تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

دموکرات‌های مجلس ۱ میلیارد دلار را در هزینه‌های مربوط به مرز به دولت reopen اضافه می‌کنند .

پلوسی : " رئیس‌جمهور Outing " این سفر را خطرناک ساخت .

سخنگوی نانسی پلوسی به دلیل امنیت concerns.Cred itCreditSarah / نیویورک‌تایمز ، قصد داشت تا طرح‌های خود برای بازدید از نیروهای نظامی در افغانستان را به تاخیر بیاندازد .

نویسنده : جولی دیویس دیویس

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

۱۳۶۰

واشنگتن - دموکرات‌های مجلس بیش از ۱ میلیارد دلار را در هزینه‌های مربوط به مرز به مجموعه‌ای از لوایح مرتبط با بودجه اضافه کرده‌اند که بیشتر دولت را بازگشایی خواهد کرد ، حتی با اینکه رئیس‌جمهور ترامپ گفت که او یک " اعلامیه بزرگ " روز شنبه در مورد مرز و بن‌بست shutdown خواهد داشت .

اقدامات دو طرف اولین نشانه‌های حرکت احتمالی بر روی تعطیلی پس از یک هفته سکون و سخنان تند بین سخنگوی نانسی پلوسی و آقای ترامپ بود . این درگیری زمانی به اوج خود رسید که رئیس‌جمهور به درخواست خانم پلوسی مبنی بر به تعویق انداختن سخنرانی وضعیت کشور خود در روز پنج شنبه اعلام کرد که اجازه استفاده از یک هواپیمای نظامی برای پرواز وی و دیگر اعضای کنگره برای دیدار با سربازان آمریکایی را نخواهد داد .

خانم پلوسی روز جمعه گفت که او سفر را بعد از اینکه کاخ سفید برنامه جایگزین او برای استفاده از یک خط هوایی تجاری را به تعویق انداخت به تعویق انداخته‌است ، زیرا به او توصیه شده‌بود که بسیار خطرناک است .

" چرا نانسی پلوسی کشور را با سایر دموکرات‌ها در گردش هفت روز ترک خواهد کرد که ۸۰۰۰۰۰ نفر از مردم پول دریافت نمی‌کنند ؟ " آقای ترامپ قبل از اینکه دفتر خانم پلوسی این تعویق را اعلام کرده باشد ، از تویی‌تر درخواست کرد . این سفر در واقع برای شش روز برنامه‌ریزی شده‌بود ، و در اواخر روز پنجشنبه و سه‌شنبه بازگشت .

advertisement

به گفته دو مقام ارشد دموکرات ، این پیشنهاد که شامل هزینه‌های بیشتر در مورد اقدامات مرزی خواهد بود ، هفته آینده برای رای‌گیری برنامه‌ریزی شده‌است . این برنامه نشان‌دهنده تغییر در استراتژی توسط دموکرات‌های کنگره است که ثابت کرده‌اند تا زمانی که اصرار خود را بر روی دیوار رها کند و قانون برای بازگشایی دولت را امضا کند ، رئیس‌جمهور را تسلیم نخواهند کرد . این تلاشی برای محکوم کردن نقش مکرر آقای ترامپ به عنوان مخالفان امنیت مرزی و انصراف از دیوار او به عنوان استقبال از مرزه‌ای باز است .

یک دموکرات در حالی که نخواست نامش فاش شود گفت که حدود نیمی از پول ، ۵۲۴ میلیون دلار برای زیرساخت اضافی در بنادر ورودی مرز خواهد بود ، زیرا این برنامه‌ها به طور رسمی اعلام نشده اند ، در حالی که ۵۶۳ میلیون دلار برای تامین بودجه ۷۵ قاضی مهاجرت اختصاص داده خواهد شد .

این وجوه در یک بسته شش لایحه هزینه‌ها گنجانده شده بودند که جمهوریخواهان و دموکرات‌های سنا سال گذشته با آن موافقت کردند و بودجه همه بخش‌های بسته دولت فدرال به جز وزارت امنیت داخلی را پوشش دادند .

همچنین دموکرات‌ها در حال بررسی لایحه بودجه جدید برای این بخش هستند که ۱.۳ میلیارد دلار برای امنیت مرزی اختصاص‌داده شده‌است . این پیشنهاد شامل تدابیر اضافی حفاظت از مرزها مانند پرسنل بیشتر و فن‌آوری اسکن شده برای رهگیری غیرقانونی مواد مخدر خواهد بود .

کاملا ً مشخص است که آیا این استراتژی به درخواست آقای ترامپ منجر خواهد شد که چنین معیارهایی باید شامل پول برای دیوار باشد . در طی دو هفته گذشته ، مجلس مجموعه‌ای از لوایح را برای بازگشایی دولت تصویب کرده‌است ، از جمله چندین تدبیر پیش‌نویس جمهوری خواهان که تنها با مسدود کردن سناتور میچ مک کانل ، جمهوری‌خواه کنتاکی و رهبر اکثریت ، که می‌گوید هیچ لایحه‌ای را امضا نخواهد کرد که رئیس‌جمهور امضا نخواهد کرد.

Editors

۵۲ مکان برای رفتن به سال ۲۰۱۹

شکارچیان Poisoned گوشت و حیات وحش : چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند ؟

The - Bitsy ، Teenie - weenie ، Very litigious

advertisement

اما این ایده‌ها به طور ضمنی توسط دموکرات‌ها تایید می‌کنند که ، حتی وقتی که آن‌ها از تاکتیک‌های آقای ترامپ انتقاد می‌کنند و خواستار مبارزه با خاموش شدن هستند ، تا حد زیادی به او اجازه دادند تا شرایط بحث‌های مربوط به امنیت مرزی را تعریف کند و اینکه آن‌ها باید در بیان موقعیت خود در این مساله نقش موثرتری داشته باشند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...