را دیدند .

تبلیغ

آقای کوهن در ابتدا اظهارات دروغین خود را در مورد برج مسکو به دادستان‌ها بعد از اینکه او در ماه اوت برای مبارزه با تخلفات مالی و جرائم مالی مجرم شناخته شد ، تکرار کرد . اما او در طی مصاحبه‌های بعدی خود را تصحیح کرد و اثبات کرد که این مشاور ویژه در یک یادداشت محکومیت در ماه دسامبر گفته‌است .

دادستان‌ها گفتند که آقای کوهن می‌گوید که او در ابتدا به این دلیل دروغ گفته بود که نمی‌خواست شهادت کنگره را تکذیب کند . پس از آن ، او برای اغراق در دانش یا نقش دیگران در انجام تحقیقات " مراقب بود " و " اطلاعات مفید " در مورد تماس‌های خود با افراد مرتبط با " افراد مرتبط با کاخ سفید " در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ارائه داد .

براساس یک یادداشت محکومیت جداگانه توسط دادستان‌های فدرال در نیویورک ، که در همان زمان به عنوان آقای مولر مطرح شد ، این حقیقت انحراف از الگوی آقای کوهن در طول زندگی حرفه‌ای او بود . آن‌ها گفتند که او با حرص و طمع ، بارها از قدرت و نفوذ خود برای اهداف فریبنده استفاده کرده‌است ."

آقای کوهن در ماه دسامبر به خاطر دروغ گفتن به کنگره ، مبارزه با جرائم مالی و جرائم مالی به سه سال زندان محکوم شد . او گفت که او مسئولیت کامل جرائم خود را برعهده گرفته‌است ، اما گفت که او از وفاداری کور به آقای ترامپ دست کشیده‌است و او گفت : " مرا به انتخاب مسیر تاریکی بر روی نور هدایت کرد ."

در طول نامزدی وی در این هفته برای تبدیل شدن به دادستان‌کل ، ویلیام پی . از بار پرسیده شد که آیا رئیس‌جمهور جرمی مرتکب خواهد شد که شاهد شهادت دروغ بوده و یا اصلا ً شهادت نداده باشد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...