تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

داگ جونز : صندلی مجلس سنا در مورد تعطیلی و دیوار

سناتور داگ جونز ، دموکرات آلاباما ، آسیب‌پذیرترین سناتور حزب خود است که برای انتخاب مجدد در ۲۰۲۰.Cred itCreditErin برای نیویورک‌تایمز نامزد شده‌است .

نوشته لیزا Lerer

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

HUNTSVILLE ، Ala . بعد از داگ جونز در مسابقه سنا آلاباما در سال ۲۰۱۷ پیروز شد و دموکرات‌ها در سراسر کشور آرزوی برنده شدن در گوشه‌های سرخ دیگری از کشور را داشتند . به نظر می‌رسید آقای جونز یک مدل ارائه می‌کند ، برچسب‌هایی چون پیشرونده یا محافظه‌کار را رد می‌کند و خود را " داگ جونز " می‌نامد .

اکنون ، همانطور که طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ به یک هفته پنجم می‌رسد ، آقای جونز خودش را در مقام خود می‌بیند که نانسی پلوسی ، سخنگوی لیبرال مجلس : reopen دولت ، و سپس بر روی امنیت مرزی مذاکره می‌کند.

آقای جونز تنها دموکرات سنای ایالت متحده است که در سال ۲۰۲۰ نامزد انتخابات مجدد شد . با گرفتن رئیس‌جمهور ترامپ و دیوار مرزی ، که هر دو در آلاباما محبوب هستند و از دادن زمین به تعطیلی خودداری می‌کنند ، سناتور ممکن است آخرین " داگ جونز " باشد که به زودی در اینجا برنده شود .

آلاباما یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های کارگران فدرال در کشور است و درد اقتصادی کسانی که خارج از کار هستند ، از طریق تجارت‌های محلی در سرتاسر کشور موج می‌زند .

آن خانم لینچ ، یک معلم بازنشسته که ۸۶ سال داشت ، گفت : " من به جونز رای دادم ، من این کار را کردم ، او خرید خواربار فروشی را در یک بعد از ظهر زود در شهر Huntsville انجام داد ، جایی که بیش از نیمی از اقتصاد محلی به هزینه‌های فدرال بسته شده‌است " اما او از این دیوار حمایت نمی‌کند . البته من این را دوست ندارم . فکر می‌کنم ما به آن نیاز داریم . ترامپ می‌داند که ما به آن نیاز داریم ."

مخالفت آقای جونز همچنین بر این مساله تاکید دارد که آقای ترامپ با عمل کردن به یکی از مبارزات انتخاباتی کلیدی اش مواجه است ، و the شدید که برای تعریف مذاکرات خاموش مانده صورت می‌گیرد . اگر رئیس‌جمهور نتواند یک دموکرات را از آلاباما متقاعد کند - آسیب‌پذیرترین سناتور برای انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۰ - به پشت دیوار خود ، که می‌تواند او را تحت‌تاثیر قرار دهد ؟

آقای جونز در یک مصاحبه با اشاره به درخواست ۵.۷ میلیارد دلاری آقای ترامپ برای این دیوار گفت : " من قصد ندارم برای هر کسی که با یک تفنگ به سر من است پول بدهم ."

در شهر Huntsville ، تاثیر دفاتر خالی در مرکز پرواز فضایی مارشال در پایگاه Redstone Arsenal ارتش از طریق پیمانکاران ، رستوران‌ها و هتل‌هایی که در شهر موشک قدرت قرار دارند ، موج‌دار شده‌است . با تعداد ۵، ۰۰۰ کارگر در سراسر ایالت ، درد توسط افرادی مثل انجی گیتس احساس می‌شود ، که رستوران خانواده کوچک او اخیرا ً در حدود ۶۰۰ دلار برای صرف نهار از دست رفته‌است ، زیرا یک برنامه آموزشی زندان در حین بن‌بست در طول دیوار قطع شده‌بود .

Milkers هوشمند و یک گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک تک - تک

A در خارج از Huntsville ، Ala . که به عنوان شهر موشک شناخته می‌شود چون محل پرواز فضایی مارشال ناسا به نام Center.Cred itWilliam برای نیویورک‌تایمز است .

" برای ما ، چون ما شهر کوچکی هستیم ، تعطیلی بسیار دشوار است . خانم گیتس اظهار داشت : " اما اگر داگ جونز از دیوار حمایت نکند ، من از او حمایت نمی‌کنم ."

دموکرات‌ها بر این باورند که سیاست خاموش شدن به نفع حزبشان است و به surveys اشاره کرد که نشان می‌دهد اکثریت آمریکایی‌ها رئیس‌جمهور را به خاطر این بن‌بست مقصر می‌دانند و با دیوار مخالف هستند .

اما این حساب سیاسی ممکن است برای آقای جونز که یک انتخابات ویژه را برای پر کردن صندلی خالی توسط جف جلسات در زمانی که او به عنوان دادستان‌کل منصوب شده‌بود ، برگزار نشود . رای‌گیری همچنین نشان می‌دهد که حمایت از دیوار بین محافظه‌کاران ، که بیشتر رای دهندگان آلاباما را تشکیل می‌دهند، در طول تعطیلی محکم باقی مانده‌است . حتی حامیان آقای جونز فکر می‌کنند که او در دردسر افتاده .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...