تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

نه

اگر او این کار را می‌کرد و از سربازان برای ساختن آن استفاده می‌کرد , همه آن‌ها مرتکب جرم فدرال می‌شدند .

توسط بروس اکرمن

پروفسور آکرمن یک استاد حقوق در دانشگاه ییل و نویسنده " انحطاط و سقوط جمهوری آمریکا " است . "

ای .

سربازان ارتش این سیم را در امتداد مرز با تک , تک , نصب کردند . است .

اعتبار

ادریس لطیف / رویترز

تصویر

سربازان ارتش این سیم را در امتداد مرز با تک , تک , نصب کردند .

رئیس‌جمهور ترامپ در روز جمعه گفت که او در حال بررسی اعلام یک " وضعیت اضطراری ملی " در امتداد مرز مکزیک است که ظاهرا ً به او اجازه می‌دهد تا بودجه را از بودجه نظامی برای پرداخت یک دیوار منحرف کند و از پرسنل نظامی برای ساخت آن استفاده کند .

در حالی که دانستن دقیق آنچه رئیس‌جمهور در ذهن دارد دشوار است , یا اینکه آیا هیچ تصوری در مورد آنچه که می‌خواهد داشته باشد , یک چیز روشن است : نه تنها چنین اقدامی غیر قانونی است , بلکه اگر اعضای نیروهای مسلح از فرمان او اطاعت کنند, مرتکب جرم فدرال خواهند شد .

با اصول اولیه شروع کنید . از زمان تاسیس به بعد , سنت قانون اساسی آمریکا عمیقا ً با استفاده رئیس‌جمهور از ارتش برای اجرای قانون داخلی مخالفت کرده‌است . یک ماده کلیدی که ریشه در یک قانون اساسی دارد و به قانون مندرج در این قانون اضافه شده‌است , اعلام می‌کند هر کسی که " به عمد از هر بخشی از ارتش یا نیروی هوایی " برای اجرای قانون " داخلی " استفاده می‌کند , باید تحت این عنوان یا زندانی شود , مگر زمانی که " صراحتا ً توسط قانون اساسی یا قانون کنگره صادر شود . " "

ماده دیگری که در یک قانون از قانون گذار به قانون اضافه شده‌است , به وزیر دفاع نیاز دارد تا " اطمینان حاصل کند که هر فعالیت ( شامل ارائه هرگونه تجهیزات یا تسهیلات یا جزئیات هر پرسنل ) " نباید شامل مشارکت مستقیم توسط یک عضو ارتش , نیروی دریایی , نیروی هوایی یا سایر فعالیت‌های مشابه باشد مگر اینکه مشارکت در چنین فعالیت‌هایی توسط چنین عضو توسط قانون مجاز باشد . "

تبلیغات

در پاسخ به فاجعه کاترینا در نیواورلئان , کنگره یک استثنا برای قوانین ایجاد کرد و اجازه داد که ارتش نقش پشتیبان در " فوریت‌های دولتی " ایفا کند . اما در کنگره و رئیس‌جمهور بوش این استثنا را لغو کرد . آیا رئیس‌جمهور ترامپ از این انکار صریح قدرت آگاه است که او تهدید می‌کند به آن متوسل شود ?

کتاب‌های قانون شامل مجموعه‌ای از استثناهای دقیق برای قاعده کلی هستند . بیشتر اوقات کنگره به گارد ساحلی اختیارات گسترده برای اجرای قانون در آب‌های داخلی ایالات‌متحده اعطا کرده‌است . اما هیچ قانون مشابهی مبنی بر اعطای قدرت قابل‌مقایسه برای " جستجو , توقیف و دستگیری " در امتداد مرز مکزیک وجود ندارد . با توجه به تصمیم کنگره , این سکوت بلندتر از کلام است . به طور مشابه , لایحه تخصیص بودجه نظامی فعلی از معاف کردن متخصصان نظامی از مجازات کیفری برای تخطی از قانون در استفاده از سرمایه‌های موجود ناتوان است .

تصور می‌کنم که ممکن است موقعیتی را تصور کنم که در آن رئیس‌جمهور ممکن است از جدیدترین استثنا استفاده کند , که در سند تصویب شد , که اجازه بازداشت نظامی تروریست‌های مظنون مرتبط با القاعده یا طالبان را صادر کرد . اما با وجود ادعای پشتیبانی نشده رئیس‌جمهور از " تروریست‌ها " مبنی بر اینکه " تروریست‌ها " می‌کوشند تا از مرز عبور کنند , استفاده از این شرط برای حمایت از ارتش برای عملیات علیه پناهندگان ناامیدانه از آمریکای مرکزی که به دنبال پناهندگی در کشور ما هستند , ادامه دارد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...