تبلیغات

خلبان

خلبان

یک شهر کوچک آلاسکا به عنوان گارد ساحلی بدون پرداخت حقوق

گارد ساحلی در Kodiak ، آلاسکا . در حدود یک چهارم از مردم یک کارمند یا عضو خانواده وابسته به گارد ساحلی هستند .

اعتبار

آدامس New برای نیویورک‌تایمز

تصویر

گارد ساحلی در Kodiak ، آلاسکا . در حدود یک چهارم جمعیت یا یکی از اعضای خانواده یا وابسته به خانواده Guard.Cred itCreditAsh آدامز برای نیویورک‌تایمز است .

نویسنده : توماس گیبونز

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

KODIAK ، آلاسکا - صبح بعد از بیش از ۴۰۰۰۰ عضو گارد ساحلی برای اولین بار چک حقوق خود را از دست دادند ، و الی نور سلطان در هفته چهارم خود یک شیشه خالی کنار صندوق diner گذاشت .

در یک علامت سیاه ، یک نشانه روی شیشه نوشته شده در همه حروف بزرگ نوشته شده بود : نگهبان ساحلی . در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ، نزدیک به یک ساعت قبل از طلوع آفتاب بارانی ، شیشه ۱۲۰ دلاری که مشتریان به طور موثر غذا را برای اعضای نیروی دریایی می‌خرند ، برگزار کرد .

در حالی که تعطیلی صدها هزار نفر از کارگران فدرال در سراسر ایالات‌متحده را تحت‌تاثیر قرار داده ، حقوق مالی را متوقف کرده و افرادی که غیرضروری تلقی می‌شوند ، سرمای خاصی را به Kodiak ، شهر کوچک of در جزیره‌ای دورافتاده در خلیج آلاسکا آورده‌است .

تقریبا ً یک چهارم از جمعیت جزیره یا یکی از کارکنان یا اعضای خانواده وابسته به گارد ساحلی است که در حال حاضر مجبور شده‌است برخی از عملیات‌های خود را در یکی از خطرناک‌ترین راه‌های آبی دنیا باز گرداند .

تبلیغ

هزینه بالای زندگی در جوامع جنگلی در آلاسکا معمول است ، اما گارد ساحلی در Kodiak شهر را به ویژه در معرض خشکسالی در نقدینگی فدرال قرار می‌دهد . کسب و کاره‌ای محلی مانند مصرف کنندگان خانم کینگ در حال از دست دادن پول به هنگام تلاش برای کمک هستند .

الی نور سلطان ، صاحب Diner پادشاه ، پس از اینکه تعطیلی آغاز شد ، یک شیشه اهدا برای اعضای گارد ساحلی گذاشت .

اعتبار

آدامس New برای نیویورک‌تایمز

تصویر

الی نور سلطان ، مالک of ، پس از تعطیلی started.Cred itAsh آدامز برای نیویورک‌تایمز ، یک شیشه اهدا برای اعضای گارد ساحلی گذاشت .

مخمصه Kodiak نتیجه مبارزه سیاسی رئیس‌جمهور ترامپ با کنگره بیش از ۵.۷ میلیارد دلار در بودجه برای یک دیوار مرزی است که دولت را وادار به تعطیلی کرده و یک سری لوایح از بودجه آژانس را ناتمام می‌گذارد . این شامل تامین بودجه وزارت امنیت داخلی ، اداره اصلی گارد ساحلی بود .

خانم کینگ گفت : " این موضوع همه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. " مانند برخی از دیگر کسب و کاره‌ای دیگر در Kodiak ، مصرف کنندگان وی ۱۰ درصد تخفیف به اعضای گارد ساحلی می‌دهند ؛ این کمک‌ها از کوزه‌ای به او در پرداخت غذا کمک می‌کند .

گارد ساحلی تنها شاخه نظامی است که بخشی از یک آژانس کاملا ً غیر نظامی است . این قانون برای اجرای قوانین دریایی و اجرای عملیات نجات در دریا ایجاد شد ، اما می‌تواند به منظور محافظت از ایالات‌متحده در برابر تهدیدهای خارجی در طول جنگ یا جنگ ، سفارش داده شود .

دریاسالار کارل آل گفت : "این که گارد ساحلی بدون پرداخت در طول تعطیلی پرداخت شود " اولین بار در تاریخ کشورمان است که اعضای سرویس در نیروی نظامی آمریکا در طی یک لغزش در دولت تخصیص داده نشده اند ". شولتز ، فرمانده گارد ساحلی در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه گفت .

Editors

آیا تحقیقات دی ان ای باستانی Revealing جدید یا سقوط به Traps قدیم است ؟

توطیه " A توطیه " : چرا کارگران پمپ مادر را به زندان قاچاق می‌کنند.

۲۳، ۰۰۰ Nicaraguans به کاستاریکا رفته‌اند . ۵۰ Fugitives در اینجا پنهان شده‌اند .

تبلیغ

اگر تعطیلی ادامه یابد ، بازنشستگان گارد ساحلی نیز در پایان ماه حقوق نمی‌گیرند .

Jed ای . Bergstrom که یک بانک غذایی را در یک سازمان ماموریت باپتیست اداره می‌کند


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...