تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

از سوراخ خرگوش به همراه دونالد

فقط یک هفته دیگر زیر تشک است .

گیل کالینز

نوشته گیل کالینز

دیدگاه نظریه

۱۱ ژانویه ۲۰۱۹

رئیس‌جمهور ترامپ در McAllen ، Tex . پنجشنبه .

اعتبار

داگ میلز / نیویورک‌تایمز

تصویر

رئیس‌جمهور ترامپ در McAllen ، Tex . ، Thursday.Cred میلز / نیویورک‌تایمز

اگر شما مجبور بودید که عجیب‌ترین لحظه هفته را انتخاب کنید ، چنین خواهد بود :

گارد ساحلی سعی دارد کارمندان غیر نظامی خود را با این پیشنهاد که تبدیل شدن به روروئک یا کلاس‌های موسیقی می‌شوند ، جبران کند .

دونالد ترامپ به منظور از بین بردن خطرات زندگی بدون دیوار مکزیک ، به شهر مرزی تگزاس رفت که در ۳۴ سال کم‌ترین میزان جرم را داشته‌است .

منتقدان rebuts که می‌گویند walling در یک کشور به نوعی قرون‌وسطایی است با اشاره به اینکه همه اتومبیل‌ها چرخ دارند و " چرخ از یک دیوار بزرگ‌تر است " ، قرون‌وسطایی است .

در حقیقت یک چک رز به این معنی است که یک دیوار در حقیقت بزرگ‌تر از یک چرخ است .

احساس آزادی کنید که خودتان را اضافه کنید . هر چیزی که شما بگویید ، احتمالا ً شما را باور خواهم کرد . مثل این است که یک خرگوش سقوط کرده و در سرزمین عجایب به سرزمین عجایب فرود امده باشد .

حتی اگر واقعا ً، واقعا ً می‌خواهید که دونالد ترامپ یک شکست کامل در راه بازگشت به زندگی غیر نظامی باشد ، اما داشتن رئیس‌جمهوری که برای ناهار به این حد بیرون می‌رود ، آرامش‌بخش نیست . فقط به اون سفر به تگزاس فکر کن . McAllen ، شهر ترامپ ، به منظور نشان دادن وحشت از مرزه‌ای عاری از دیوار انتخاب شد ، که به تازگی توسط گزارش جهانی & نیوز به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای بازنشستگی در کشور فهرست گردیده است . اما رئیس‌جمهور که از زمان تصدی پست ریاست‌جمهوری دومین سفر خود به مرز را انجام می‌داد ، به مردم اطمینان داد که می‌داند اوضاع تا چه حد وحشتناک است ، زیرا " چندین بار آنجا بوده‌ام ."

و این فقط یک تکه کوچک از هفته خودش بود ! البته خبر بزرگ ، تیرکمان ما را به سوی یک رکورد تعطیلی تمام‌وقت دولتی در نظر گرفت .

آزمون پاپ : هنگامی که ترامپ برای اظهار نظر در مورد درد کارگران پرداخت‌نشده ، دعوت شد ، او گفت :

جواب) : این بهتر از کشته شدن توسط یک مهاجر غیر قانونی است .

۲) این که بسیاری از آن‌ها فکر می‌کنند ارزش از دست دادن حقوق خود برای گرفتن یک دیوار را دارد .

advertisement

C) که او نیز مجبور بود تعطیلات را در کاخ سفید بگذراند .

D) همه موارد بالا .

O.K. ، می‌دانم که این کار خیلی آسان بود .

مثل این است که یک خرگوش به دنیای متناوب سقوط کرده باشد که قطعا ً سرزمین عجایب ( سرزمین عجایب ) نیست . فقط به خودت میگی که این کار تا ابد ادامه نخواهد داشت. به زودی مسابقات مقدماتی ریاست‌جمهوری در جریان است و شهروندان نگران چیزی برای صحبت در مورد کلاه ساز دیوانه خواهند داشت . به نظر می‌رسد که دموکرات‌ها قصد دارند بحث‌های سیاسی جدی داشته باشند . و این حقیقت که لینگ اوروک ویدئویی از خودش را پست می‌کند که دندان‌هایش را تمیز کرده‌است فقط یک نشانه است که برای تفریح و سرگرمی زیادی وجود دارد .

در همین حال ، بهترین گزینه‌های شما یا نزدیک - یا برای کنار هم بودن با دوستان و نوشیدن زیاد ، یا سینه‌خیز رفتن زیر تخت شما و فرض یک جنین هستند .

اگر زمین زیر تخت بسیار غبار آلود به نظر برسد ، همیشه می‌توانید کارمند دولت را برای خلا استخدام کنید .

تنها به خاطر دیدگاه ، سعی کنید تصور کنید که اگر هفته ترامپ در زمان باراک اوباما رخ داده بود، چگونه مردم واکنش نشان می‌دادند . بدیهی است که اوباما برای دیواره‌ای مرزی تمایل نداشت . اما او یکی از حامیان بزرگ مقررات اسلحه بود - تصور کنید ، تنها برای مقایسه ، او به کنگره گفت که او برای مصادره تمام سلاح‌های اتوماتیک کشور به میلیاردها دلار نیاز دارد .

سپس تصور کنید که طرف مخالف در پاشنه‌هایش کنده می‌شود و اوباما اعلام کرد قصد دارد هر بسته هزینه‌ای را که شامل طرح او نمی‌شود را وتو کند . دولت تعطیل شد . او شروع به صحبت می‌کند : "پس از آن ، اوباما سخنرانی ویژه‌ای را برای ملت از دفتر بیضی‌شکل من ایراد می‌کند : " هموطنان آمریکایی من : امشب با شما صحبت می‌کنم ، زیرا بحران رو به افزایشی بر روی اسلحه وجود دارد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...