تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

نماینده Cheri Bustos از ایلینویز ، یکی از اعضای رهبری دموکرات که بر انتخاب دموکرات‌ها در مناطق ترامپ متمرکز است ، گفت : " هر یک از آن‌ها با تکان دادن کارها و انجام کارها به سوی واشنگتن می‌دویدند ." از روزی که آن‌ها سوگند خوردند ، دولت خاموش شده‌است و آن‌ها دوست ندارند و افرادی که نماینده آن‌ها هستند از این کار خوششان نمی‌آید ."

چندین نفر از دانشجویان سال اول حزب دموکرات ، که همگی اعضای یک گروه دوحزبی به نام مساله Solvers بودند ، هفته گذشته با آقای ترامپ در کاخ سفید دیدار کردند . ابیگیل Spanberger نماینده ویرجینیا که یکی از فعالان سابق C.I.A. است که در اروپا جاسوسی و استخدام می‌کند گفت که مردم در منطقه او از جمله مقامات زندان و افسران اداره امنیت حمل و نقل رنج می‌برند . او گفت که آقای ترامپ یک مقدار شگفت‌آور از گوش دادن را انجام داد .

او گفت : " نمی‌توانم بگویم او چطور آنچه را که ما گفته بود تفسیر کرد ، یا اینکه چگونه به این اطلاعات گوش می‌داد ، اما این یک جلسه آرام بود . اغلب مردم چندین بار حرف می‌زنند ، و به همین دلیل من متوجه‌شده‌ام که یک چیز مثبت است ."

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

امضا

الن Luria ، نماینده دموکرات ویرجینیا ، به آرامی به سمت راهروی طبقه اول جمهوری خواهان رفت تا ببیند آیا می‌توانند با یکدیگر کار کنند تا بن‌بست تعطیلی را بشکنند .

اعتبار

ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز

تصویر

الن Luria ، نماینده دموکرات ویرجینیا ، به آرامی در راهرو به دانشجویان سال اول جمهوری خواهان رسید تا ببیند آیا می‌توانند با هم‌کار کنند تا تعطیلی stalemate.Cred Schaff برای نیویورک‌تایمز را بشکنند .

اما در حالی که رهبران دموکرات اشتیاق خود برای پایان بخشیدن به تعطیلی را درک می‌کنند - احساسی که توسط دموکرات‌ها در سراسر طیف فلسفی به اشتراک گذاشته می‌شود - آن‌ها نیز احتیاط می‌کنند و به اصرار آن‌ها مبنی بر اینکه آن‌ها با آقای ترامپ در امنیت مرزی مذاکره نخواهند کرد تا زمانی که دولت کاملا ً باز باشد ، پافشاری می‌کنند .

آقای Jeffries گفت : " منصفانه است که بگوییم اعضای اول سال اول کنگره ، به خصوص سربازان کهنه‌کار و متخصصان امنیت ملی ، برای حل مشکلات به واشنگتن اعزام شدند ، اما آن‌ها می‌خواهند مساله امنیت مرزی را در هر دو حزب حل کنند .

پس از گذشت سه هفته در واشنگتن ، بسیاری از centrists می‌گویند که تقسیم حزبی در کنگره حتی بدتر از آن چیزی است که آن‌ها تصور کرده بودند و برخی به آرامی به جمهوریخواهان وارد شده بودند تا ببینند آیا راهی برای رسیدن به شکاف و پایان بخشیدن به تعطیلی پیدا کنند یا خیر.

" هنگامی که من در مورد استقرار ناو هواپیمابر فکر می‌کنم و به طور همزمان حملاتی را علیه اهداف تروریستی در عراق و افغانستان آغاز می‌کنیم و بر عملیات در راکتورهای هسته‌ای نظارت می‌کنم ، من به یکی از اپراتورها در کنار من نگاه نمی‌کنم و می‌گویم : " آیا شما یک دموکرات یا یک جمهوری‌خواه هستید ؟ الن Luria ، نماینده دموکرات ویرجینیا که ۲۰ سال را به عنوان یک افسر جنگ سطحی و مهندس هسته‌ای در نیروی دریایی به سر برد ، گفت : " همه ما از این هواداری متعصبانه بسیار مایوس شده‌ایم ."

advertisement

خانم slotkin ، که معاون وزیر دفاع در زمان ریاست‌جمهوری باراک اوباما بود ، آنچه را که او فقدان برنامه‌ریزی مبتنی بر شواهد برای تضمین مرز نامید ، توصیف کرد .

او گفت : " اگر من به وزارت دفاع برگردم ، به ارزیابی نیاز به ارزیابی امنیت مرزی خواهیم پرداخت و بودجه‌ای برای تامین امنیت آن ایجاد خواهیم کرد و ما در حال مذاکره بر روی آن خواهیم بود ."

اما او گفت که وقتی از اعضای ارشد مجلس خواست که چنین مدرکی وجود داشته باشد ، به او گفته شد که کاخ سفید نیاز خود را دارد و دموکرات‌ها آن‌ها را دارند - و اینکه نه " واقعا عینی " بوده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...