تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که تعطیلی دولت ایمان به اقتصاد است .

تظاهرات کنندگان علیه تعطیلی دولت در بیرون ساختمان کنگره در هفته گذشته تظاهرات کردند . تعطیلی و رکود در اواخر سال در بازار سهام باعث از بین رفتن خوش بینی آمریکایی‌ها در مورد اقتصاد شده‌است .

اعتبار

ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز

تصویر

تظاهرات کنندگان علیه تعطیلی دولت در بیرون ساختمان کنگره در هفته گذشته تظاهرات کردند . تعطیلی و رکود در اواخر سال در بازار سهام باعث از بین رفتن خوش بینی آمریکایی‌ها در مورد the itCreditErin برای نیویورک‌تایمز شده‌است .

نوشته جیم Tankersley و بن casselman

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

۸۸

واشنگتن - برآورده‌ای جدید نشان می‌دهند که تعطیلی دولت و رکود در اواخر سال در بازار سهام باعث شده‌است تا آمریکایی‌ها خوش بینی آمریکایی‌ها برای اقتصاد و حمایت از سیاست‌های اقتصادی رئیس‌جمهور ترامپ را از بین ببرند .

کاهش اعتماد به نفس در بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان ، افرادی که بالا و پایین هستند ، گسترده است و حاکی از این است که خطری برای آقای ترامپ و توسعه اقتصادی که او ادعا می‌کند به عنوان نقطه قوت ریاست‌جمهوری وی مطرح است ، وجود دارد . کاهش مداوم اعتماد به نفس اغلب باعث کاهش هزینه مصرف کنندگان در ماه‌های آینده می‌شود و می‌تواند پیشرو بودن رشد اقتصادی وسیع‌تر باشد .

روز جمعه ، شاخص احساسات مصرف‌کننده میشیگان به پایین‌ترین نقطه ریاست‌جمهوری ترامپ و به خوبی انتظارات پیش‌بینی‌کننده گان سقوط کرد . تحلیلگران این افت را تا حد زیادی به تعطیلی جزئی دولت نسبت می‌دهند که به پنجمین هفته خود رسیده‌است .

اعتماد اقتصادی نیز در یک نظرسنجی که این ماه برای نیویورک‌تایمز و توسط شرکت تحقیقاتی آنلاین SurveyMonkey انجام شد ، تقریبا ً تمامی گروهه‌ای جمعیتی را کاهش داد .

advertisement

کوین Stay ، یک پاسخگو ۲۷ ساله در پیتسبورگ که ۲۷ ساله است ، گفت : " اگر شما تعداد زیادی از مردم را در اقتصاد خود داشته باشید ، قادر به پرداخت اجاره خود نیستند، وام‌های خود را پرداخت می‌کنند ، این تاثیر بر همه چیز تاثیر خواهد گذاشت . این روند از طریق اقتصاد چین و چروک خواهد شد ."

گروه‌های تجاری روز جمعه از رئیس‌جمهور و کنگره خواستند تا فورا ً دولت را بازگشایی کند .

این گروه در نامه‌ای که بر روی وب سایت اتاق بازرگانی ایالات‌متحده نوشته شده نوشت : " تعطیلی کنونی - اکنون طولانی‌ترین در تاریخ آمریکا است - و در برخی موارد به خانواده‌ها ، شرکت‌ها و اقتصاد به عنوان یک کل خساراتی وارد می‌کند . "

نظرسنجی SurveyMonkey نشان داد که آمریکایی‌ها نسبت به مسائل مالی شخصی خود نسبتا ً خوش بین هستند ، به خصوص دموکرات‌ها و افراد مستقل ، که ارزیابی آن‌ها از وضعیت اقتصادی خانواده آن‌ها از انتخابات نوامبر روشن شده‌است . اما طیف وسیعی از پاسخ دهندگان نگرانی‌های رو به افزایش درباره اقتصاد را گزارش دادند .

تقریبا ً یک سوم از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفتند که اقتصاد ایالات‌متحده از سال قبل بدتر بود . این مساله از کم‌تر از یک چهارم از پاسخ دهندگان در ژانویه ۲۰۱۸ افزایش یافت . و پاسخ دهندگان تقریبا ً به همان اندازه‌ای که ممکن است بگویند پنج سال آینده " دوره‌های بیکاری گسترده یا افسردگی " را به عنوان " زمان‌های خوب خوب اقتصادی " به ارمغان خواهند آورد ، به همین اواخر در ماه نوامبر ، خوش بینان نسبت به بیش از ۱۰ درصد بدبین بودند .

نظرسنجی میشیگان چیزی مشابه را پیدا کرد : پاسخ دهندگان هنوز نسبتا ً در مورد اقتصاد فعلی مثبت بودند اما نسبت به آینده بسیار more بودند .

آقای Stay برای یک شرکت فن‌آوری کار می‌کند و شخصا ً از بن‌بست بین آقای ترامپ و دموکرات‌ها در کنگره رنج نبرده است . اما او گفت که این تعطیلی با این وجود او را محتاط‌تر کرده‌است . او به تازگی از کلورادو به خانه برگشته است و با خانواده زندگی می‌کند ؛ او قصد داشت آپارتمانش را اجاره کند ، اما او این برنامه‌ها را تا حدی به دلیل عدم اطمینان حول تعطیلی به تعویق انداخته‌است .

آقای Stay گفت : " اگر نگران رکود اقتصادی هستید ، قصد خرید و فروش اصلی را ندارید ، من در فروش کار می‌کنم . درآمد من به طور مستقیم به این بستگی دارد که کل اقتصاد چگونه عمل می‌کند ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...