تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در کره‌شمالی ، پایگاه‌های موشکی یک فریب بزرگ را پیشنهاد می‌کنند

تصویر ماهواره‌ای از پایگاه موشکی ballistic کره‌شمالی . کره‌شمالی پیشنهاد داده‌است که یک سایت پرتاب موشک جدید را از بین ببرد در حالی که در حال پیشرفت برای بهبود بیشتر از ده دوازده نفر دیگر است .

اعتبار

CSIS / فراتر از موازی ، از طریق دیجیتال گلوب ۲۰۱۸

تصویر

تصویر ماهواره‌ای از پایگاه موشکی ballistic کره‌شمالی . کره‌شمالی پیشنهاد داده‌است که یک سایت پرتاب موشک جدید را از بین ببرد در حالی که به پیشرفت در بیشتر از ده دوازده itCreditCSIS / پشت موازی ، از طریق دیجیتال گلوب تا سال ۲۰۱۸ ادامه می‌دهد .

نویسنده : دیوید ای . Sanger و ویلیام جی . پهن

۱۲ نوامبر ۲۰۱۸

واشنگتن - کره‌شمالی در حال حرکت با برنامه موشک‌های بالستیک خود در ۱۶ پایگاه مخفی است که در تصاویر ماهواره‌ای تجاری جدید شناسایی شده‌اند ، شبکه‌ای که مدت‌ها است به آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا معروف است، اما undiscussed را به عنوان رئیس‌جمهور ترامپ که ادعا می‌کند تهدید هسته‌ای کره‌شمالی را خنثی کرده‌است ، ترک کردند .

تصاویر ماهواره‌ای پیشنهاد می‌کنند که کره‌شمالی با فریب بزرگی درگیر شده‌است : پیشنهاد کرده‌است که یک سایت پرتاب بزرگ را از بین ببرد - گامی که آن آغاز شد ، سپس متوقف شد - در حالی که به پیشرفت بیش از ده نفر دیگر ادامه داد که پرتاب کلاهک‌های متعارف و هسته‌ای را تقویت خواهند کرد.

وجود پایگاه‌های موشک‌های بالستیک ، که کره‌شمالی هرگز تایید نکرده است ، با ادعای آقای ترامپ در تناقض است که دیپلماسی برجسته او منجر به حذف یک برنامه هسته‌ای و موشکی می‌شود که کره‌شمالی هشدار داده بود می‌تواند ایالات‌متحده را ویران کند.

پس از اینکه جمهوری خواهان کنترل مجلس را از دست دادند ، آقای ترامپ گفت : " ما عجله‌ای نداریم " ، پس از اینکه جمهوری خواهان کنترل مجلس را از دست دادند . موشک‌ها متوقف شدند . موشک‌ها متوقف شدند . گروگان‌ها خانه هستند ."

advertisement

این حرف فقط یک معنی داشت . به نظر می‌رسد که آقای ترامپ با اشاره به توقف آزمایش‌ها پرواز موشکی که تقریبا ً یک سال است رخ نداده است . اما مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند که تولید مواد هسته‌ای کره‌شمالی ، سلاح‌های هسته‌ای جدید و موشک‌هایی که می‌تواند روی سکوهای تلفن همراه گذاشته شود و در کوه‌ها در پایگاه‌های مخفی پنهان شده‌باشد ادامه دارد .

و تحریم‌ها در حال فروریختن است ، تا حدی به این دلیل که کره‌شمالی روابط جدید و softer خود را با واشنگتن و تعهد بیان‌شده آن به denuclearization نهایی ، برای ازسر گرفتن تجارت با روسیه و چین ، انجام داده‌است .

علاوه بر این ، یک برنامه آمریکایی برای ردیابی این موشک‌های همراه با یک نسل جدید از ماهواره‌های کوچک و ارزان که بیش از یک سال پیش توسط نیویورک‌تایمز فاش شده‌است ، متوقف شده‌است . پنتاگون زمانی امیدوار بود که در حال حاضر اولین ماهواره را در کره‌شمالی داشته باشد و هشدار اولیه بدهد که آیا موشک‌های همراه از تونل‌های کوهستانی خارج‌شده و برای پرتاب آماده می‌شوند .

اما به دلیل مجموعه‌ای از بحث‌های مربوط به بودجه و بوروکراسی ، سیستم هشدار زودهنگام که توسط دولت اوباما آغاز شده و به دولت ترامپ تحویل داده شده‌است ، هنوز شروع به عمل نکرده است . مقامات کنونی و سابق که گفتند آن‌ها نمی‌توانند به طور عمومی این برنامه را مورد بحث قرار دهند زیرا این برنامه به شدت طبقه‌بندی شده‌است ، گفت هنوز امید به‌راه‌اندازی ماهواره وجود دارد ، اما آن‌ها هیچ زمانی را پیشنهاد نمی‌کنند .

پایگاه موشکی ballistic سری در یک مطالعه دقیق که روز دوشنبه توسط برنامه موازی موازی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی منتشر شد ، یک کانون فکری مهم در واشنگتن است .

advertisement

این برنامه که بر چشم‌انداز اتحاد شمال - جنوب متمرکز است ، به رهبری ویکتور Cha ، یک متخصص برجسته کره‌شمالی که دولت ترامپ به عنوان سفیر کره‌جنوبی در سال گذشته منصوب شده‌بود ، هدایت می‌شود . وقتی او با استراتژی کاخ سفید برای برخورد با کیم جونگ اون ، رهبر کره‌شمالی مخالفت کرد ، نام او به عقب کشیده شد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...