تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

ترامپ به دیوار اصابت می‌کند

و این همه that که راجع به آن با هم‌صحبت می‌کردند ؟

گیل کالینز

نوشته گیل کالینز

دیدگاه نظریه

۹ ژانویه ۲۰۱۹

اعتبار

عکس پول توسط کارلوس Barria

تصویر

عکس CreditCreditPool از کارلوس Barria

ما باید به سمت روشن تثبیت دیوار مرزی دونالد ترامپ نگاه کنیم .

مطمئنا ً او دولت را تعطیل کرده و کشور را به هرج و مرج کشانده است . اما بدتر از این هم می‌شود . او می‌توانست از یک خندق آتشین بین ما و کانادا درخواست کند . یا ساختن یک مانع ۳۶، ۰۰۰ فوتی در سراسر اقیانوس آرام باعث می‌شود که تعهد خود را نسبت به تعرفه‌های گمرکی به خانه برساند .

می‌بینی ؟ همیشه یک پوشش نقره‌ای وجود دارد .

ترامپ یک پرداخت ۵.۷ میلیارد دلاری برای ساخت یک دیوار در امتداد مرز مکزیک می‌خواهد تا ما را از کاروان‌های تروریست‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر محافظت کند . از زمان انتخابات میان‌دوره‌ای چیزهای زیادی در مورد تهدید کاروان نشنیده بودیم ، اما رئیس‌جمهور روز چهارشنبه آن را بازگرداند . این مدت کوتاهی قبل از این بود که او از ملاقات با رهبران دموکرات در مورد تعطیلی دولت کناره‌گیری کند .

دو طرف مخالف این موضوع بودند که چه کسی باعث سقوط این مذاکرات شده‌است . واضح است که این چیزی در مورد چیزی بود که شما می‌دانید - چی . چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، مدعی شد که وقتی دیوار بالا آمد ، ترامپ به نوعی به شدت این موضوع را مورد انتقاد قرار داد … و گفت که ما هیچ کاری برای بحث و گفتگو درباره " رهبران جمهوری‌خواه " که سعی در مخالفت با سرسخت دموکرات‌ها دارند نداریم .

رئیس‌جمهور در تویی‌تر نوشت : " من خداحافظی کردم . "

O.K. ، این یکی خیلی واضح است . جلسه کوتاه بود . بعد از ۳۰ دقیقه ، کسی که می‌گوید " خداحافظ " مقصر است . حتی اگر به عنوان رهبر جمهوریخواه مجلس ، کوین مک‌کارتی ادعا کند ترامپ یک شیرینی برای همه آورد ."

advertisement

شاید تمام این obsessing این wall ، ترامپ را خسته می‌کند . یکی از دوستان من پس از اینکه رئیس‌جمهور سخنرانی نه دقیقه‌ای خود را برای مردم آمریکا به پایان رساند ، گفت : " او قطعا ً در طی سخنرانی ریاست‌جمهوری بیضی خود به نظر کمی انرژی رسید .

برای هر بیننده که پاسخ او به این حرف " عالی بود، ما باید کاری در مورد مهاجرت انجام دهیم ! " باید یکصد نفر بودند که اولین واکنش آن‌ها این بود : "چرا این مرد به بو کشیدن ادامه می‌دهد ؟ " " septum ؟ polyps بینی ؟ تنفس ترامپ به طور واقعی برای مدتی طولانی به نظر می‌رسد ، اما اکثر ما تصمیم گرفته‌ایم که به جای درگیر شدن در یک گفتگوی ملی در مورد بینی رئیس‌جمهور ، آن را نادیده بگیریم .

اگر شما آدرس را تماشا کنید - و واقعا ً می‌توانید داشته باشید ، این فقط تا زمانی است که به پاپ کرن یاد می‌دهد - شما یک مرد ۷۲ ساله را دیدید که در حین خواندن سخنرانی در مورد این که چگونه به یک دیوار برای حفاظت از زنانی نیاز داریم که در سفر خطرناک از طریق مکزیک مورد حمله جنسی قرار گرفته‌اند ."

این مردی نیست که باید استدلال‌های خود را در مورد حفاظت از زنان در برابر تجاوز جنسی به پایان برساند . اما در عین حال ، او شبیه عمو فرد بود که برای مدتی او را ندیده بود و ناگهان برای روز شکرگزاری با موهای روشن و چشمان خالی جلوی روز شکرگزاری را گرفت و او در حال صحبت کردن با سیب‌زمینی‌های له‌شده اش است .

اکنون ما می‌دانیم که چرا ترامپ پیش از این یک سخنرانی از دفتر بیضی‌شکل ایراد نکرد . او فردی است که استعداد سیاسی بزرگ او در حال فریاد زدن خطوط کف زدن به گروهی از طرفداران است . اگر آن‌ها شادی کنند ، دوباره و دوباره برمی گردد .

Editors

مردم of داستان شان را می‌گویند

چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟

چیزی که فیلم‌ها به من یاد دادند در مورد یک زن بودن

advertisement

هنگامی که او برای اولین بار اعلام کرد که برای ریاست‌جمهوری رقابت می‌کند ، او در پاسخ به سخنرانی که به نام rapists معتاد به مواد مخدر بود ، پاسخی دریافت کرد . ما همیشه شگفت‌زده خواهیم بود اگر او می‌گفت : " همه راه را پیش ببرید ! و واکنش مشابهی به دست آورد . شاید این هفته او در تلویزیون باشد که از تامین بودجه برای دولت خودداری می‌کند تا زمانی که پول بیشتری برای آموزش زودهنگام کودکان دریافت کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...