تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این یادداشت گفت که هزینه‌های سفر نیز برای چنین سفرهایی پرداخت نخواهند شد, این یادداشت حاکی از آن است که حتی اگر قانونگذاران به دنبال حفظ برنامه‌های خود و پرواز تجاری باشند , باید شخصا ً برای سفر پرداخت کنند .

سناتور لیندزی گراه‌ام , جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی , این هفته در سفر به ترکیه بود . از او پرسیده شد که آیا گراه‌ام گراه‌ام باید سفر و مخارج خود را تحت پوشش قرار دهد , دفترش سوالات را به کاخ سفید ارجاع می‌داد .

یک مقام مدیریت گفت که این سیاست در مورد سفر گراه‌ام " گراه‌ام " اعمال نخواهد شد , چرا که قبل از اینکه تغییر ایجاد شود ترک کرده بود .

این موضوع در جلسه انجمن حزب دموکرات در هفته جاری مطرح شد , در حالی که پلوسی , قانونگذاران را در مورد آخرین اظهارات خود در مورد اقدامات امنیتی که در ماه جاری در مورد اقدامات امنیتی که باید توسط کارگران فدرال که بدون پرداخت پول کار می‌کنند , لغو یا لغو کرده‌است . واکنش ترامپ برای جلوگیری از سفر پلوسی به یک هواپیمای نظامی بود .

نامه او به پلوسی , پلوسی , اعلام کرد که این گام همچنین برنامه سفر خود را اعلام کرد , که معلوم بود افغانستان مقصد او بوده‌است . سفره‌ای رسمی کنگره به دلایل امنیتی محرمانه نگه‌داشته می‌شوند , به ویژه زمانی که آن‌ها شامل سفر به مناطق جنگی و رهبران عالیرتبه مانند سخنگو هستند که مقام دوم ریاست‌جمهوری است .

پلوسی در کنگره به خبرنگاران گفت : " شما هرگز توجهی به رفتن به منطقه جنگی نخواهید داشت . "

او گفت : " اگر چه مردم اطراف او باید این را بدانند . " " این بسیار خطرناک است . "

او گفت : " مردم می‌خواهند مطمئن شوند که دموکرات‌ها برای امنیت مرزی ایستاده‌اند و به رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهند که چگونه در مورد آن صحبت کنیم " . " ما می‌توانیم به دید او برای دیواری برویم , به خاطر هر چیزی که نشان می‌دهد , اما ما همچنین می‌خواهیم نشان دهیم که ما به دنبال چیزی هستیم . "

رئیس‌جمهور آمریکا از قدرت گسترده‌ای در طول بحران برخوردار است . در طول آخرین بحران امنیتی کشور ما , حملات تروریستی , حملات تروریستی, حملات تروریستی , رتبه تصویب بوش , بالاترین میزان ثبت‌شده توسط گالوپ را نشان داد . در پی حملات , بررسی‌های قانون اساسی و توازن فروکش کرد : نه کنگره و نه دادگاه‌ها برای بررسی اقدامات رئیس‌جمهور مداخله نمی‌کردند . رئیس‌جمهور برای چند ماه آنچه را که بطور موثر کنترل می‌شد را داشت .

آقای ترامپ فاقد خویشتن‌داری شخصی , لینکلن , و حتی جرج دبلیو بوش است . بوش در واقع او به نظر نمی‌رسد قادر به اعمال قدرت اجرایی مسئولانه باشد . اولین برخورد ترامپ با دولت تقسیم‌شده , آنچه که ثابت می‌کند طولانی‌ترین تعطیلی دولت است را ایجاد کرده‌است . و هر گونه استفاده بی‌ملاحظه از نیروهای اضطراری , سابقه‌ای خطرناک برای رئیس قوه مقننه ایجاد می‌کند . برخلاف دیگر اعلامیه‌های رسمی ملی , این یکی آشکارا با اراده کنگره مخالفت خواهد کرد .

این سوال وحشتناک را مطرح می‌کند : رئیس‌جمهوری که مایل به ایجاد یک وضعیت اضطراری ملی در یک بن‌بست قانونی ساده است , در طول یک بحران امنیتی واقعی چگونه رفتار می‌کند ?

اما مهم نیست , این پیشرفت‌ها باید زنگ‌های خطر را قطع کنند . رئیس‌جمهور ما مثل یک فرمانروای مستبد رفتار می‌کند . تمایل او به ایجاد بحران ملی و براندازی چک‌های قانونی و توازن برای جلوگیری از شکست قانونی او را به فردیناند مارکوس نسبت به رونالد ریگان نزدیک‌تر می‌کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...