تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

تعطیلی Prompts Centrist سال اولی‌ها را مجبور می‌کند که ماهیچه‌های آن‌ها را مهار کنند .

Elissa slotkin ، نماینده دموکرات میشیگان ، در نظر دارد از پیشینه امنیت ملی خود برای پرداختن به مسائل امنیت مرزی استفاده کند .

اعتبار

ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز

تصویر

نماینده Elissa slotkin ، دموکرات میشیگان ، قصد دارد از پیشینه امنیت ملی اش برای رسیدگی به امنیت مرزی issues.Cred itCreditErin برای نیویورک‌تایمز استفاده کند .

نویسنده : Sheryl Stolberg

۱۹ ژانویه ۲۰۱۹

واشنگتن - با ورود the کلاس ورود به مجلس نمایندگان ، تازه واردان مانند اسکندریه Ocasio - کورتز از نیویورک و Rashida Tlaib از میشیگان به حامیان رسانه‌های اجتماعی فشار می‌آورند و کانون توجه را جذب می‌کنند ، firebrands لیبرال تا حد زیادی برای کرسی‌های دموکرات ایمن انتخاب شده‌اند.

اما نادیده گرفتن در اعتراضات راهرو و اغلب پوشش خبری رسانه‌های خبری ، گروه بزرگ‌تری از دموکرات‌های میانه‌رو با دستور کار متفاوتی وارد شده‌اند . و اکنون ، آن‌ها به آرامی نفوذ خود را به عنوان تعطیلی جزئی دولت بیان می‌کنند ، که آن‌ها را به تلاش واداشته است تا توضیح دهند که چرا ۸۰۰، ۰۰۰ کارگر هنوز بی‌کار هستند ، وارد پنجمین هفته خود می‌شوند.

مجلس سنا که برای کرسی‌های اختصاص‌یافته در سال گذشته توسط جمهوری خواهان انتخاب شد ، اکثریت مجلس را به دست دموکرات‌ها تحویل داد و انتخابات مجدد آن‌ها برای حفظ حزب در قدرت حیاتی خواهد بود . آن‌ها شامل یک زیرمجموعه بزرگ با پس‌زمینه‌های نظامی ، هوش و امنیت ملی هستند و با وعده کار در طول راهرو و پایان دادن به اختلال در واشنگتن برنده شدند . اکنون آن‌ها در the وضعیت همه - یک تعطیلی رکورد - شکست گیر می‌افتند - و آن‌ها تحت فشار رای دهندگان قرار می‌گیرند تا کاری در این باره انجام دهند .

این هفته گذشته ، گروهی از دانشجویان سال اول در بخش ترامپ یک جلسه استراتژی خصوصی تشکیل دادند تا در مورد این که چطور می‌توانند سخنگوی نانسی پلوسی را برای بازپس گیری مساله امنیت مرزی برای دموکرات‌ها و باز کردن در مذاکرات با رئیس‌جمهور ترامپ بحث و تبادل نظر کنند. برخی نیز frustrations خود را با Representative Jeffries ، رئیس انجمن دموکرات ، که میزبان یک شام کوچک برای دانشجویان سال اول دانشجویان سال سوم بود ، پخش کردند .

advertisement

جیسون Crow ، نماینده دموکرات کلرادو و یک جنگل‌بان سابق ، گفت : " ما اعتبار بسیار زیادی در مورد مساله امنیت مرزی داریم و دو استقرار رزمی را به افغانستان انجام دادم . هر دو آن‌ها در مرز افغانستان و پاکستان بودند که قاچاق مواد مخدر و قاچاق اسلحه و شورشیانی که از پاکستان و مناطق قبیله‌ای می‌آمدند را از بین می‌برد . بنابراین من دوست دارم فکر کنم یک یا دو چیز در مورد امنیت مرزی می‌شناسم ، و شما این کار را با ساخت دیوارها انجام نمی‌دهید ."

خانم پلوسی برای گوش دادن آماده است . هنگامی که کنگره در هفته آینده به واشنگتن باز می‌گردد ، انتظار می‌رود که قانونی را ایجاد کند که شامل ۱ میلیارد دلار دیگر برای اقدامات امنیتی مرزی ، از جمله ۷۵ قاضی مهاجرت اضافی و بهبود زیرساخت در بنادر ورودی است، هر چند که هیچ پولی برای دیوار حفاظتی آقای ترامپ وجود ندارد .

او همچنین در حال بررسی این موضوع است که آیا لایحه امنیت داخلی کشور را پیشنهاد کند که می‌تواند پایه و اساس مذاکرات با آقای ترامپ را تعیین کند - گامی که تغییر اساسی در استراتژی اکثریت جدید خواهد بود ، که به جای آن چندین هفته گذشته را صرف تاکید بر تلفات عاطفی و مالی کارگران پرداخت‌نشده کرده‌است .

نماینده Elissa slotkin ، دموکرات میشیگان ، یکی از مقامات سابق پنتاگون که در the خدمت کرده‌است و نشست استراتژی را سازماندهی کرد ، گفت : " به عنوان کسی که در حفظ سرزمین مادری خود کار می‌کند ، من آماده صحبت در مورد امنیت کشور هستم " . اما آیا من مایل هستم که در مورد شمشیربازی بیشتر و هواپیماهای بدون سرنشین و رادار و ماموران مرزی صحبت کنم ؟ قطعا ً."

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...