تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

کره‌شمالی از بازدید رهبران کره‌شمالی به عنوان " دیدار با موشک " بازدید می‌کند .

از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ، کیم جونگ ایل پنج بازدید عمومی از آنچه که رسانه‌های خبری دولت کره‌شمالی به عنوان یک کارخانه ماشین در شمال غربی کره‌شمالی که تحت یک گسترش قابل‌توجه بود ، اعلام کرد . براساس یک گزارش جدید ، موشک Pukguksong - ۲ از این مکان در فوریه ۲۰۱۷ پرتاب شد .

اعتبار

موسسه مطالعات بین‌المللی Middlebury

تصویر

از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ، کیم جونگ ایل پنج بازدید عمومی از آنچه که رسانه‌های خبری دولت کره‌شمالی به عنوان یک کارخانه ماشین در شمال غربی کره‌شمالی که تحت یک گسترش قابل‌توجه بود ، اعلام کرد . براساس یک گزارش جدید ، موشک Pukguksong - ۲ از این مکان در موسسه مطالعات بین‌المللی ۲۰۱۷.Cred itCreditMiddlebury پرتاب شد .

[ Choe Sang - ]

۱۷ ژانویه ۲۰۱۹

阅读简体中文版閱讀繁體中文版

طی سال‌ها ، تحلیلگران خارجی از نزدیک به بازدید رهبران کره‌شمالی از کارخانه‌ها ، مزارع و واحدهای نظامی برای تشخیص اولویت‌های سیاست این رژیم پرداخته‌اند .

The چالش برانگیز است : رسانه‌های خبری دولت کره‌شمالی اغلب محل این سایت‌ها و اهداف شان را نگه می‌دارند و تنها با نام مدیران خود آن‌ها را شناسایی می‌کنند.

در حال حاضر، دو تحلیلگر مستقر در ایالات‌متحده ، شش کارخانه این‌چنینی را در ارتباط با برنامه موشکی کره‌شمالی قرار داده‌اند ، بازدید از آن‌ها توسط رسانه‌های خبری دولت به عمد توسط رسانه‌های خبری دولت برای خنثی کردن جمع‌آوری اطلاعات واشنگتن یا cyberattacks احاطه شده‌است . کارخانه‌ها و عملیات آن‌ها از طریق بررسی دقیق و دشوار داده‌های منبع باز کشف شدند .

جفری لوییس ، یک متخصص در کره‌شمالی در موسسه مطالعات بین‌المللی of در مونتری ، کالیفرنیا ، گفت : " کره‌شمالی ممکن است تمایلی به تقسیم آن مکان‌ها به طور دقیق برای رسیدن به هدف ندارد ." با این حال ، در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد ، گفت : " در موارد دیگر ، این بازدیدها ممکن است مربوط به توسعه سیستم‌های مربوط به موشک‌های جدید باشد که کره‌شمالی هنوز آمادگی آن را ندارد .

advertisement

گزارش در مورد این سایت‌ها به عنوان وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo برای دیدار با مذاکره‌کننده هسته‌ای کره‌شمالی ، کیم یونگ - chol آماده می‌شود تا در مورد گام‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز تشکیل جلسه دوم بین رئیس‌جمهور ترامپ و کیم جونگ اون ، رهبر کره‌شمالی باشد ، بحث و تبادل نظر کند.

آقای کیم در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ از کارخانه دیگر به نام plant در شمال غربی کره‌شمالی بازدید کرد . زمانی که او در ژولای ۲۰۱۷ از منطقه بازدید کرد ، رهبر کره‌شمالی شروع به پرتاب Hwasong - ۱۴ کرد .

اعتبار

موسسه مطالعات بین‌المللی Middlebury

تصویر

آقای کیم در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ از کارخانه دیگر به نام plant در شمال غربی کره‌شمالی بازدید کرد . زمانی که او در ژولای ۲۰۱۷ از این منطقه بازدید کرد، رهبر کره‌شمالی شروع به پرتاب موسسه مطالعات بین‌المللی Hwasong-۱۴.Cred کرد .

دکتر لوییس با هم‌کار خود دیوید Schmerler کار می‌کرد ، اغلب ویدیو و عکس‌هایی را که توسط رسانه‌های خبری ایالت کره‌شمالی منتشر شده بود با تصاویر ماهواره‌ای تجاری و جزئیاتی از دیدار رهبران کره‌شمالی به سایت‌های کارخانه آشنا کرد . گزارش آن‌ها شامل مختصات نقشه برای شش نیروگاه بود که سه تای آن‌ها در کنار جایگاه‌های آزمایش موشکی مهم تحت نظارت آقای کیم قرار گرفتند .

از زمانی که او قدرت را در سال ۲۰۱۱ به دست آورد ، آقای کیم به سرعت برنامه موشکی کشور خود را افزایش داد ، که در یک سری از پروازهای آزمایشی موشک‌های Hwasong - ۱۴ و Hwasong - ۱۵ خود در سال ۲۰۱۷ به اوج خود رسید ، برخی از آن‌ها بر این باور بودند که قادر به رسیدن به آمریکای شمالی هستند . آقای کیم این کار را انجام داد و بارها در حال بازدید از امکانات مربوط به سلاح ، بازرسی از تست‌ها و مقامات feting و مهندسین درگیر در توسعه سلاح با رژه ، مهمانی‌های جشن و عناوین قهرمانی بود .

پس از آخرین آزمایش موشک بالستیک بین‌قاره‌ای Hwasong - ۱۵ که در نوامبر ۲۰۱۷ انجام شد ، آقای کیم مهلت قانونی در مورد آزمایش‌های موشکی هسته‌ای و هسته‌ای را اعلام کرد و گفت که کره‌شمالی دیگر به آن‌ها نیازی ندارد ، چرا که مهار هسته‌ای خود را به پایان رسانده بود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...