تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

مشاوران سیاسی ترامپ او را تشویق کردند تا در طول مبارزات انتخاباتی ، حدود یک دیوار را حمل کند ، زیرا آن‌ها می‌خواستند که او بر روی مهاجرت متمرکز شود و درک کند که چقدر برای او دشوار است که با … فکر کند . همانطور که جولی Hirschfeld دیویس و پیتر بیکر از تایمز اخیرا ً گزارش دادند، مشاوران می‌دانستند که او دوست دارد به کاره‌ای ساختمانی می‌بالد ، بنابراین تصمیم گرفتند که " او را وادار کنند تا درباره ساخت یک دیوار صحبت کند ."

Editors

شکارچیان Poisoned گوشت و حیات وحش : چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند ؟

۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.

Ranchers زن غرب آمریکا هستند.

تبلیغ

منصفانه نبود خاطر نشان کرد که حداقل او به نظر نمی‌رسد که او برای هر بار که یک جمله را از the می‌خواند ، برای نفس کشیدن تقلا کند .

در حال حاضر ، در دنیای موازی ما ، ملتی که هزاران بار سخنرانی توپ را شنیده بود - شروع به دور شدن و بحث در مورد اینکه آیا فین‌فین وی از تب یونجه یا اعصاب بوده‌است یا نه ، شنیده بود . ذهن هیچ‌کس تغییر نمی‌کند ، اما روز بعد رهبران کنگره سعی می‌کنند که بنشینند و توافقی را انجام دهند که ممکن است بگویند ، پول بیشتری برای اجرای قوانین موجود سرمایه‌گذاری کنند . اوباما آن‌ها را نادیده می‌گیرد و خواستار آن می‌شود، " آیا همه اسلحه‌های خود را حمل می‌کنند ؟ " وقتی آن‌ها جواب نمی‌دهند ، او به میز ضربه می‌زند ، از در بیرون می‌زند و به دولت اجازه می‌دهد که … مکث کند. و شاید هم کمی در مورد اینکه چطور باید کریسمس را در واشنگتن بگذراند ، کمی ناله کند .

خوب ، واضح است که جمهوری خواهان از استیضاح اوباما سو استفاده می‌کنند . اما ترامپ فقط دارد وراجی می‌کند . ایمن بودن در این عقیده که بهترین راه برای حفاظت از امنیت ما شامل توقف پرداخت برای کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی است.

هنگامی که یک خبرنگار از او سوال کرد که آیا او خط ترومن قدیمی را در مورد این که " باک در اینجا توقف می‌کند ، پذیرفته یا نه ، " رئیس‌جمهور ما پاسخ داد که " باک با همه متوقف می‌شود " حتی اقرار نمی‌کند که باک از کجا توقف می‌کند ! فکر می‌کنی به این دلیل که اون فقط نمی‌تونه مسیولیت قبول مسئولیت رو قبول کنه یا به این دلیل که نمی‌دونه هری ترومن کیه ؟

علاوه بر این ، در آینده می‌توانید به نوه‌های خود بگویید که زمانی که دولت سوابق مالی برای کسب‌وکار را ثبت می‌کرد ، شما آنجا بودید . اکنون ، یک کارگر فدرال را به ناهار ببرید .

دوباره ، به جنبه روشن فکر کنید . چه می‌شد اگر آن‌ها می‌خواستند که امضا او در سراسر دنیا به مقام رهبری آمریکا برسد و او را وادار کند تا یک برج عظیم را که به تمام طول راه به بهشت خواهد رسید ، تامین کند ؟ از سفر پیدایش تاکنون تلاش نکرده است ، اما اگر یک میلیون هتل روی یکی از آن‌ها قرار داده باشید - آمریکا را بزرگ کنید ! در حال حاضر ترامپ یک چهارم از ایلینویز را تعطیل کرده تا اتاق را برای این بنیاد بسازد .

هیچ راهی برای شاد شدن در مورد تعطیلی دولت وجود ندارد . این واقعا ً وحشتناک است . برخی از کسانی که بیش‌ترین رنج را متحمل می‌شوند ، پیمانکاران دولتی کوچک‌تری هستند ، که کسب و کاره‌ای آن‌ها ممکن است به خوبی با شکست مواجه شوند ، در حالی که آن‌ها صبر می‌کنند تا برای کاری که قبلا ً انجام داده‌اند پول پرداخت کنند . ( Stiffing پیمانکاران احتمالا ً تنها منطقه‌ای از شغلش است که در آن رئیس‌جمهور ما تجربه بسیار زیادی دارد ).

اما در مورد دیوار . مردم ، چه طور در مورد قرار دادن یک مانع بتن یا هورا - شاید - steel بین ما و مکزیک چه احساسی دارید ؟

جواب) راه عالی برای اجتناب از خطر دائمی کاروان‌ها .

۲) هدر دادن پول اضافی

از خندق آتشین بهتر است .

کتک زدن ادامه دارد . پنجشنبه ، ترامپ برای بازدید از مرز تگزاس - مکزیک برنامه‌ریزی کرده بود - سفری که رئیس‌جمهور به یک ناهار با تلویزیون تلویزیونی گفت " هیچ چیز لعنتی را تغییر نخواهد داد " .

او مطمئنا ً منفی به نظر می‌رسد . فکر می‌کنی اون به اندازه کافی به مرز رفته باشه ؟ به هر حال ، او قبلا ً در سال ۲۰۱۸ به آنجا رفت . دفعه بعدی که می‌دونین ، انتظار دارن هر سال اون جا به اونجا بره .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...