تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

او گفت : " در برخی موارد , کیم در حال بازدید از کارخانه‌هایی بود که تا حد زیادی در زیر زمین قرار دارند و این تلاش احتمالا ً تلاشی برای مخفی نگه داشتن محل دفن زیرزمینی است . "

کیم کیم در دیدار خود با ترامپ در ژوئن گذشته در سنگاپور , قول داد اگر واشنگتن شرایط خود را برآورده کند , مانند لغو تحریم‌ها و تامین تضمین‌های امنیتی برای کره‌شمالی . در طی یک سال جدید سخنرانی امسال , جین کیم نشان داد که کشورش دیگر سلاح هسته‌ای نمی‌کند .

انتخاب ویراستاران

حالت چطور می‌تواند برق تولید کند ?

کارفرما که خود را توصیف می‌کند , اکنون منتظر است

زندگی می‌کردند .

تبلیغات

اما در حالیکه او درگیر دیپلماسی است , اما کیم هنوز یک جدول زمانی برای خلع‌سلاح زرادخانه هسته‌ای خود اعلام کرده‌است . به جای آن , کشور او همچنان به پایگاه‌های موشکی خود عمل می‌کند و مظنون به ادامه تلاش برای بهبود قابلیت‌های موشکی خود است , با این وجود ادعاهای ترامپ در مورد پیشرفت در تلاش‌ها برای جلوگیری از شمال .

یک کارخانه ماشین‌سازی که مدارهای مجتمع را در پیونگ یانگ , پایتخت , ساخت , سه بار به عنوان " یک کارخانه خوب در پارک " مورد بازدید قرار گرفت . " کره‌شمالی ممکن است به خوبی این مکان را تاریک کرده باشد , چرا که ترس از آن ممکن است یک هدف باشد .

اعتبار

موسسه مطالعات بین‌المللی

اعتقاد بر این است که یک کارخانه در نزدیکی یک کارخانه نساجی واقع شده‌است . آن‌ها مطلع شدند که رسانه‌های خبری کره‌شمالی از نام‌های مختلفی استفاده کرده‌اند که در آن کیم کیم از روی زمین و تاسیسات زیر زمینی دیدن کرد .

پس از اینکه پلوسی , پلوسی به سرعت سفر خود را با ایجاد ترتیبات سفر جایگزین برای پرواز به جای تجاری انجام داد , مردم در نزدیکی آقای ترامپ که قرار بود برای گزارشگران در اواخر روز پنج شنبه برنامه‌ریزی کرده بود, به سفر خود ادامه دادند . پس از روز جمعه , درو نیش , معاون ستاد وی , با یک ارزیابی تهدید اداره دولتی مواجه شد و در میان نگرانی‌ها مبنی بر اینکه نفوذ دولت امنیت افراد درگیر را به خطر انداخته‌است , پلوسی سفر را لغو کرد .

یک مقام کاخ سفید در روز جمعه این اتهام را رد کرد و گفت که هیچ راهی برای پلوسی وجود ندارد تا سفر خود را مخفی نگه دارد و هر پیشنهادی از نشت , دروغ است . "

امضا برای سیاست با مونا لیزا

کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .

ثبت‌نام

تبلیغات

پلوسی روز جمعه از سوی گزارشگران از سوی گزارشگران پرسیده شد که آیا او به دلیل درخواست وی مبنی بر تاخیر در سخنرانی خود , قصد تلافی جویانه اش را دارد یا خیر . او گفت : " امیدوارم . " فکر نمی‌کنم رئیس‌جمهور این قدر کوچک باشد , نه ? "

ترامپ به همان اندازه در نامه خود به پلوسی , یک روز پیش‌تر اشاره کرده بود , نوشته بود که با کارمندان فدرال که حقوق آن‌ها را دریافت نمی‌کنند , او از او می‌خواهد که آنچه را " رویداد روابط‌عمومی " نامید به تاخیر بیندازد . "

همانطور که خون بد بین رئیس‌جمهور و رئیس ادامه یافت , کاخ سفید سیاست جدیدی را در روز جمعه اعلام کرد که همه مقامات رسمی, مالیات دهندگان در کنگره را برای مدت‌زمان خاموشی ممنوع می‌کند , مگر اینکه قانون گذاران تایید مستقیم از تیم ترامپ داشته باشند .

راسل تی . مدیر اجرایی اداره مدیریت و بودجه در یادداشتی نوشت که تغییر را اعلام می‌کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...