تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

شیلا صمیمی ، ۶۱ ساله ، هنگامی که از یک مرکز خرید "Huntsville" با کارمندان ناسا و دیگر آژانس‌های دولتی عبور می‌کرد ، گفت : " سناتور جونز ، یک سناتور بلند مدت خواهد بود ، تنها دلیلی که او این کار را کرد این بود که او علیه یک شکارچی کودک کار می‌کرد .

در این مصاحبه ، آقای جونز گفت که او به دنبال راه‌حل دو حزبی برای تعطیلی است و گفت که بحث " تنها چیزی نیست جز صدای سیاسی در حال حاضر " و هر دو طرف را مقصر این بن‌بست دانست .

جمهوری خواهان از دولت او یک رویکرد کاملا ً متفاوت اتخاذ کرده‌اند .

سناتور ریچارد سی گفت : " رئیس‌جمهور نمی‌خواهد پلک بزند ، و نباید این کار را بکند . " شل بی ، هم‌کار جمهوری‌خواه آقای جونز در مجلس سنا ، اضافه کرد که از تعداد زیادی از کارگران فدرال می‌گوید تا " دوستان Democrat خود را به میز برسانند و با ما مذاکره کنند ."

advertisement

در حالی که shutdowns به ندرت نتیجه انتخابات چند ماه یا چند سال بعد را تعیین می‌کنند ، وضعیت سیاسی فعلی برای آقای جونز برابر است ، چرا که برخی از رای دهندگان کنگره را سرزنش می‌کنند، تلخی که قانونگذاران در حال جمع‌آوری حقوق هستند چرا که کارگران دولت تقلا می‌کنند و سایرین از دیوار مرزی می‌خواهند .

ساندرا Snell ، یک مامور اداره امنیت حمل و نقل در فرودگاه بین‌المللی Huntsville ، گفت که او باور ندارد کسی در واشنگتن درگیری‌های اقتصادی را که اکنون با آن مواجه است درک کند . قبل از تعطیلی ، او در حال آماده شدن برای امضای یک وام در یک خانه جدید بود . حالا ، او نگران پرداخت صورتحساب ‌های خود است .

ساندرا Snell ، یک مامور اداره امنیت حمل و نقل در فرودگاه داخلی Huntsville، گفت که او باور ندارد کسی در واشنگتن درگیری‌های اقتصادی را که اکنون با آن مواجه است درک کند .

اعتبار

ویلیام DeShazer برای نیویورک‌تایمز

تصویر

ساندرا Snell ، یک مامور اداره امنیت حمل و نقل در فرودگاه داخلی Huntsville، گفت که او باور ندارد کسی در واشنگتن مبارزات اقتصادی را درک کند که اکنون faces.Cred itWilliam برای نیویورک‌تایمز می‌نویسد .

خانم Snell ۵۱ ساله گفت : " شما یک کارمند فدرال هستید ، من یک کارمند فدرال هستم . او دوست دارد به اعضای کنگره بگوید " من باید بدون پول به کار بروم ." تو داری با پول کار می‌کنی . دوست دارم چک را نیز ببینم ."

در Huntsville ، وام دهندگان محلی و خدمات رفاهی برای کارگران بی‌کار کار می‌کنند تا درباره نرخ‌های پایین‌تر مذاکره کنند . رستوران‌ها در نزدیکی این پایگاه می‌گویند که از زمان آغاز تعطیلی ، نزدیک به ۵۰ درصد کاهش در مشتریان خود را دیده‌اند . کلیساها مشاوره را برای کارگران بی‌کار به کار می‌برند . بانک‌های غذایی از غذاهای nonperishable ، غذاهای hearty مانند پاستا ، لوبیا و ماهی تن استفاده می‌کنند . و گرو زدن فروشگاه‌های رهنی در حال انجام معاملات سریع است .

آقای جونز با رای دهندگان کار می‌کند تا به آن‌ها کمک کند تا خدمات پیدا کنند ، و او حضور فعال در تلویزیون و کف سنا برای تصویب قطعنامه بوده‌است . او با آقای ترامپ ملاقات کرده‌است و می‌گوید که کاخ سفید باید به اعضای کنگره و اعضای کنگره خارج از رهبری حزب برسد .

اما برای برخی در آلاباما ، این بحران یادآور دیگری برای رای دهندگان است که آقای جونز رئیس‌جمهور را بر نمی‌گرداند . پام McGriff ، صاحب یک فروشگاه ماشین داخلی در detailing Pond ، در اولین انتخابات آقای جونز رای نداد ، اما گفت که اگر او از آقای ترامپ حمایت کند ، او را در سال ۲۰۲۰ در نظر خواهد گرفت .

خانم McGriff ۵۶ ساله یک جمهوری‌خواه گفت : " اگر او به آنجا برود و دموکرات‌ها را رد کند ، مانند شومر و پلوسی ، و گفت : " هی ، من فکر می‌کنم ترامپ حق دارد " و همه این چیزها ، من اهمیتی به تقسیم کردن ticket نمی‌دهم .

advertisement

شوهرش ، وین ، مخالفت کرد و گفت نشستن در انتخاب اقای جونز یک انتخاب نیست که بعد از تماشای سناتور در دفتر ، تکرار کند .

او گفت : " او باید از آنچه مردم آلاباما می‌خواهند حمایت کند ، که این دیوار است . او نباید آنجا باشد و دفعه بعد رای خواهد داد ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...