تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

مکاشفه یوحنای رسول در این جا است

از آنجا که مالیات بر مالیات‌ها افزوده می‌شد ، درآمد آن‌ها یک پرایس را پرداخت می‌کرد .

the را فراموش کنید ، این کشور یا Bust است .

advertisement

آقای کیم ، به نوبه خود از برخورد با هیچ‌کس جز آقای ترامپ طفره رفته‌است . او وزیر امور خارجه مایک Pompeo را رد کرد ، که آقای ترامپ مسئول مذاکرات بود و در نامه‌ای به رئیس‌جمهور گفت که ترجیح می‌دهد مستقیما ً با او معامله کند .

از زمان سقوط گذشته مذاکرات در سطح کاری بین دو طرف وجود نداشته است . در حالی که آقای Pompeo در ماه اکتبر از نشست با آقای کیم بیرون آمد اعلام کرد که رهبر کره‌شمالی به او گفت : " او آماده است که به بازرسان در یک سایت آزمایش هسته‌ای اجازه دهد که کره‌شمالی منفجر شود ، این بازرسی هنوز رخ نداده است .

مسائل بزرگ‌تر در مورد بازرسی در جلسه بعدی نیز نصب خواهند شد . طبق اظهارات مقامات چندین کشور در جریان مذاکرات ، یکی از موضوعات مورد بحث در مورد این مذاکرات این است که آیا این کشور " سوخت هسته‌ای و تولید سلاح‌های هسته‌ای خود را در طی مذاکرات متوقف خواهد کرد ، به طوری که انبار مهمات کشور در حالی که مذاکرات ادامه دارد ، رشد نمی‌کند .

یونگ پاک ، یک تحلیلگر ارشد سابق در موسسه بروکینگز ، گفت : " اما این امر نیازمند بازرسی‌های سرزده در سراسر کشور است . و چه کسی قصد کره‌شمالی را دارد که آیا واقعا ً برنامه خود را منجمد می‌کند یا نه ؟ "

برخی تحلیلگران و دیپلمات‌ها می‌گویند که آن‌ها نگران این هستند که با موافقت با این جهت به یک جلسه دیگر ، آقای ترامپ از همین وضعیت در سنگاپور دعوت می‌کند - یک نمایش پر زرق و برق که در راه دستاوردهای واقعی اندکی تولید می‌کند .

جوزف Y گفت : " شما باید بترسید که ما در دستان کره‌شمالی بازی می‌کنیم . " یون ، یکی از مسئولان وزارت امور خارجه که با " نورث " مذاکره کرده‌است ، گفت : " آن‌ها می‌خواهند صبر کنند و تا زمانی که هیچ کار مهمی برای denuclearize انجام نمی‌دهند و در سطح منطقه‌ای و جهانی به عنوان یک کشور هسته‌ای پذیرفته شوند ، زمان بیشتری دارند ."

برخی می‌گویند که این خطر حتی بزرگ‌تر از آن است که برخی می‌گویند ، به دلیل چالش‌های متعدد سیاسی و قانونی که آقای ترامپ با آن مواجه است، از تعطیلی دولت گرفته تا بررسی روابط بین کمپین ریاست‌جمهوری وی و روسیه .

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

امضا

advertisement

ویکتور دی گفت : " زمان برای کره‌شمالی سودمند است ، زیرا ترامپ حالا به نوعی پیروزی نیاز دارد . " Cha ، که در طول سخنرانی جرج دبلیو با پیونگ یانگ مذاکره می‌کرد . آقای ترامپ به عنوان سفیر در کره‌جنوبی به طور خلاصه توسط آقای ترامپ در نظر گرفته شد .

متخصصان می‌گویند که در میان خطرات بالقوه ، آقای ترامپ یک معامله با آقای کیم را قبول خواهد کرد که برنامه هسته‌ای خود را متوقف خواهد کرد و موشک‌های بالیستیک بین‌قاره‌ای خود را متلاشی خواهد کرد، اما انبار مهمات جنگی و کوتاه‌برد را در جای خود قرار می‌دهد .

این امر موجب rattle ژاپن خواهد شد که در محدوده آن موشک‌ها قرار دارد . ژاپنی‌ها همچنین نگران این موضوع هستند که آقای ترامپ ، که مدت‌ها منتقد هزینه حفظ حضور نظامی آمریکا در آسیا است ، موافقت خواهد کرد که نیروهای خود را از کره‌جنوبی و ژاپن بیرون بکشد .

با این وجود ، کره‌جنوبی از اعلام این خبر استقبال کرد و سخنگوی دولت گفت که انتظار دارد نشست دومین نشست ترامپ - کیم ، " نقطه عطفی برای تحکیم صلح دائمی در شبه‌جزیره کره باشد ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...