تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

Parker گریفیث ، نماینده سابق ، که یک دموکرات محافظه‌کار بود که به آقای جونز در انتخابات ریاست‌جمهوری کمک می‌کرد و به حمایت از او ادامه می‌دهد ، گفت : " او مردی است که در حال راه رفتن است و به حمایت از او ادامه می‌دهد و پایگاه او به اندازه کافی بزرگ نیست که او را انتخاب کند ."

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

امضا

داوطلبان از طریق کمک‌های غذایی در بانک غذایی آلاباما ، که برای جا دادن مردم آسیب‌دیده از تعطیلی دولت آماده می‌شود ، دسته‌بندی شدند .

اعتبار

ویلیام DeShazer برای نیویورک‌تایمز

تصویر

داوطلبان از طریق کمک‌های غذایی در بانک غذایی آلاباما ، که در حال آماده شدن برای جا دادن مردم آسیب‌دیده از سوی دولت shutdown.Cred itWilliam برای نیویورک‌تایمز است ، دسته‌بندی شدند .

طرفداری حزبی که به یک مشخصه از دوران ترامپ تبدیل شده‌است ، نسبت به دموکرات‌های میانه‌رو حمایت نکرده است : از پنج حزب دموکرات دیگر که در مجلس سنا بودند ، پس از اینکه آقای جونز سال گذشته وارد سنا شد ، سه پیشنهاد انتخابات مجدد سال ۲۰۱۸ پس از مخالفت با آقای ترامپ در جبهه‌های مختلف از جمله تایید قاضی "برت M " را از دست دادند . به دیوان عالی ارجاع شد .

یکی از کسانی که سال گذشته جان سالم بدر برد ، سناتور جو Manchin از ویرجینیای غربی ، در طول مبارزات انتخاباتی اش، برای جلب حمایت خود از این پیشنهاد ، به آقای ترامپ نزدیک شد و گفت که اگر به تعطیلی پایان دهد ، اعلام وضعیت اضطراری خواهد کرد .

آقای جونز از کتاب playbook متفاوتی استفاده کرده‌است . در حالی که او نیمی از زمان را با آقای ترامپ نامزد کرده‌است ، براساس گزارش وب سایت FiveThirtyEight ، بیش از هر فرد دیگری از اعضای دموکرات سنا ، او با دموکرات‌های ملی در مورد مسائل دارای پروفایل بالا از جمله مخالفت با عدالت Justice ایستاده‌است . او اولین سخنرانی خود را در مجلس سنا برای درخواست برای اقدامات کنترل سلاح جدید ، رسیدگی به مساله‌ای که مدت‌ها است توسط بسیاری از دموکرات‌های جنوبی لعن شده بود ، به کار برد .

دموکرات‌ها امیدوارند که رای دهندگان تصمیم آقای جونز را در مورد مسائل سیاسی دشوار ، حتی اگر این به معنای جانبداری از حزب ملی باشد ، تعیین کنند .

advertisement

جان anzalone ، عضو حزب سوسیال دموکرات بیرمنگام ، می‌گوید : " او فردی است که قرار است در مورد خودش صادق باشد .

اما یک سوال کوچک هم وجود دارد مبنی بر اینکه آقای جونز با انتخابات ویژه خود در سال ۲۰۱۷ با روبرو شدن روی روی س. مور ، یکی از مخالفان جمهوریخواه که قبلا ً بحث‌برانگیز بود ، پس از اتهامات تجاوز جنسی به دختران زیر سن قانونی ، همه چیز به جز رادیو اکتیو تبدیل شد . حتی با آن چمدان ، اقای جونز تنها با بیست هزار رای اقای مور را شکست داد.

تعدادی از مقامات جمهوری‌خواه در این ایالت از جمله نماینده بردلی بایرن و رئیس سنای ایالت آلاباما ، دل Marsh ، در حال بررسی چالش کشیدن آقای جونز در سال آینده هستند . هیچ‌کس مسئولیت اقای مور را ندارد که موجی از رای دهندگان حزب دموکرات سیاه‌پوست را برانگیخته است در حالی که این باعث شده‌است که برخی از جمهوری خواهان آلاباما از خطوط حزبی عبور کنند و سایرین از پای صندوق‌های رای دور بمانند .

در صدر این چالش‌ها ، آقای جونز هم در مقابل پس‌زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ رقابت خواهد کرد ، رقابتی که هر دو بر خط‌مشی حزب دموکرات ملی تاکید کرده و رای دهندگان محافظه‌کار را برای حمایت از رئیس‌جمهور جذب خواهد کرد .

حتی بعضی از حامیانش انتظار ندارند که برای مدت طولانی توسط آقای جونز نمایش داده شوند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...