تبلیغات

خلبان

خلبان

یک کارخانه ماشین ساخته‌شده در پیونگ یانگ پایتخت ، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ توسط آقای کیم سه بار مورد بازدید قرار گرفت و توسط رسانه‌های خبری کره‌شمالی به عنوان " یک گیاه خوب در یک پارک " توصیف شد .

کار دکتر لوییس و آقای Schmerler به رونمایی از طبیعت مرموز برنامه موشکی کره‌شمالی کمک می‌کند . مقامات اطلاعاتی آمریکا بر این باورند که برخی از این نیروگاه‌ها وسایل نقلیه زرهی ، هواپیماهای سبک ، ابزار ماشین یا منسوجات تولید کرده‌اند . اما تا به حال ارتباط احتمالی آن‌ها با برنامه موشکی شمال منتشر نشده است .

دکتر لوییس و آقای Schmerler گفتند که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ، آقای کیم پنج بازدید عمومی از آنچه که رسانه‌های خبری دولت کره‌شمالی به عنوان یک کارخانه ماشین " توسط هو Chol - yong " در شمال غربی کره‌شمالی که تحت یک گسترش قابل‌توجه بود ، اعلام کرد .

براساس تحقیقات آن‌ها ، کره‌شمالی در واقع از این مکان برای پرتاب موشک Pukguksong - ۲ خود در فوریه ۲۰۱۷ استفاده کرد . این آزمایش یک جهش بزرگ را برای شمال نشان داد ، چرا که موشک بالستیک برد متوسط استفاده از سوخت جامد را به کار می‌برد ، که آن را برای پنهان کردن ، حمل و نقل و پرتاب و پرتاب سخت‌تر برای ایالات‌متحده برای رسیدن به یک حمله پیشگیرانه آسان‌تر می‌کند .

این آزمایش به اندازه کافی چشمگیر بود که دستیاران آقای ترامپ و نخست‌وزیر Shinzo ایب ژاپن شام خود را در هتل مار - a در فلوریدا متوقف کردند تا آن‌ها را به زودی گزارش راه‌اندازی را به آن‌ها برسانند .

کره‌شمالی همچنین از این مکان برای آزمایش موشک بالستیک برد - - ۱۲ اش در ماه مه ۲۰۱۷ استفاده کرد که گام مهم دیگری برای برنامه موشکی شمال بود . دکتر لوییس و آقای Schmerler گفتند که این کارخانه اکنون بر این باور است که در توسعه وسایل نقلیه پرتاب برای موشک‌ها دخیل بوده‌است .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

بر این باور بودند که یک کارخانه که توسط محققین واقع شده‌است ، دارای دو محوطه دانشگاهی بوده و بخش زیر زمینی پنهان‌شده در نزدیکی یک کارخانه نساجی است .

اعتبار

موسسه مطالعات بین‌المللی Middlebury

تصویر

باور بر این بود که یک کارخانه که توسط محققین واقع شده‌است ، دارای دو محوطه دانشگاهی بوده و بخش زیر زمینی پنهان‌شده در نزدیکی موسسه مطالعات بین‌المللی textile itMiddlebury بوده‌است.

آقای کیم از یک کارخانه دیگر به نام " جان تانگ - " در شمال غربی کره‌شمالی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دیدن کرد . زمانی که او دوباره در جولای ۲۰۱۷ از منطقه بازدید کرد ، اولین آزمایش بزرگ موشک بالستیک بین‌قاره‌ای ، که آقای کیم در آن زمان به صورت تمسخر آمیز چهارم جولای را " هدیه " برای آقای ترامپ نامید ، را تماشا کرد .

تبلیغ

در گزارش خود ، دکتر لوئیس و آقای Schmerler نیز در یک کارخانه ماشین قرار گرفته‌اند که گفته می‌شود توسط Ri Chol - هو در پیونگ یانگ پایتخت کره‌شمالی اداره می‌شود که مدارات مجتمع را می‌سازد . آقای کیم سه بار از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ از آنجا دیدن کرد و رسانه‌های خبری دولت کره‌شمالی آن را " یک گیاه زیبا در یک پارک " توصیف کردند .

محققان می‌گویند که کره‌شمالی ممکن است به دلیل ترس از اینکه یک کارخانه تولید کننده مدارهای مجتمع ، برای کاربردهای فضایی و موشکی حیاتی است ، مکان را تاریک کند .

پنتاگون فورا ً به درخواست نظر در مورد یافته‌های این گزارش پاسخ نداد . کره‌شمالی بسیاری از امکانات مربوط به سلاح‌های خود را زیر زمین نگه می‌دارد تا از آن‌ها در برابر نظارت و حملات خارجی در صورت جنگ محافظت کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...