تبلیغات

خلبان

خلبان

این ترس‌ها به نظر می‌رسد تاثیر اندکی بر مصرف کنندگان دارند ، که هزینه‌های آن‌ها فصل خرید شدید را تامین می‌کند و رشد اقتصادی را برای سال گذشته تقویت می‌کند. استفان استنلی ، اقتصاددان ارشد برای Amherst Pierpont Securities گفت که هر گونه اشاره‌ای که مصرف کنندگان در حال افزایش اضطراب هستند ، نگران‌کننده هستند .

آقای استنلی گفت : " این واقعا ً ستاره نمایش است ، و اگر شما نشانه‌هایی از شکستگی در آن دیدید ، قابل‌توجه خواهد بود " .

کاهش در احساسات مصرف‌کننده همیشه به کاهش هزینه‌ها در هزینه‌های واقعی تبدیل نمی‌شود . و قطع برق از گذشته خسارات زیادی به میزان اعتماد و یا خرج کردن آن‌ها وارد نکرده است . جیم O " سالیوان ، اقتصاددان ارشد اقتصادی ایالات‌متحده برای اقتصاد بالا ، در یک یادداشت تحقیقاتی نوشت که شاخص میشیگان در سال ۲۰۱۳ سقوط کرد ، سپس زمانی که دولت بازگشایی شد به سرعت عقب رفت . اما او هشدار داد که تعطیلی فعلی هم اکنون از یک سال قبل بیشتر شده‌است .

با اضافه کردن چالشی که پیش‌بینی‌کننده گان پیش‌بینی کرده‌اند ، تعطیلی میزان انتشار اطلاعات اقتصادی دولت را متوقف کرده‌است . برای مثال ، اداره بازرگانی برای انتشار ارقام فروش خرده‌فروشی در ماه دسامبر این هفته برنامه‌ریزی شده‌بود ؛ این گزارش به طور نامحدود قطع شده‌است .

برت رایان ، یک اقتصاددان با بانک دویچه در نیویورک ، گفت : " آنچه که تاثیرات موقتی است و روند اساسی آن بسیار دشوارتر می‌شود .

در غیاب شواهد بسیار سخت ، اقتصاددانان در مورد تاثیر تعطیلی ، حدس زده شده‌اند . اقتصاددانان کاخ سفید در این هفته برآورد خود از آسیب‌هایی که به آن وارد شده‌است را دو برابر کرده‌است . شورای مشاوران اقتصادی گفت که تعطیلی منجر به کاهش رشد اقتصادی فصلی توسط ۰.۱۳ درصد در هر هفته خواهد شد که زمانی که پیمانکاران فدرال در کار بی‌کار شدند و کارمندان دولت بدون پرداخت پول رفتند .

برخی تحلیلگران تاثیرات بالقوه بزرگ‌تری را می‌بینند : بانک Deutsche on در روز پنج شنبه برآورد کرد که در بدترین حالت ، اقتصاد می‌تواند در ربع اول به دلیل تعطیلی گسترده قرارداد ببندد .

Portions این بررسی‌ها یک هشدار سیاسی به آقای ترامپ را ارائه کردند . در طول یک سال از رای‌گیری SurveyMonkey ، رئیس‌جمهور مقدار زیادی از تایید آمریکا را از سیاست اقتصادی از دست داده‌است . تقریبا ً همانطور که بسیاری از پاسخ دهندگان می‌گویند که سیاست‌های او اقتصاد را بدتر می‌کنند ، به طوری که می‌گویند اقتصاد را بهتر می‌کنند . یک سال پیش ، آقای ترامپ یک مزیت ۷ درصدی را در این سوال داشت .

به عنوان یک بازنشسته در آریزونا ، پت Cafferata اثرات تعطیلی را احساس نکرده است . و اگر چه او بازارها را با علاقه تماشا می‌کند ، او گفت که او بیش از اندازه نگران نبود که رکود اقتصادی او را وادار به تغییر بزرگی در مسیر زندگی کند .

اما او نگران افرادی است که حقوق خود را از دست داده‌اند و در مورد تاثیرات بزرگ‌تر تعطیلی طولانی‌مدت . او به گزارش‌هایی اشاره کرد که قطع برق از گذشته به " مالیات دهندگان " بیشتر از باز نگه داشتن دولت پرداخت .

او گفت : " این چنین هدر دادن پول در یک دوره زمانی است که ما پول کافی برای هدر دادن چنین چیزهایی نداریم ."

خانم Cafferata ۷۴ ساله ، مدیر اجرایی سابق تبلیغات ، تعطیلی را از طریق یک لنز کسب‌وکار مشاهده کرد .

او گفت : " هر تعطیلی دولت انعکاسی از مدیریت ضعیف است .

با بیشتر اقدامات مرسوم ، اقتصاد همچنان خوب عمل می‌کند . نرخ بیکاری نزدیک به یک دهه پایین است ، رشد دست‌مزد در حال افزایش است و رشد کلی اقتصادی در سال ۲۰۱۸ در مسیر قوی‌تر از قبل از رکود اقتصادی ۰۹ - ۲۰۰۸ بوده‌است .

اما ترک‌ها حتی قبل از اینکه تعطیلی صدها هزار نفر از کارگران فدرال را به مدت کوتاهی قبل از کریسمس بی‌کار کنند ، شروع به نشان دادن کرده‌اند . در اواخر سال جاری که سرمایه گذاران نگران تاثیرات جنگ تجاری با چین بودند ، بازار سهام به شدت افت کرد و بازار مسکن کند شد . بسیاری از اقتصاددانان قبل از این انتظار رشد را در سال ۲۰۱۹ به عنوان اثرات کاهش مالیاتی که سال گذشته به تدریج رو به کاهش گذاشت ، پیش‌بینی کرده بودند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...