تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

بیشتر چیزی که من به نفوذ جمهوری خواهان در کنگره می‌نامم ، بیشتر شبیه به حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ یا لری هوگان می‌باشد ؟

من فکر می‌کنم که بازگشت به وضعیت عادی در حزب جمهوریخواه وجود دارد ، و من فکر می‌کنم که یک فرصت برای کسی یا چند نفر برای رسیدن به مسیر درست وجود دارد . من این مساله را فراتر از این ریاست‌جمهوری نمی‌بینم .

این چه چیزی است که شما این امید را به شما می‌دهد ؟

چیزی که من می‌بینم افرادی مثل چارلی بی کر و من اکثریت قاطع را دریافت می‌کنند . بخش بزرگی از نه تنها از ماساچوست و مریلند وجود دارد ، بلکه آمریکا است که به طور جدی برای میانه‌روی و عدم تفاهم و هم‌کاری و هم‌کاری حزبی ، گریه می‌کند . آن‌ها نخواهند گفت : " بگذارید این کار احمقانه را ادامه دهیم " آن‌ها قرار است با این کار انجام شوند .

هنرمند کرملین که تصویر محبوب " ولادیمیر پوتین " ( سینه برهنه ) را خلق کرد ، یک گل هاکی را با یک عقاب بر روی شانه‌اش به ثمر رساند .

۱۱ تا ۱۳

دیمیتری Klokov …

یک ورزش‌کار روس که زمانی در فیلم " کارآموز " وزن ستاره‌ها " بازی کرد .

این فرد که بنا بر گزارش‌ها به Ivanka گفته بود که او پدرش را به پوتین معرفی خواهد کرد تا به این معامله کمک کند .

Villain در " ماموریت " بعدی : " غیر ممکن " .

۱۲ عدد

جورج Papadopoulos …

میزبان اخبار صبح روز یکشنبه ABC .

عضو کنگره مشکل کنگره .

مشاور سیاست خارجی در رقابت ترامپ که سعی داشت جلسه‌ای بین ترامپ و مردم پوتین ترتیب دهد .

۱۳ عدد ۱۳

ما نگران رابطه ترامپ با پوتین هستیم ، زیرا پنج باری که آن‌ها را ملاقات کرده‌اند …

رئیس‌جمهور اصرار داشت که پوتین " Vlad - arino " را صدا بزند .

رئیس‌جمهور تمام یادداشت‌ها را از conversations گرفت و آن‌ها را بلعید .

ترامپ به کرات بیشتر شبیه به یک خواستگار دلباخته رفتار کرده تا سر دولت .

سناتور مارک وارنر از ویرجینیا ، دموکرات ارشد در کمیته اطلاعات مجلس سنا روز جمعه به خبرنگاران گفت که هیات انتظار دارد که آقای کوهن در اوایل ماه فوریه به طور خصوصی شهادت دهد .

این گزارش یک تکان دیگر را به یک هفته پر هرج و مرج برای کاخ سفید افزود ، که برای جلوگیری از افشای اخیر ماموران ضد جاسوسی که در سال ۲۰۱۷ شروع به تحقیق درباره آقای ترامپ کرده‌اند و اینکه آقای ترامپ کوشیده‌است تا جزئیات مربوط به روابط وی با رئیس‌جمهور ولادیمیر V را پنهان کند . پوتین روسیه .

ورود کیم یونگ - chol و اقامت او در هتلی در میدان دوپون ، یک نمایش غیر معمول برای کره‌شمالی بود ، به خصوص از زمانی که ایالات‌متحده او را در the یک کشتی نیروی دریایی کره‌جنوبی و یکی از the aggressive اینترنتی یک شرکت آمریکایی ، سونی پیکچرز دستگیر کرد .

با وجود رهبری یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان ، کیم جونگ اون به عنوان یک شخصیت ماهر در صحنه جهانی شناخته شده‌است . در این ماه ، وی سه روز را در پکن گذراند ، جایی که Xi Jinping از چین و همسرش ، پنگ Liyuan برای صرف شام برای آقای کیم و همسرش ، Ri Sol ، شام خوردند .

تحلیل گران می‌گویند که این دیدار نه تنها باعث شد که آقای کیم حمایت چین از مذاکرات خود با آقای ترامپ را افزایش دهد ، بلکه علامتی برای رئیس‌جمهور آمریکا فرستاد که او تنها بازی در شهر نیست .

در طول دیدارهای گذشته از چین توسط آقای کیم ، آقای ترامپ شکوه کرده‌است که آقای Xi رهبر کره‌شمالی را تشویق به معامله سختی با ایالات‌متحده کرده‌است . اما آقای ترامپ در طول این دیدار آخر چیزی نگفت ، که زمانی که دستیارانش در حال مذاکره با چین بودند برای پایان دادن به جنگ تجاری فزاینده بین دو کشور مذاکره کردند .

به نظر می‌رسد که ویتنام کاندیدای پیشرو برای میزبانی این نشست باشد . کره‌شمالی روابط دیپلماتیک خود را با آن حفظ می‌کند و ایالات‌متحده می‌تواند به ویتنام به عنوان کشوری که توسط دشمنان سابق که تبدیل به شرکای تجاری شده‌اند ، اشاره کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...