تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

حتی محتمل است که رئیس‌جمهور این محدودیت‌ها را تحت قانون شرایط اضطراری ملی تعلیق درآورد . از رکود بزرگ در جنگ سرد , روسای جمهور به طور سیستماتیک سو استفاده از قدرت‌های اضطراری توسط کنگره در برخی از قوانین مالیاتی که به افتضاح واترگیت ختم می‌شد , اعطا کردند . در پاسخ , بخش اول این قانون به تمام موارد اضطراری موجود خاتمه داده و چارچوبی را برای بررسی و توازن در اراده اختیاری رئیس‌جمهور ایجاد کرده‌است .

اگر رئیس‌جمهور ترامپ یک وضعیت اضطراری اعلام کرد, بخش پنجم قانون به مجلس نمایندگان این حق را می‌دهد که بلافاصله آن را انکار کند, سپس قطعنامه خود را به سنا منتقل کند - که به صراحت ملزم به انجام رای‌گیری در عرض چند روز است . از آنجا که بیانیه اضطراری رئیس‌جمهور پاسخ مستقیم به عدم موفقیت او در متقاعد کردن کنگره مبنی بر نیاز به امنیت ملی دارد , باور اینکه اکثریت مجلس سنا , اگر مجبور به رای دادن شود , نشان‌دهنده تحقیری است که نسبت به اقتدار آن‌ها دارد .

انتخاب ویراستاران

به کاستاریکا فرار کرده‌است . فراریان در اینجا مخفی شده‌اند .

مردم داستان‌سرایی می‌کنند

این شهر پر از گرما نیست .

تبلیغات

تصمیم دادگاه عالی در مورد سایر تصمیمات دادگاه در مورد چنین تصمیمی بحرانی خواهد بود . در نظر متعارف قاضی " روبرت جکسون " , دادگاه اقدام رئیس‌جمهور " ترومن " را بی‌اعتبار کرد تا از قدرت خود به عنوان فرمانده برای ملی کردن کارخانه‌های فولاد در مواجهه با حملات نیروی کار استفاده کند . این تصمیم محدودیت‌های اساسی اساسی را بر قدرت رئیس‌جمهور تحمیل کرد تا ادعا کند که یک وضعیت اضطراری ملی - در این مورد , جنگ کره به او اجازه می‌دهد تا مقررات صریح را از استفاده از آن قدرت‌ها در داخل کشور منع کند .

قانون روشن است اما بدون شک , ما شاهد یک دوره بحث‌های پرشور در کاپیتول هیل , با ده‌ها نماینده از هر دو حزب , محکوم کردن حرکت رئیس‌جمهور به عنوان یک سو استفاده مغایر با قانون اساسی قدرت او به عنوان فرمانده‌کل هستیم .

این کار در جامعه انجام خواهد شد و میلیون‌ها عضو سرویس از نزدیک تماشا می‌کنند . آن‌ها فورا ً موظف خواهند بود که تصمیم بگیرند که آیا فرمان رئیس‌جمهور را اطاعت می‌کنند یا نه . به خاطر اینکه رئیس‌جمهور این مردان و زنان را در چنین موقعیتی قرار دهد, به راحتی با رنجش از مخالفت با کنگره مواجه خواهد شد .

آیا رئیس‌جمهور باید پیش برود , باید از دفتر مشاوره حقوقی درخواست کند تا عقیده‌ای را که به اعضای خدمت توضیح می‌دهد صادر کند , چرا که اگر به فرمان رئیس‌جمهور اعتنایی نکنند , به طور غیر قانونی وارد عمل نشوند . اما ما این رئیس‌جمهور را بخوبی می‌دانیم که بداند این اتفاق نخواهد افتاد .

در عوض , او احتمالا ً بیش‌ترین مسیر ممکن را ممکن خواهد داشت , که " وضعیت ملی " خود را از طریق یک توییت یا یک پرسش نامه نوشته شده , صادر می‌کند . به یاد آورید که اولین ضربه به اصطلاح ممنوعیت سفر چقدر خراب است ; اگر چیزی , تمایل او به جستجوی مشاوره قانونی و توانایی اطرافیانش برای ارائه آن , از آن زمان به بعد کاهش‌یافته است .

این یک بحران بالقوه بسیار جدی‌تر از هر شرایط اضطراری مهاجرت است که رئیس‌جمهور در نظر دارد : رئیس‌جمهور نادان نادان نیروهای ما را مجبور به انتخاب بین دستورها خود و حاکمیت قانون در یک مبارزه سیاسی کوچک بر سر یک مساله سیاسی داخلی می‌کند .

من نمی‌دانم روسی برنده چه چیزی است , اما ترامپ دارد . به هر حال , او سازش کرده‌است . این شرط لازم برای استیضاح نیست که دارایی روسیه باشد . " کوهن " منتظر شهادت در کنگره در روز چهارشنبه است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...