تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

fire Reichstag بارزترین مثال است ، اما بسیاری دیگر نیز وجود دارند . در پرو ، یک شورش مائویی و بحران اقتصادی باعث شد که آقای Putin بتواند قانون اساسی و کنگره را در سال ۱۹۹۲ منحل کند ؛ در روسیه یک سری حملات تروریستی مرگبار در سال ۱۹۹۹ توسط تروریست‌ها ایجاد شد که به او اجازه داد تا در سال ۲۰۱۵ به همراه یک اقدام کودتا در سال ۲۰۱۶ کنترل خود را محکم‌تر کند .

بحران‌ها چنین فرصت‌های بزرگی را برای تمرکز قدرت که حاکمان autocrats اغلب آن‌ها را تولید می‌کنند وجود دارند . در سال ۱۹۳۷ ، رئیس‌جمهور وارگاس در برابر محدودیت‌های زمانی که او را مجبور به ترک مقامش در سال بعد کند، از " کشف " طرح کمونیستی استفاده کرد ( طرح کوهن که بعدها افشا شد که یک ساخت ) برای منحل کردن قانون اساسی و ایجاد یک دیکتاتوری بود .

به طور مشابه ، رئیس‌جمهور مارکوس در فیلیپین ، هنگامی که دوره دوم او در سال ۱۹۷۳ منقضی شد ، تمایلی به کناره‌گیری از آن نداشت . اما او به دلیلی برای واژگون کردن چک‌های اساسی نیاز داشت . در سال ۱۹۷۲ ، زمانی که یک سری از انفجارها در مانیل به لرزه درآمد ، یک فرصت وارد شد . مارکوس پس از اقدام به ترور آشکار بر روی وزیر دفاع خود ، مارکوس ، تروریست‌های کمونیست را مقصر دانست، قانون نظامی اعلام کرد و یک دیکتاتوری برقرار کرد . این بحران نیز عمدتا ً ساختگی بود : عقیده بر این است که این بمب‌گذاری‌ها توسط نیروهای دولتی انجام شده‌اند و تلاش برای ترور بر روی صحنه رفته‌است . " تهدید کمونیستی " که مارکوس برای توجیه قوانین نظامی به کار برد بالغ بر دوازده شورشی بود.

اگرچه رئیس‌جمهور ترامپ در یک محیط سیاسی متفاوت عمل می‌کند ، رفتار او ، به خصوص از زمان انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر ، غرایز مستبدانه مشابهی را نشان می‌دهد . رئیس‌جمهور به وضوح فاقد صبر و یا مهارت‌های مذاکره برای رسیدگی به دولت تقسیم‌شده بود . واکنش او به کنترل حزب دموکرات مجلس نمایندگان ، امتناع از مصالحه و به طور خطرناک ، امتناع از شکست بوده‌است . بر خلاف کلینتون و بوش ، که شکست را وقتی آشکار شد که ابتکار آن‌ها فاقد حمایت قانونی بود ، آقای ترامپ از پذیرش شکست پروژه دیوار مرزی خود امتناع کرده‌است . رئیس‌جمهور ممکن نیست آرای لازم را در کنگره به دست آورد ، رئیس‌جمهور به شدت مجبور به تعطیلی دولت شد . هنگامی که این موضوع به او نرسید ، او برای گریز از کنگره به طور کلی با اختراع - اگر هنوز اعلام نکرد - یک وضعیت اضطراری ملی بود ، حرکت کرد . او در سخنرانی خود در سخنرانی روز سه‌شنبه خود از کلمه " بحران " شش بار در عرض هشت دقیقه استفاده کرد . این روشی است که autocrats به اپوزیسیون قانون گذاری واکنش نشان می‌دهد . به دنبال سنت وارگاس و مارکوس ، آقای ترامپ یک تهدید امنیتی برای ایجاد پرونده برای دور زدن کنگره ایجاد کرد .

Editors

در حالی که ۵۱۸ زندانیان در فضایی برای ۱۷۰ نفر در آن می‌خوابند و Gangs با هم آن را نگه می‌دارند .

بعد از بیش از دو دهه کار ، یک کتاب مقدس عبری برای رقیب زدن پادشاه جیمز

چگونه شهرها از طریق Fining فقرا پول بدست می‌آورند

advertisement

شاهکار دیوار مرزی رئیس‌جمهور ممکن است به خوبی با شکست مواجه شود. آقای ترامپ از لحاظ سیاسی ضعیف است . خارج از گروه اصلی پشتیبانان او ، تعداد کمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که مرز جنوبی تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود ، و یک شانس وجود دارد - هر چند که این احتمال وجود دارد که هر تلاشی توسط آقای ترامپ برای گریز از کنگره توسط دادگاه‌ها مسدود شود . روز جمعه ، آقای ترامپ به نظر می‌رسد که ضعف موقعیت خود را تصدیق می‌کند و اعلام کرد که "آنچه که ما به دنبال انجام آن نیستیم ، یک وضعیت اضطراری ملی است ، " اگرچه او همچنان تهدید به کنگره را ادامه داد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...