تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این کار در جامعه انجام خواهد شد و میلیون‌ها عضو سرویس از نزدیک تماشا می‌کنند . آن‌ها فورا ً موظف خواهند بود که تصمیم بگیرند که آیا فرمان رئیس‌جمهور را اطاعت می‌کنند یا نه . به خاطر اینکه رئیس‌جمهور این مردان و زنان را در چنین موقعیتی قرار دهد, به راحتی با رنجش از مخالفت با کنگره مواجه خواهد شد .

آیا رئیس‌جمهور باید پیش برود , باید از دفتر مشاوره حقوقی درخواست کند تا عقیده‌ای را که به اعضای خدمت توضیح می‌دهد صادر کند , چرا که اگر به فرمان رئیس‌جمهور اعتنایی نکنند , به طور غیر قانونی وارد عمل نشوند . اما ما این رئیس‌جمهور را بخوبی می‌دانیم که بداند این اتفاق نخواهد افتاد .

در عوض , او احتمالا ً بیش‌ترین مسیر ممکن را ممکن خواهد داشت , که " وضعیت ملی " خود را از طریق یک توییت یا یک پرسش نامه نوشته شده , صادر می‌کند . به یاد آورید که اولین ضربه به اصطلاح ممنوعیت سفر چقدر خراب است ; اگر چیزی , تمایل او به جستجوی مشاوره قانونی و توانایی اطرافیانش برای ارائه آن , از آن زمان به بعد کاهش‌یافته است .

این یک بحران بالقوه بسیار جدی‌تر از هر شرایط اضطراری مهاجرت است که رئیس‌جمهور در نظر دارد : رئیس‌جمهور نادان نادان نیروهای ما را مجبور به انتخاب بین دستورها خود و حاکمیت قانون در یک مبارزه سیاسی کوچک بر سر یک مساله سیاسی داخلی می‌کند . " بت سی ", " بت سی " , " گابریل " و " بت سی " . این خانواده از زمانی که در نیویورک سیتی آدامز را برای نیویورک‌تایمز مستقر کرده‌است

آب شور , باد و فشار مداوم تضمین می‌کند که هواپیماهای گارد ساحلی به تعمیرات مداوم نیاز دارند . چهار میلیون مایل مربع خط ساحلی و اقیانوس را پوشش می‌دهد .

اما با صدها شهروند در مرخصی , انبوهی از درخواست‌های تعمیر به سرعت در مرکز نگهداری اولیه گارد ساحلی در کارولینای شمالی انجام می‌شود . پیش از این , مکانیک گارد ساحلی فعال در حال پر کردن همکاران غیر نظامی خود در ایستگاه هوایی بی ترن است .

یکی از مسئولان گارد ساحلی که نخواست نامش فاش شود , گفت : اگر این کار ادامه پیدا کند , توانایی این نیرو برای آغاز عملیات‌های جستجو و نجات اولیه در خطر توقف است . برخی از ایستگاه‌های کوچک‌تر ساحلی در سراسر کشور می‌توانند نزدیک باشند.

این شرکت در میان خلبانان نیروی دریایی سواحل دریای برینگ در حال حاضر در میان خلبانان هلیکوپتر گارد ساحلی است . او و همسرش بت یک پسر و دختر دارند که هر دو در یک فروشگاه اسباب‌بازی هستند . این فروشگاه در مقایسه با ژانویه گذشته ۶۷ درصد فروش خود را از دست داده‌است .

در دو روز اول فکر می‌کنم همه فکر می‌کردند که این کار ادامه نخواهد داشت . " " بنابراین آن‌ها مثل همیشه خرج می‌کنند . و بعد از آن هفته اول , شگفت‌انگیز بود - دقیقا ً متوقف شد . "

ایمی ویلیامز , که چند سال را در گارد ساحلی سپری کرده بود و با یک خلبان که هنوز در خدمت است ازدواج‌کرده است , گفت : " ناراحت‌کننده است . " و این تنها ماندن در اینجا تا زمانی که ثابت شود . "

علاوه بر جستجو و نجات , و بر خلاف ایستگاه‌های هوایی در سرزمین اصلی آمریکا , ماموریت‌های نگهبانی سواحل در آلاسکا , اغلب شامل خارج کردن افراد از مناطق دورافتاده است .

تبلیغات

در زمستان , دریای برینگ به خاطر آب و هوای سرد و امواج ضربه‌ای شناخته شده‌است . در سال‌های اخیر جان ده‌ها ماهیگیر را گرفته‌است .

" بت سی ", " بت سی " , " گابریل " و " بت سی " . این خانواده از سال ۲۰۰۷ تاکنون در این منطقه مستقر شده‌اند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...