تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

پاتریشیا B گفت : " ما باید از خودمان مراقبت کنیم . " برانسون ، شهردار of .

اعتبار

آدامس New برای نیویورک‌تایمز

تصویر

پاتریشیا B گفت : " ما باید از خودمان مراقبت کنیم . " برانسون ، شهردار Kodiak.Cred itAsh آدامز برای نیویورک‌تایمز

سالن الکساندرا ، یک مغازه styling مو ، به من هدیه می‌دهد . ا . u . به جای اینکه آن‌ها را پرداخت کنند ، به مشتریان مراجعه کنند ، و موزه Alutiiq ، که بر میراث بومی این جامعه متمرکز بود ، ۷ دلار را آزاد کرد .

اما سرانجام ، شهردار Patricia بی . برانسون ، اگر دولت به زودی بازگشایی نشود ، صاحبان کسب‌وکار و مالکان باید راهی پیدا کنند تا حقوق بگیرند .

او گفت : " من فکر می‌کنم مهم است که مردم در سرزمین دوردست در شهر کوچکی آنچه را که در یک شهر کوچک رخ می‌دهد را درک کنند و اینکه چطور مردم تحت‌تاثیر همه این مزخرفات قرار می‌گیرند ."

قانون گذاری که در اوایل این ماه توسط گروهی دوحزبی از قانونگذاران به نام قانون گارد ساحلی ما معرفی شد ، در روزه‌ای اخیر از کنگره حمایت کرده‌است . اما سرنوشت آن ، دست‌کم در کوتاه‌مدت ، مشخص نیست .

سازمان‌های دیگر بودجه‌ای را برای کمک به خانواده‌های گارد ساحلی از جمله ۱۵ میلیون دلار کمک مالی از سوی شرکت خدمات مالی USAA تامین کرده‌اند .

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

امضا

تبلیغ

در تابستان ، در حالی که در زمستان سرد و مرطوب است ، Kodiak از لحاظ اقتصادی توسط پایگاه گارد ساحلی که یکی از بزرگ‌ترین نیروهای ایالات‌متحده است ، مورد حمایت اقتصادی قرار می‌گیرد . این شهر همچنین وابسته به بندر ماهیگیری آن است که اغلب بین دومین و سومین و پیشرفته‌ترین در کشور نوسان دارد .

شهر of ، در جزیره‌ای در آلاسکا ، یک شهر ماهیگیری و یک پایگاه گارد ساحلی است .

اعتبار

آدامس New برای نیویورک‌تایمز

تصویر

شهر of ، در جزیره‌ای در آلاسکا ، یک شهر ماهیگیری و یک گارد ساحلی بزرگ با نام base.Cred itAsh آدامز از نیویورک‌تایمز است.

طبق گفته سرویس ملی شیلات دریایی ، صنعت ماهیگیری در سال بیش از ۴ میلیارد دلار در سال از ساحل آلاسکا خارج می‌شود . اما با بیشتر این خدمات ، راننده اقتصادی اولیه Kodiak ممکن است به زودی در خطر قرار گیرد .

با این حال ، فعلا ً کمی تغییر کرده‌است . فصل ماهیگیری برای pollock در این هفته در شمال اقیانوس آرام افتتاح شد و گارد ساحلی صدها مایل را به یک پایگاه کوچک در جزایر Aleutian منتقل کرد تا در صورت نیاز به ماموریت‌های جستجو و نجات کمک کند .

با این حال ، گارد ساحلی باید برخی از ماموریت‌های نیروی انتظامی خود را در دریای برینگ و خلیج آلاسکا متوقف کند . برخی از گشتی‌های معمول متوقف شده‌اند ، چرا که این عمل ، دست‌کم در برخی موارد ، از قایق‌های ماهیگیری شبانه‌روزی برای اطمینان از اینکه خدمه در حال پیروی از قوانین دریایی هستند ، انجام شده‌است .

ستوان برایان Dykens ، سخنگوی گارد ساحلی ، گفت : " به طور کلی ، اگر از زندگی و اموال یا حفاظت امنیت ملی حمایت نشود ، فعالیت‌ها کاهش‌یافته اند ."

یکی از اعضای گارد ساحلی در Kodiak گفت که یک خانواده گارد ساحلی در روز بعد از اینکه قرار بود به اعضای سرویس حقوق داده شود ، در خانه‌اش ظاهر شدند .

ساکنان در حال اهدای ماهی و بازی از freezers به همسایگانشان هستند . " Take " ( Big Al )، یک رستوران دیگر در این منطقه ، بیش از ۳۰ پیتزا را به یک بانک غذایی در پایگاه گارد ساحلی ارسال کرده‌است . آن‌ها به سرعت ناپدید شدند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...