تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

پناهندگان در Tijuana ، مکزیک ، خارج از یک نقطه ورود به ایالات‌متحده ، itMark abramson برای نیویورک‌تایمز .

هنگامی که او به دنبال راهی برای پایان دادن به بن‌بست سیاسی با قانونگذاران دموکرات است ، آقای ترامپ در حال پیدا کردن خود در یک موقعیت آشنا در زمانی است که مسائل مربوط به مهاجرت مطرح می‌شود . دستیاران سابق می‌گویند این موضوع به این دلیل است که او مسائل قانونی و سیاسی را با فعالیت‌های روابط‌عمومی تقسیم می‌کند و بازی نهایی را پیش‌بینی نمی‌کند .

در ماه مارس ، آقای ترامپ با فشار برای رسیدن به ضرب‌الاجل برای تصمیم‌گیری در مورد آنچه که با مهاجرانی که به طور غیرقانونی به آمریکا آورده شده‌بودند ، روبرو شد . این برنامه به جوانان اجازه داد تا به طور غیر قانونی به عنوان کودکان برای جلوگیری از تبعید به آمریکا آورده شوند و واجد شرایط مجوز کار شوند .

آقای ترامپ با اضطراب در حالی که از دستیاران سوال کرده بود ، به مشاور مراجعه کرد و پرسید : " چطور از اینجا خارج شدم ؟ "

در هفته‌های آغازین ریاست‌جمهوری او ، آقای ترامپ یک حکم اجرایی صادر کرد که شهروندان را از ورود هفت کشور مسلمان به ایالات‌متحده منع می‌کرد . این ممنوعیت بلافاصله در دادگاه متوقف شد . با این حال ، نسخه دوم و بازنویسی شده توسط دیوان عالی تایید شد و حداقل یک پیروزی نسبی برای دولت محسوب می‌شد .

اما آقای ترامپ به طور خصوصی و عمومی اعلام کرد که نسخه‌ای از این بسیج قانونی " آبیاری " و " P.C. " بود و باعث شد که او " ضعیف " به نظر برسد .

چگونه آقای ترامپ در حالی که دستیاران کاخ سفید و قانونگذاران محافظه‌کار از رئیس‌جمهور خواستند تا در مبارزه با بودجه دیواری شرکت کند ، خود را در این مخمصه اخیر یافت . اما به او گفته شد که مبارزه را تا بعد از انتخابات به تعویق بیاندازد تا از مجبور کردن جمهوری خواهان در مناطق نوسان برای اتخاذ یک موضع خطرناک سیاسی بر روی دیوار جلوگیری کند .

زمانی که به نظر می‌رسید او ممکن است یک لایحه را به خطر بیاندازد و از لایحه‌ای پشتیبانی کند که پول کمتری را نسبت به چیزی که درخواست کرده بود تامین کند ، محافظه‌کاران مانند آن کولتر او را سرزنش کردند و او را " ترسو و ترسو " توصیف کردند و او عقب‌نشینی کرد . به زودی او به آقای شومر و خانم پلوسی در طی نشستی تلویزیونی در ماه گذشته گفت که او با افتخار " تعطیلی "، " محافظه‌کاران مهیج " را به دست خواهد آورد .

اقای ترامپ که از این تعریف و تمجید من در آسمان‌ها سیر می‌کرد ، تصمیم گرفت که به حفاری ادامه دهد .

اما این تشویق برای آنچه که در یک لحظه تلویزیون ویروسی خوب انجام شد ، هرگز منجر به یک استراتژی منسجم برای یک بن‌بست طولانی نشد ، طبق گفته یک دوجین از افراد در کاخ سفید یا کار کردن با دولت برای پایان دادن به تعطیلی .

متحدان آقای ترامپ اصرار دارند که او در نبرد سیاسی پیروز خواهد شد .

گرگ Mueller ، یک استراتژیست محافظه‌کار گفت : " دموکرات‌ها در هر زمانی که رئیس‌جمهور و G.O.P. با یک راه‌حل به دمکرات‌ها می‌روند ، می‌گویند نه ، که آن‌ها را نادیده می‌گیرد و مشکل را نادیده می‌گیرد و خود را برای مشکلات بزرگ ۲۰۲۰ باز می‌کند ."

تبلیغ

سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی که تلاش کرده و نتوانست یک جایگزین برای بازگشایی مجدد دولت در اوایل این هفته پیدا کند، اعلام کرد که روشن است که دموکرات‌ها نمی‌خواهند معامله‌ای انجام دهند و هرگز از دیوار / موانع مرزی حمایت نخواهند کرد ."

او گفت : " اکنون او اقدام دقیق بسیاری از همکارانش را تشویق کرد و گفت : " اکنون ، آقای رئیس‌جمهور ، اکنون یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کنید .

دستیاران آقای ترامپ اعلام کردند که انتظار دارند تا زمانی که او سخنرانی وضعیت کشور را در ۲۹ ژانویه ایراد کند ، بودجه مربوط به بودجه دیوار باید حل شود . اما کاخ سفید هم پیش‌نویس را براساس تعطیلی بیش از حد و یا در هفته ششم قرار داده‌است .

تصحیح : ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹

نسخه اولیه این مقاله مقدار پول مورد نیاز در کمک‌های اضطراری به گروه مهندسین ارتش دستور داده شده‌است تا به عنوان منبع احتمالی تامین بودجه برای یک مانع مرزی مورد مطالعه قرار گیرد . این مبلغ ۱۳.۹ میلیارد دلار است نه ۱۳.۹ میلیون دلار .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...